Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
tom12
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.8 SB 2010r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 15 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12-06-2015, 18:24 instalacja
|
|
|
Witam,
Umówiłem się na montaz instalki do lancera. gazownik proponuje mi instalację Stag Q-Box plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01, wlew pod klapka, zbiornik w kole. Cena 3000zl. Waesztat: Katowice davanti.
Zapytanie czy warto taka instalacje zalozyć, moze sa jakies lepsze warianty? |
|
|
|
 |
John24
Mitsumaniak

Auto: EA5A 03 M\T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 162 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-06-2015, 19:16
|
|
|
Uwierz ze to dobre podzespoly i spokojnie poradza sobie z obsluzeniem lancera. Wydajnosciowo ten zestaw podola na 100% Nic wiecej nie potrzeba |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-06-2015, 22:33
|
|
|
Dobry zestaw i dobry warsztat ale na wszelki wypadek szepnij, że znasz ich z LPG-Forum |
|
|
|
 |
jaca87
Forumowicz

Auto: Lancer sportback 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 130 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14-06-2015, 11:10 Re: instalacja
|
|
|
tom12 napisał/a: | Witam,
Umówiłem się na montaz instalki do lancera. gazownik proponuje mi instalację Stag Q-Box plus na wtryskiwaczach Hana 2000 i reduktorze ACR01, wlew pod klapka, zbiornik w kole. Cena 3000zl. Waesztat: Katowice davanti.
Zapytanie czy warto taka instalacje zalozyć, moze sa jakies lepsze warianty? |
Robiłem u nich instalacje do Octavi 1.6 mpi i jestem bardzo zadowolony ale do Lancera bez przystosowania do gazu odradzali w końcu z tego powodu zrezygnowałem. |
|
|
|
 |
tom12
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.8 SB 2010r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 15 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16-06-2015, 15:23
|
|
|
dzisiaj odebrałem auto z instalką. zobaczymy jak się będzie sprawować. trochę mało miejsca w bagażniku. zbiera sie tak samo. wracałem autostradą przegazowałem do 200km/h. nie widze różnicy w dynamice.
dam znać po czasie jak to się sprawuje wszystko.
pzdr |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-06-2015, 16:14
|
|
|
Jeśli będziesz regularnie serwisował instalację LPG i jeśli będziesz kontrolował luz zaworowy to nic niepokojącego nie powinno się zdarzyć. |
|
|
|
 |
piottrek05
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-07-2015, 16:25
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów !
Wątek gazu jest bardzo obszerny(72storny) ale mam ptanie co do silnika 1.6 mivec Lancer SB 11' czy ktos tam wstawiał gaz? Jak tak to jakiej firmy jak z serwisem i wypalaniem gniazd..
Jestem z Białegostoku dzwonilem dzis do AC i byłem osobiscie to niebardzo chcą założyc istalacje , pracowanik powiedział ,ze nie dostane gwarancji na silnik.. Bylem tez dzis w ASO głowica nie jest przystosowana do gazu.:(
Jeżeli już ten watek i zaytania są to przepraszam za spam ale nie mogłem znalesc.
POZDRAWIAM PIOTREK |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 02-07-2015, 16:33
|
|
|
piottrek05 napisał/a: | Jestem z Białegostoku dzwonilem dzis do AC i byłem osobiscie to niebardzo chcą założyc istalacje , pracowanik powiedział ,ze nie dostane gwarancji na silnik.. Bylem tez dzis w ASO głowica nie jest przystosowana do gazu.:( | Po pierwsze, to masz chyba auto po gwarancji już?
Po drugie te silniki niezbyt lubią gaz. Decydując się na "podtlenek" LPG musisz wiedzieć, że dojdzie Ci do kosztów eksploatacji regularna regulacja luzów zaworowych oraz wymiana/naprawa szklanek. Ale jak już w temacie wiele razy napisano - co kto woli |
|
|
|
 |
piottrek05
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-07-2015, 16:46
|
|
|
Tak Auto jest po gwaracji , kupiłem je od pierwszego własciciela . Robie dosc sporo km ok50-60tys rocznie dlatego oszczednosc by była znaczna. Jest mnóstwo watków o 1.8 ale o 1.6 dosc mało..
Czy ktos montował BRC ? czy STAG ?
ps. dopiero jak kupiłem auto zobaczyłem problem z gazem.. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-07-2015, 23:18
|
|
|
Najważniejszy jest dobry i uczciwy gazownik bo taki założy właściwą instalację i dobrze ją wyreguluje. Czy to będzie instalacja oparta na sterowniku Stag czy też jakimś innym to nie ma większego znaczenia bo większość sterowników ma podobną funkcjonalność. Ważniejsza od sterownika jest reszta podstawowych podzespołów czyli reduktor i wtryskiwacze ale jak już pisałem wcześniej, dobry gazownik na pewno dobierze właściwe do silnika. |
|
|
|
 |
hedrik
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 28 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 08-07-2015, 20:12
|
|
|
potwierdzam słowa 'plecho1' najważniejszy sprawdzony warsztat - bez tego ani rusz, co do samej instalacji to moim zdaniem lepsze będzie BRC, Stag już kiedyś był montowany w Mitsubishi ale wypadł bo zaczęło się coś dziać z silnikami i nie podano czy to była wina wadliwego montaży czy czegoś innego |
|
|
|
 |
Pereso
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2015 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2015, 20:12
|
|
|
Brc mają części jednego producenta, lepiej jest to dobrze wyregulować. Sam na tym jeżdżę i nie mam żadnego problemu. Reduktor dobierz geniusa i pomarańczowe wtryski, bo są lepsze. Możesz na tym śmiało dużo kilosów robić. Pozdro. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-07-2015, 20:45
|
|
|
A ja tam BRC bym nie montował bo mało gazowników to dobrze montuje i serwis pogwarancyjny jest bardzo drogi dodatkowo obecne BRC nie ma takiej jakości jak kiedyś co też widać po obecnych cenach tych instalacji. Instalacje oparte na polskich podzespołach wcale nie są gorsze i wcale nie ma znaczenia że elementy pochodzą od różnych producentów. Najważniejszy jest dobry i uczciwy gazownik który dobierze właściwe podzespoły i dobrze je zamontuje i wyreguluje. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-07-2015, 21:33
|
|
|
Ja jeżdżę od 90kkm na BRC Sequent 24- Edit by modRafałku, nie piszemy takich rzeczy na forum, nawet, jeśli było to w Niemczech
Póki co nic nie robiłem (oprócz wymiany filtrów) - więc chyba to kwestia gazownika. |
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 09-07-2015, 22:02, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
hedrik
Nowy Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 28 Skąd: Lbn
|
Wysłany: 10-07-2015, 12:45
|
|
|
Ale jak jest instalacja dobrze zamontowana i wyregulowana (dobry i uczciwy gazownik), a silnik nie był/nie jest zajechany, układ zapłonowy ok, to co się może stać? Wiadomo że są części które się z czasem wyrabiają lub elementy eksploatacyjne które należy raz na jakiś czas wymienić. Jeśli chodzi o serwis pogwarancyjny to czasami też dobrze zgłębić temat - czasami zamiast wymiany całego reduktora wystarczy kupić komplet naprawczy ok 100 zł, wtryskiwacze można zastąpić tańszymi np ALBA za ok 300 zł, więc drogo nie jest. A gazownik jeżeli jest uczciwy to dobrze doradzi, żeby klient był zadowolony i go polecił. A nieuczciwość w tej branży nie popłaca |
|
|
|
 |
|