Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Srebrny Galant telewizoora
Autor Wiadomość
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 03-04-2015, 08:22   

telewizoor napisał/a:
jadąc na obrotach powiedzmy 2-3k wciskam gaz 60%, samochód się rozpędza ale gdy trochę odpuszczę pedał gazu, dostaje tak jakby chwilowego 'kopa'
mapy wtrysku są tak zrobione - lepsze efekty w przyśpieszeniu daje stopniowe dodawanie gazu niż typowy but w podłogę (nie dotyczy automatu)
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 04-04-2015, 13:31   

W sumie to nie zmienia faktu że przy mocy maksymalnej hamownia powinna dobrze pokazać. Poczytałem trochę i wychodzi na to że wolnossące benzyny na hamowni mogą mieć słabszy wynik jeśli nie zapewni się odpowiednich warunków.. Zrobimy więcej prób się okaże co wyjdzie
_________________

 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 04-04-2015, 14:58   

telewizoor napisał/a:
wolnossące benzyny na hamowni mogą mieć słabszy wynik jeśli nie zapewni się odpowiednich warunków..
ooo a jakiesz to specjalne warunki trzeba im zapewnić? Ja tam słyszałem, że właśnie uturbione silniki mogą mieć słabsze wyniki na inercyjnej hamowni, bo turbo może nie zdążyć dobrze się "zbudować", a wolnossące? W czym problem?

Zacznij od prostego pomiaru kompresji, no może w wypadku V6 nie jest już taki prosty :) ale dużo może powiedzieć.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 05-05-2015, 11:50   

No i tak... zmienione końcówki drążków, drążki i po tym oczywiście zbieżność. Galant objechał do Warszawy i chyba mu się to miasto nie spodobało bo nagle pozbył się uszczelki w tłumiku :mrgreen: Tej aluminiowej(?) na trzech śrubach z tyłu auta. Byłem u majstra - ten fragment z uszczelką był w takim stanie że wyciął to i wstawił łącznik.
Mam jeszcze problem z klimą... włączy się na 5 sekund, za chwilę wyłączy i tak w kółko :cry: Jakieś podpowiedzi co na szybko obczaić?

PS w Wawie widziałem bodajże space stara(?) z naklejkami Mitsumaniaków(z tego co pamiętam był cały oblepiony :P ) Zna ktoś? :)
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-05-2015, 12:59   

Pewnie tego, bo się mocno rzuca w oczy :D .
http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=5939
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 05-05-2015, 13:35   

Ototo :) pozdrawiam :mrgreen:
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-05-2015, 19:06   

telewizoor napisał/a:
Mam jeszcze problem z klimą... włączy się na 5 sekund, za chwilę wyłączy i tak w kółko :cry: Jakieś podpowiedzi co na szybko obczaić?
Może nie potrzebuje intensywniej pracować ze względu na niską temperature otoczenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-05-2015, 09:17   

robertdg napisał/a:
telewizoor napisał/a:
Mam jeszcze problem z klimą... włączy się na 5 sekund, za chwilę wyłączy i tak w kółko :cry: Jakieś podpowiedzi co na szybko obczaić?
Może nie potrzebuje intensywniej pracować ze względu na niską temperature otoczenia

To tak jak by chodziła w trybie "EKO"
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 06-05-2015, 20:26   

Czyli to normalne?? Oprócz tego, po lekkim zagrzaniu silnika wszystko super chodzi, wieje tak jak ma być a tak po 10-15minutach na najniższym biegu dmucha jakby było na maksa i wali zimnym powietrzem.. 20-27 stopni i wieje takim samym mrozem, nie ma różnicy. Ciężko to opisać, powiecie że ciało się przyzwyczaja i wydaje mi się że wieje zimnym ale to nie jest normalne, w innych samochodach nie ma czegoś takiego. Nie wiem czy to wina czujnika czy jakiegoś silniczka?
_________________

 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 14-05-2015, 20:49   


Galant pod krakowskim Studiem w oczekiwaniu na spot..
_________________

 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 10-06-2015, 10:05   

Cześć!! Muszę zakupić uszczelkę pod kolektor ssący.. Co polecacie
oryginał:
http://allegro.pl/mitsubi...5416948255.html
czy to:
http://allegro.pl/uszczel...5359725388.html
_________________

 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 10-06-2015, 10:12   

20 zł różnicy miedzy ori a czymś nie wiadomo czym czego sprzedający nawet nie umieścił zdjęcia tylko coś co przypomina zdjęcie uszczelki... Zdecydowanie oryginał
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 17-06-2015, 10:00   

Uszczelka wymieniona, przy okazji wyczyszczony kolektor i egr:


_________________

 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 17-06-2015, 13:10   

Czym czyściłeś aluminium?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 17-06-2015, 15:48   

Środkiem do mycia silników kilka razy, później czyszczenie karcherem i suszenie kompresorem :twisted: Wszystko ładnie chodzi :) Teraz galant stoi u mechanika i czeka na banana 8)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.