ciężko odpala na zimnym silniku grandis 2.0 DID |
Autor |
Wiadomość |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18-06-2015, 20:32 ciężko odpala na zimnym silniku grandis 2.0 DID
|
|
|
Witam Panowie. Od kilku miesięcy borykam się z problemem. Gdy chcę odpalic autko z rana to muszę dłużej podkręcić zanim odpali silnik, gdy już odpali to przez cały dzień nie ma problem z odpaleniem pali odrazu. Auto było na warsztacie podpięte pod komputer i nic nie pokazalo, błędów nie było i wszystkie parametry w normie. Wymieniłem uszczelki na pompie vacum bo troszke zaczynała się pocić. Myślałem że przez to zapowietrza sie pompa. Ale po wymianie wszystkich uszczelek nic nie poprawiło rannego odpalania. Założyłem tez zawor jednokierunkowy na przewodzie paliwa ale też bez poprawy. Może ktoś miał podobny problem bo nie wiem co mam jeszcze sprawdzić. Auto to Mitsubishi grandis 2.0 DID 136 KM. dodam jeszcze że wszystkie filtry byly wymienione przed zimą, świece żarowe też. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-06-2015, 21:39
|
|
|
Już zakładałes taki temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=91864 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 18-06-2015, 22:46
|
|
|
Tak zakladalem ale malo jest uzytkownikow geandisa i malo ludzi tam zaglada tam zaglada temu założyłem tutaj |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-06-2015, 08:33
|
|
|
Równie dobrze możesz temat założyć na forum grupy VAG przecież to silnik owego koncernu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 22-06-2015, 14:49
|
|
|
kamyl42, może dawka rozruchowa jest za mała...znany problem w tdi. Trzeba ją jakoś przez kompa ustawić na większą.
Zwróć uwagę czy lepiej zapala jak masz pełniutki zbiornik paliwa? Może być pęknięty pływak w zbiorniku i może się zapowietrzać. Jeśli masz przezroczysty wężyk na dojściu do filtra paliwa to zerknij czy za dużo powietrza nie leci.
|
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
kamyl42
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 38 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 30-06-2015, 17:38
|
|
|
Dzis mechanik powiedzial ze pompa w zbiorniku do wymiany bo podane paliwo z malym cisnieniem po zmierzeniu pokazalo mu 0.2 bara a niby powinno byc 0.9 bara a nawet wiecej. Czy to napewno jest przyczyną? Nie ma różnicy czy pełny zbiornik czy polowa pali tak samo. |
|
|
|
 |
|