| Nowy Outlander III | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rezon   Mitsumaniak
 
 Auto: był OutlanderII 2.0DID
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 63 razy
 Dołączył: 11 Lip 2008
 Posty: 4689
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2015, 10:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fajny wykres. warto zwrócić uwagę, że to przy braku poślizgu kół, więc przy uślizgu kół to może wyglądać zupełnie inaczej w każdym samochodzie AWD. Ale przynajmniej dowiedziałem się, dlaczego przy bardzo trudnych warunkach SX4 w trybie Auto nie dało się za bardzo jechać, podczas gdy Lock był wyraźnie lepszy. W Outku nie było takich różnic. |  
				| _________________ był Outlander 2 2.0Did
  był Superb 1,8TSI 4x4  jest V60 CC  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vavoom   Forumowicz
 
 Auto: ex-ASX
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 26 Cze 2011
 Posty: 357
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30-05-2015, 11:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | rezon napisał/a: |  	  | warto zwrócić uwagę, że to przy braku poślizgu kół, więc przy uślizgu kół to może wyglądać zupełnie inaczej w każdym samochodzie AWD | 
 Przy braku uślizgu i stałej prędkości (przyśpieszanie i hamowanie zmienia te wartości).
 Tryb 4WD Eco w Outlanderze III to odpowiednik Auto z SX4. Jak działa w praktyce - trzeba zapytać użytkowników OIII
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lordgross   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander I gen
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 28 Gru 2014
 Posty: 46
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2015, 07:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | A może Forester? Duży prześwit, dobrze jeździ po drodze, w lekkim terenie również bez problemu, cena jakośtam porównywalna. Luźny pomysł. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtkow   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.2 DiD AT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Maj 2015
 Posty: 19
 Skąd: okolice Wielenia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2015, 09:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Rozważałem Forestera, jednak cena jest bardzo luźno porównywalna. Model o podobnym wyposażeniu wychodził sporo drożej, do tego w grę wchodzi tylko benzyna (bo Subaru nie oferuje automatu do diesla). Ergo od tygodnia jeżdżę już O III
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | giki9   Nowy Forumowicz
 
 Auto: none
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lut 2015
 Posty: 3
 Skąd: none
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2015, 09:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobry wybór :) Zresztą nie patrząc nawet na skrzynie: diesel w Subaru to proszenie się o bardzo duże i kosztowne problemy. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KowaliK   Mitsumaniak
 01339/KMM
 
 Auto: JDM's
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 06 Sty 2008
 Posty: 990
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2015, 09:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojtkow napisał/a: |  	  | Rozważałem Forestera, jednak cena jest bardzo luźno porównywalna. Model o podobnym wyposażeniu wychodził sporo drożej, do tego w grę wchodzi tylko benzyna (bo Subaru nie oferuje automatu do diesla). Ergo od tygodnia jeżdżę już O III
 | 
 
 Od początku tego roku już oferuje.
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtkow   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.2 DiD AT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 19 Maj 2015
 Posty: 19
 Skąd: okolice Wielenia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2015, 22:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Serio? Bo w cenniku tego nie uwzględniają (a sprawdziłem to ponownie przed chwilą). |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KowaliK   Mitsumaniak
 01339/KMM
 
 Auto: JDM's
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 06 Sty 2008
 Posty: 990
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-06-2015, 22:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cenniki i aktualna oferta na stronie Subaru to jedno, a realny stan w salonie to drugie.  Tak, od momentu debiutu nowego Outbacka z dieslem i automatem można też ten zestaw zamówić w Foresterze. 
 A Diesel Subaru... cóż. Swoim przejechałem raptem 37.000 km przez 3 lata i nie działa się nic. Był to ten "przełomowy", z 2011 roku, który został dosyć mocno zmodernizowany w porównaniu z początkowymi silnikami. Dodatkowo, ten obecnie sprzedawany jest po kolejnych modernizacjach, także przez 3 lata nie ma się czego bać. A jeśli coś się stanie po gwarancji (a auto było serwisowane w ASO) to nie ma żadnych problemów z ewentualną wymianą silnika.
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | giki9   Nowy Forumowicz
 
 Auto: none
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Lut 2015
 Posty: 3
 Skąd: none
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-06-2015, 16:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | 40kkm jak na diesla to niewiele. Problemy zaczynają się zwykle od 100kkm, gdy korbowód potrafi wyjść bokiem. Na gwarancji to zrobią a jeśli się skończyła i serwisowało się w Aso to jest duża >szansa< że pokryją też koszty części (około 20 tysięcy). Tylko trzeba mieć farta aby nie stało się to np: podczas jazdy autostradą. Czy problem został rozwiązany w nowszych modelach? Wg dystrybutora żadnego problemu...nie było, więc nie mieli czego poprawiać ;) Kończąc offtop na portalach sprzedażowych liczba SBD z wymienionym silnikiem oraz tych, które przejechały ponad 200kkm jest podobna, więc na dwoje babka wróżyła. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacekk   Forumowicz
 
 Auto: Outlander III 2.2D AT
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Paź 2014
 Posty: 205
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-06-2015, 22:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vavoom napisał/a: |  	  | Przy braku uślizgu i stałej prędkości (przyśpieszanie i hamowanie zmienia te wartości).
 Tryb 4WD Eco w Outlanderze III to odpowiednik Auto z SX4. Jak działa w praktyce - trzeba zapytać użytkowników OIII
   | 
 Jeżdżę cały czas na Eco. Na asfalcie jeszcze nie udało mi się zerwać przyczepności.
 Lock użyłem ostatnei razy zimą gdy parkowałem w śnieżnej brei oraz w piachu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |