Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Outlander III
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-05-2015, 11:59   

Fajny wykres. warto zwrócić uwagę, że to przy braku poślizgu kół, więc przy uślizgu kół to może wyglądać zupełnie inaczej w każdym samochodzie AWD. Ale przynajmniej dowiedziałem się, dlaczego przy bardzo trudnych warunkach SX4 w trybie Auto nie dało się za bardzo jechać, podczas gdy Lock był wyraźnie lepszy. W Outku nie było takich różnic.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-05-2015, 12:10   

rezon napisał/a:
warto zwrócić uwagę, że to przy braku poślizgu kół, więc przy uślizgu kół to może wyglądać zupełnie inaczej w każdym samochodzie AWD

Przy braku uślizgu i stałej prędkości (przyśpieszanie i hamowanie zmienia te wartości).
Tryb 4WD Eco w Outlanderze III to odpowiednik Auto z SX4. Jak działa w praktyce - trzeba zapytać użytkowników OIII :)
 
 
lordgross 
Forumowicz


Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-06-2015, 08:40   

A może Forester? Duży prześwit, dobrze jeździ po drodze, w lekkim terenie również bez problemu, cena jakośtam porównywalna. Luźny pomysł.
 
 
wojtkow 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 19
Skąd: okolice Wielenia
Wysłany: 23-06-2015, 10:20   

Rozważałem Forestera, jednak cena jest bardzo luźno porównywalna. Model o podobnym wyposażeniu wychodził sporo drożej, do tego w grę wchodzi tylko benzyna (bo Subaru nie oferuje automatu do diesla).
Ergo od tygodnia jeżdżę już O III
 
 
giki9 
Nowy Forumowicz

Auto: none
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: none
Wysłany: 23-06-2015, 10:40   

Dobry wybór :) Zresztą nie patrząc nawet na skrzynie: diesel w Subaru to proszenie się o bardzo duże i kosztowne problemy.
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-06-2015, 10:40   

wojtkow napisał/a:
Rozważałem Forestera, jednak cena jest bardzo luźno porównywalna. Model o podobnym wyposażeniu wychodził sporo drożej, do tego w grę wchodzi tylko benzyna (bo Subaru nie oferuje automatu do diesla).
Ergo od tygodnia jeżdżę już O III


Od początku tego roku już oferuje. :)
_________________
 
 
wojtkow 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 19
Skąd: okolice Wielenia
Wysłany: 23-06-2015, 23:59   

Serio? Bo w cenniku tego nie uwzględniają (a sprawdziłem to ponownie przed chwilą).
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-06-2015, 23:54   

Cenniki i aktualna oferta na stronie Subaru to jedno, a realny stan w salonie to drugie. ;) Tak, od momentu debiutu nowego Outbacka z dieslem i automatem można też ten zestaw zamówić w Foresterze.

A Diesel Subaru... cóż. Swoim przejechałem raptem 37.000 km przez 3 lata i nie działa się nic. Był to ten "przełomowy", z 2011 roku, który został dosyć mocno zmodernizowany w porównaniu z początkowymi silnikami. Dodatkowo, ten obecnie sprzedawany jest po kolejnych modernizacjach, także przez 3 lata nie ma się czego bać. A jeśli coś się stanie po gwarancji (a auto było serwisowane w ASO) to nie ma żadnych problemów z ewentualną wymianą silnika. :wink:
_________________
 
 
giki9 
Nowy Forumowicz

Auto: none
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: none
Wysłany: 25-06-2015, 17:48   

40kkm jak na diesla to niewiele. Problemy zaczynają się zwykle od 100kkm, gdy korbowód potrafi wyjść bokiem. Na gwarancji to zrobią a jeśli się skończyła i serwisowało się w Aso to jest duża >szansa< że pokryją też koszty części (około 20 tysięcy). Tylko trzeba mieć farta aby nie stało się to np: podczas jazdy autostradą. Czy problem został rozwiązany w nowszych modelach? Wg dystrybutora żadnego problemu...nie było, więc nie mieli czego poprawiać ;) Kończąc offtop na portalach sprzedażowych liczba SBD z wymienionym silnikiem oraz tych, które przejechały ponad 200kkm jest podobna, więc na dwoje babka wróżyła.
 
 
jacekk 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 205
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-06-2015, 23:40   

vavoom napisał/a:

Przy braku uślizgu i stałej prędkości (przyśpieszanie i hamowanie zmienia te wartości).
Tryb 4WD Eco w Outlanderze III to odpowiednik Auto z SX4. Jak działa w praktyce - trzeba zapytać użytkowników OIII :)

Jeżdżę cały czas na Eco. Na asfalcie jeszcze nie udało mi się zerwać przyczepności.
Lock użyłem ostatnei razy zimą gdy parkowałem w śnieżnej brei oraz w piachu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.