Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana pompki sprysiwaczy
Autor Wiadomość
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-03-2014, 15:21   

Nie znalazłem nic nowego. Przyzwyczaiłem się i chyba tak zostanie :)
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
wito89g 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 KAT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 06-01-2015, 15:25   [EA2A/W 2.0] [EA2AS] Problem z pompką do spryskiwaczy

Witam, to mój pierwszy post (nie znalazłem pomocy przez opcję szukaj).

Mianowicie niedawno kupiłem swojego Galanta, nie wiem jak ale pominąłem sprawdzenie spryskiwaczy przy oględzinach auta... no i okazało się że nie mam pompki do spryskiwaczy.

Problem w sumie żaden, więc kupiłem nową taka jaka powinna być:



Wszystko byłoby proste gdyby nie fakt, że pojawił się niespodziewany problem...
gdy chciałem zamontować wszystko pasowało do momentu podłączenia zasilania... otóż nie mam takiej kostki w okolicy zbiornika płynu do spryskiwaczy, możecie podpowiedzieć jaka tu miałaby być kostka ? Albo co zrobić ?

Mam jakieś kostki ale zupełnie nie pasują.

Jestem dosyć laikiem w tematyce mechaniki, nei mniej jednak próbuję sam.

Pozdrawiam W.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 15:33   

Poczytaj powyższy watek, najwodoczniej ktoś albo obciąl kostke bo podłaczał inna pompke albo kostka gdzie się schowała.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wito89g 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 KAT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 06-01-2015, 16:18   



moja instalacja tam wygląda tak zastanawiam sie czy nie mógłbym tego jakos przerobić podpiąć bez kostki kablami bezpośrednio do pompki +/- ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2015, 18:42   

To chyba kupiłes zła pompke bo ze zdjęcia wynika ze kostka na miejscu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-01-2015, 20:58   

Na zdjęciu wszystkie 3 wtyczki są od pompek spryskiwaczy. Duża 4 pinowa jest od pompki spryskiwaczy reflektorów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy, biała kostka (przyklejona taśmą do wiązki-stąd wnioskuję, że masz wersję sedan) jest od pompki spryskiwacza tylnej szyby, a czarna od pompki spryskiwaczy przedniej szyby. Zapewne pompka, którą kupiłeś jest od Daewoo. Wszystko pasuje oprócz wejścia na wtyczkę. Trzeba wyłamać jeden ząbek w gnieździe na pompce i obrócić wtyczkę o 180 stopni. Niestety wtedy pompka będzie słabo pryskać, strumień będzie "leciał" nieco ponad wycieraczki. Należy przeciąć kable za wtyczką i zamienić je miejscami.
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 06-01-2015, 22:03   

Mi niestety też dziadostwo padło :P akurat w momencie jechania do Szczyrku na narty ( Pozdrawiam pana z Galanta w centrum Szczyrku w dniu 3.01.2015) :) To w końcu jaką kupić aby pasowała bez przerabiania? :P
 
 
KoL1 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5W :D galant 98r. 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2014
Posty: 7
Skąd: Łódź
  Wysłany: 07-01-2015, 08:54   

[edit by Hubeeert]

[ Dodano: 08-01-2015, 09:36 ]
OT w dziale technicznym Edit by MOD

Łatwo dostać się do pompki zdejmując kratkę halogenu, nie trzeba ściągać całego zderzaka :!: ja kupiłem za 20 zł taką samą pompkę chyba od peugota. obciąłem kostkę ( zostawiłem ją sobie na wszelki wielki ) założyłem żeńskie końcówki i wszystko gra. pompka smiga.
_________________
Nie ma co pić, nie ma co jeść ale pod garem musi być v6
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-01-2015, 20:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
wito89g 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 KAT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 5
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 17-01-2015, 15:50   

Hugo napisał/a:
Na zdjęciu wszystkie 3 wtyczki są od pompek spryskiwaczy. Duża 4 pinowa jest od pompki spryskiwaczy reflektorów i czujnika poziomu płynu spryskiwaczy, biała kostka (przyklejona taśmą do wiązki-stąd wnioskuję, że masz wersję sedan) jest od pompki spryskiwacza tylnej szyby, a czarna od pompki spryskiwaczy przedniej szyby. Zapewne pompka, którą kupiłeś jest od Daewoo. Wszystko pasuje oprócz wejścia na wtyczkę. Trzeba wyłamać jeden ząbek w gnieździe na pompce i obrócić wtyczkę o 180 stopni. Niestety wtedy pompka będzie słabo pryskać, strumień będzie "leciał" nieco ponad wycieraczki. Należy przeciąć kable za wtyczką i zamienić je miejscami.



zrobiłem, jak napisałeś i wszystko działa cacy, do tego przeczyściłem wyloty spryskiwacza na masce i "sika" aż miło :D

Dzięki za pomoc :D :supz:

ps. tak mam sedana :D
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 31-01-2015, 15:12   

Gdzie mogę kupić taką pompke spryskiwacza? Dostałem się już do niej, teraz kwestia wymiany mi została :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2015, 21:04   

lutekwwl, http://allegro.pl/pompka-...4967996207.html
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 09-02-2015, 14:18   

Hugo dzięki, wymieniłem dziś właśnie. Trochę było gimnastyki ponieważ jedynie na lewarku autko uniosłem ale się udało :) Mam jeszcze pytanko, czy da rade jakoś regulować spryskiwacze? Mi sypią tak na połowę szyby, tak powinno być? :) Pozdrawiam
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 09-02-2015, 14:21   

Jasne. Wkładasz do dyszy grubą igłę i ustawiasz.
 
 
cartoon 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 22
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-07-2015, 15:00   

Też mi padła ostatnio pompka spryskiwaczy przedniej szyby. Szukam oryginału od Galanta albo oryginału (w sensie Denso) od Toyoty chyba RAV4 (z wyglądu ma takie samo podłączenie). Tymczasem na szybko podłączyłem tylną pompkę do przedniej szyby (zamieniłem wtyczki i wężyki miejscami). Działa tak samo jak ta przednia przez "padnięciem" więc teraz nie wiem która pompka powinna być mocniejsza (przednia bo ma dwie dysze) czy tylna bo ma dalej do szyby... Oznaczenia w jakimś celu mają inne.
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 03-07-2015, 10:16   

no i mi padła :)
a że mam pełny zbiornik płynu to jak go szybko usunąć? po prostu wyciągnąć pompkę i niech leci? najchętniej bym odkręcił cały zbiorniczek i to zlał gdzieś, ale nie chcę ściągać zderzaka. Da się bez tego?

Oraz chciałbym sobie założyć czujnik poziomu płynu? Da się to jakoś zrobić łatwo? Galant EA2A 97r, ale zegary HC.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.