[CA4A 1.6] Chyba olej cieknie ... |
Autor |
Wiadomość |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 26-03-2007, 18:01 [CA4A 1.6] Chyba olej cieknie ...
|
|
|
Podniosłem maskę i sprawdziłem poziom oleju, jak zwykle znowu jakiś ubytek...i to dosc spory bo na 5 tys km, dolałem 1.7 litra oleju i znow ubylo troche i trzeba dolac.
Zauważyłem że cos mokrego ciemnego jest tam, gdzie kończy się bagnet na dole, jest troche mokro, ale nie wiem, to możliwe żeby tamtędy tyle oleju obywało? wszedzie indziej jest sucho, niebieski dym nie leci z rury...
Jeżdżę na Lotosie półsyntetyku |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-03-2007, 21:59
|
|
|
pewnie masz wyciek spod miski olejowej. Nie zostają plamy oleju pod autem? |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 07:56
|
|
|
padła uszczelka pod miską olejową. wymień i po kłopocie, a co do ubytku to tamtedy tyle nie powinno wyciekać |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 21:33
|
|
|
a duzo grzebania z ta uszczelka? i ile takie cudo kosztuje
[ Dodano: 27-03-2007, 21:36 ]
i co do tego ubytku, nie wiem gdzie ten olej...mozliwe ze to bagnet zle pokazuje przez to ze tam troche cieknie?
[ Dodano: 27-03-2007, 21:39 ]
plam żadnych nie ma pod autem... |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 27-03-2007, 22:34
|
|
|
koszt uszczelki ok 30 pln, ale najpierw wjedź na kanał i zlokalizuj wyciek |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 00:05
|
|
|
OK, dzieki |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 11:09
|
|
|
wyciek na uszczelniaczu wałka rozrządu tez tak się objawia..
ale może miska gdzieś obtarłeś i sie "poluzowało" że tak powiem.. |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 16:30
|
|
|
nie wiem, w poniedzialek wymieniam rozrzad, wiec wtedy mechanik zobaczy i mi powie? czy od razu kupowac uszczelniacz walka rozrzadu? |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 21:17
|
|
|
wtedy zobaczy i Ci powie..uszczelaniacz firmy NOK 20zł kosztuje więc żaden wydatek na dobrą sprawe.. |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 15:22
|
|
|
a jednak cos tam cieknie bardziej, pod autem dzis zobaczylem troche oleju na ziemi
W takiej sytuacji to bedzie uszczelka miski? w sumie dzis kupilem, uszczelke miski i uszczelniacz walka rozrzadu, sa tam jeszcze jakies uszczelki? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-03-2007, 17:32
|
|
|
zapor napisał/a: | w sumie dzis kupilem, uszczelke miski i uszczelniacz walka rozrzadu, sa tam jeszcze jakies uszczelki? |
Uszczelniacz wałka rozrządu jest u góry - 5cm poniżej poziomu pokrywy zaworów. Bardziej podejżany jest uszczelniacz wału (na dole). Z reguły oba uszczelniacze zmienia się z rozrządem |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-03-2007, 19:44
|
|
|
zapor napisał/a: | a jednak cos tam cieknie bardziej, pod autem dzis zobaczylem troche oleju na ziemi
W takiej sytuacji to bedzie uszczelka miski? | Tak trudno jest Ci podnieść auto z jednej strony i położyć się pod silnik aby potwierdzić, ewentualnie wykluczyć wyciek z miski? |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2007, 15:53
|
|
|
jakbym wiedział w których miejscach sa te wszystkie uszczelki to bym to zrobił, to moje 1sze auto, dlatego jeszcze się ucze |
|
|
|
 |
Kuczan [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2007, 17:25
|
|
|
Wycieki spod miski olejowej to częsta usterka miśków, jednak wydaje mi się że troche oleju ci zjada i troszkę cieknie bo 1,7l na 5 tys km to duuuuuża dolewka.Jeśli masz spory przebieg to napewno uszczelniacze zaworów i pierścienie puszczają olej.Pozdro |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 15:23
|
|
|
przebieg mam 157000 tys. i raczej nie byl krecony bo jak wymieniałem żarówki w desce to śruby były oryginalne i nienaruszone (chyba ze są inne metody na kręcenie liczników), i po takim przebiegu chyba nic z silnikiem sie nie powinno dziać... |
|
|
|
 |
|