Jak włączyc tryb ECO GDI ? |
Autor |
Wiadomość |
borys1712
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2015 Posty: 1 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 02-07-2015, 20:15 Jak włączyc tryb ECO GDI ?
|
|
|
Witam, Jestem nowy.
Posiadam. Mitshubishi Galant z 2000r. 2.4 GDI 150 KM w manualu.
Mam ogromną prośbe czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak włączyć trybb GDI ECO w moim autku ? Dziś mi sie kontrolka chyba zapaliła sama i nie wiem jak włączyć ja samemu. Wtedy autko mniej pali. Bo tak to z 11-12 l. w mieście.
Proszę o pomoc ; ) |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-07-2015, 20:29
|
|
|
borys1712, tryb ECO sam się włącza przy określonych warunkach pracy silnika i sam się wyłącza |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-07-2015, 21:01
|
|
|
GDI w normalnym trybie użytkowania pali jak kazdy inny silnik o podobnych parametrach, o trybie ECO decyduje ECU w trybie jazdy, najczęsciej przy oszczędnej umiarkowanej jeździe |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-07-2015, 00:07
|
|
|
11-12 w mieście to chyba nie jest dużo jak na 1,5 tonowe auto z silnikiem 2.4. Eco włącza się po rozgrzaniu silnika i tylko przy niskich obrotach i delikatnym traktowaniu gazu. |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 04-07-2015, 09:17
|
|
|
Trzeba zrobić jazdę testową i diagnozę silnika. Tryb EcoGDi łatwo wyczuć. A brak jego uruchomienia ma przeważnie przyczynę w zasilaniu i sterowaniu silnika. Na początek zresetuj ECU przy rozgrzanym silniku. Po pierwszym uruchomieniu bez szaleństw z gazem powinien zatrybić na ubogo, choćby na moment. I od tego momentu zaczyna się zabawa w zgaduj zgadula. Można jeszcze pod Evoscana podpiąć i błędy odczytać wraz z parametrami. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 04-07-2015, 13:02
|
|
|
borys1712 napisał/a: | jak włączyć trybb GDI ECO w moim autku |
Emerycka jazda kontrolka powinna zapalić sie jeśli wszystko sprawne |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
borys12343
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi GALANT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 1 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: 07-07-2015, 13:58
|
|
|
i9i napisał/a: | Trzeba zrobić jazdę testową i diagnozę silnika. Tryb EcoGDi łatwo wyczuć. A brak jego uruchomienia ma przeważnie przyczynę w zasilaniu i sterowaniu silnika. Na początek zresetuj ECU przy rozgrzanym silniku. Po pierwszym uruchomieniu bez szaleństw z gazem powinien zatrybić na ubogo, choćby na moment. I od tego momentu zaczyna się zabawa w zgaduj zgadula. Można jeszcze pod Evoscana podpiąć i błędy odczytać wraz z parametrami. |
JAk to ECU zresetowac ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20979 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 07-07-2015, 20:54
|
|
|
Nauka raczej Rafał nie potrzebna do diagnozy. Trzeba zerknąć w przepustnicę i odczytać błędy. Niestety w GDi przepustnica zachodzi szybko syfem przez 5 lat już trzy razy musowo czyściłem, bo się skubana nauczyć obrotów nie chciała. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Pi0trek
Nowy Forumowicz SzweJ

Auto: Galuś 00' Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-07-2015, 15:39
|
|
|
Na biegu jałowym i staniu na światłach mi ECO gaśnie, a zapala się przy "emeryckiej jeździe"
chociaż mi się udało ładnie zaświecić ECO przy 150 nie zwalniając przy tym , więc wiele zależy po prostu od depnięciu w pedał gazu, obrotów i biegu na którym jedziemy.. |
|
|
|
 |
|