 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zablokowane drzwi |
Autor |
Wiadomość |
orzech111
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-07-2015, 17:16 zablokowane drzwi
|
|
|
Witam ponownie, zamieniłem się z ojcem autami na 2 tygodnie więc nie znam do końca przyczyny, mówi, że już odrazu nie mógł otworzyć, mimo że ja napewno dałem mu ze sprawnymi
Chodzi o przednie drzwi pasarzera, "cycek" chodzi, zamykanie słychać, ale i klamka wewnętrzna i zewnętrzna chodzi jakoś luźno, tak jakby oba cięgna spadły naraz, ale to przecież nie możliwe.. kluczykiem też próbowałem
Miał ktoś może podobny przypadek? Może jakaś wskazówka poza grzebaniem drutem po omacku. Szkoda mi niszczyć boczka, bo chyba nie da się go zdjąć na zamkniętych drzwiach
HELP |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-07-2015, 18:36
|
|
|
Na zamkniętych drzwiach nie zdejmiesz boczka na 100% - a wydaje mi się że spadło właśnie któreś cięgno skoro piszesz że klamka luźna- ostatnio walczyłem z boczkami wszystkimi bo przekładałem całe wnętrze i te ciegna jeśli nie są zapięte w taką plastikową otoczkę, mogą wypaść i drzwi już nie otworzysz. Niestety nie mam pomysłu jak otworzyć drzwi |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
orzech111
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-07-2015, 16:23
|
|
|
ale czy to możliwe żeby oba cięgna spadły jednoczeście (od zewnętrzej i wewnętrznej klamki)
trudno, chyba się nie obajdzie bez magika od zamków albo prucia tapicery :C |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-07-2015, 10:25
|
|
|
orzech111 napisał/a: | ale czy to możliwe żeby oba cięgna spadły jednoczeście (od zewnętrzej i wewnętrznej klamki) | no trochę to dziwne właśnie - wiesz ja miałem wyjmowane klamki, więc bawiłem się z tym chwilę zanim to poskładałem, ale już wiem na czym to polega - jak te cięgna nie wepniesz w specjalną wpinkę to mimo, że końcówki tych cięgien przy samej klamce włożysz na miejsce (w takie otworki) to i tak wypadną - więc obstawiam że skoro klamka Ci luźno chodzi = spadło cięgno. Ja pierdziele - naprawdę nie mam pomysłu jak by się można do tego zabrać oprócz rozwalenia tapicerki jak coś mam na stanie boczki to jak zepsujesz to za browara wyślę Ci |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
orzech111
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-07-2015, 16:52
|
|
|
ale to kurcze dziwne dla mnie żeby oba cięgna naraz by spadły, bo obie klamki chodzą luźno...
co do boczku jeszcze zobaczymy, może się uda bez rwania, a masz może klamki wewnętrzne w ładnym stanie? bo z moich złazi chrom i mocno szpeca |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3558 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 13-07-2015, 20:32
|
|
|
Możesz spróbować jeszcze od zewnętrznej strony wsunąć kawałek cienkiej blaszki pomiędzy szybę a uszczelkę (tak jak to robią na amerykańskich filmach ) jak wymacasz cięgno zaznaczone na zdjęciu, wystarczy nacisnąć je w dół i drzwi powinny się otworzyć
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
orzech111
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2015 Posty: 43 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-07-2015, 16:41
|
|
|
Już sobie poradziłem. Myślałem że trzeba będzie rwać boczek, a sie okazało że nie Pomyślałem i ściągnąłem tapicerkę na słupku B na dole i ukazały się śrubki od boczka
Odkręciłem i dało się na tyle odchylić boczek, że pogrzebałem łapami i otworzyłem.
Przyczyną okazała się sprężynka (zdj) zardzewiała, pękła, przez co nie można było otworzyć wewnątrz, a z zewnątrz spadło cięgno bo sprężynka wpadła w miejsce gdzie blokowała klamkę i cięgno puściło.
Chodzi o tą sprężynkę u góry
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3558 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 16-07-2015, 20:31
|
|
|
orzech111 napisał/a: | Przyczyną okazała się sprężynka (zdj) zardzewiała, pękła, przez co nie można było otworzyć wewnątrz |
Coraz bardziej utwierdzam się w stwierdzeniu "Kto nie smaruje, ten nie jedzie" |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|