 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Przekladka klimatyzacji |
Autor |
Wiadomość |
banjanti
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 1996 2.8tdi
Kraj/Country: Bolivia
Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Samaipata
|
Wysłany: 26-02-2015, 11:16 [2.8 TD] Przekladka klimatyzacji
|
|
|
Witam wszystkim i pozdrawiam z Boliwii!
Tak, Tak, tam gdzie żyją lamy
Sytuacja na rynku samochodów jest tutaj dość skomplikowana, powiedzmy krótko że większość samochodów to złom który kosztuje majątek
Dość popularne jest ściąganie japonczykow i przekladnie ich, tylko że zazwyczaj kończy się to na przekladce kierownicy
Kupiłem ostatnio Pajero który dopiero zjechał z promu,, stan idealny, ale przekładka zrobiona po najmniejszej linii oporu
Wentylacja/Klima wyrwana Z korzeniami, przód nie ma duktow, ani nawet nawiewu, W tyle działa tylko nawiew
To klimatrinik, Z oddzielnym panelem na tył / przód
Poza tym wszystkie elementy zostały
Mam pełny serwis manual i wladam płynnym angielskim oraz mam pewną limitowaną wiedzę na temat elektro mechaniki, ale klimatyzacja to dla mnie nowe pole
Oczywiście rozumiem że muszę wymienić przewody, ale wygląda na to że muszę też wymienić nagrzewnice na euro, czy mogą ją jakoś przystosować?
Nawiew był po stronie pasażera która teraz jest stroną kierownicy więc tam już nie ma miejsca na nic
Jakby ktoś miał Z tym doświadczenie i mógłby mi powiedzieć co mogę przystosować, a co muszę wymienić byłbym bardzo wdzięczny
Pozdrawiam,
Marcin |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-02-2015, 17:20
|
|
|
Musisz do przekładki mieć, przekładnię, obudowę nawiewu pod deską z nagrzewnica wody. Obudowę klimy pod deskę. Obudowę z wentylatora pod deskę. Jak to założysz to nie zmieścisz bezpieczników, które są w An. Wer. po prawej, będziesz musiał przełożyć na lewą.
Itd.
ja robię teraz taka przekładkę, najtrudniejszą bo w wersji klimatronik dwustrefowy w automacie.
Ale udało nam się zachować klimatronik (ogromna przeróbka bo obudowy nie ma w wersji europejskiej na klimatronik). Przerobiliśmy całą instalacje. Tak, że wszystko hula.
Jak nauczę sie do jutra to zapodam fotki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
banjanti
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 1996 2.8tdi
Kraj/Country: Bolivia
Dołączył: 26 Lut 2015 Posty: 2 Skąd: Samaipata
|
Wysłany: 26-02-2015, 17:48
|
|
|
Genialne! Byłbym bardzo wdzięczny za zdjęcia, mam dokładnie sama wersję
Jeżeli chodzi o fabrykacje jakiś obudow czy innych elementów to nie ma problemu, bo lokalni magicy mogą to zrobić całkiem tanio, tylko że już im miejsca w mozgownicy nie starcza żeby to poskładać
Części Z Pajero euro tu nie dostanę, jest amerykański Montero oryginalny, ale myślę że powinny być wymienialne
[ Dodano: 01-03-2015, 10:41 ]
I jak tam kolego te zdjęcia?
Bardzo by mi pomogły, bo u nas lato w pełni |
|
|
|
 |
Rota
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2015 Posty: 1 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 16-05-2015, 22:09
|
|
|
Cześć- witam serdecznie, bo to mój pierwszy post na tym forum
Zmagam się teraz z uruchomieniem klimy w moim Shogunie po przekładce- mam już poprzekładane wszystko, włącznie z bezpiecznikami, o których już tu zostało napisane. Pozostał problem obudowy/łączników do nagrzewnicy wpinających ją w nawiewy pod schowkiem- muszą być normalne, bo angielskie są odwrotne. Skąd takie zdobyć? |
|
|
|
 |
Blackbear
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i Civic 1.7td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 28 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 14-07-2015, 17:10
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Musisz do przekładki mieć, przekładnię, obudowę nawiewu pod deską z nagrzewnica wody. Obudowę klimy pod deskę. Obudowę z wentylatora pod deskę. Jak to założysz to nie zmieścisz bezpieczników, które są w An. Wer. po prawej, będziesz musiał przełożyć na lewą.
Itd.
ja robię teraz taka przekładkę, najtrudniejszą bo w wersji klimatronik dwustrefowy w automacie.
Ale udało nam się zachować klimatronik (ogromna przeróbka bo obudowy nie ma w wersji europejskiej na klimatronik). Przerobiliśmy całą instalacje. Tak, że wszystko hula.
Jak nauczę sie do jutra to zapodam fotki. |
Udała się ta operacja z klimatronikiem? W swoim P2 też chciałbym to uruchomić. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
|
|
|
 |
Blackbear
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i Civic 1.7td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 28 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 16-07-2015, 17:04
|
|
|
To cudownie się składa!
Mam u siebie do poskładania klimatronika w wersji japońskiej. Pomogłby kolega? Mógłbym także zlecić robotę, nie za darmo oczywiście. Najsampierw muszę dojść co jest a czego nie ma... |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 21-07-2015, 00:56
|
|
|
Chłopaki tu walczą z "klimatronikiem" na guziki, a ja śmigam na takim już dziesięć lat.
Do tego potrzebny kpl. nadmuchu EU - z klimą najlepiej - bez niej więcej zabawy. Przebudowany wlot całego nadmuchu na prawą stronę. Nadmuch w miśku to 3 części:
- centralna - rozdział nadmuchu - na obudowie EU z nagrzewnicą: do przebudowania mocowanie silników klap i cięgieł klap - instalacja JAP zostaje w tej samej postaci, chyba że przekładający uciął za dużo,
- pośrednia - wymiennik klimy - największa praca (ver. EU bez klimy nie ma tam nic poza obudową): do przebudowania/zbudowania wraz z czujnikami, izolacją termiczną, odpływem skropleń i nowymi przewodami z kompresora - kompletna odbudowa wymiennika,
- wstępna - nadmuch z klapą obiegu - obudowa EU, dmuchawka EU + przebudowane mocowanie dla silnika klapy obiegu.
Ogólnie instalacja el. po rozplątaniu wiązek pozostaje w miejscu, a klimy z tyłu nie dotykamy. Niestety niezbędny kpl. nadmuchu z EU.
Podstawowa sprawa wlot dmuchawki po prawej stronie, z lewej nie będzie miejsca na wymiennik klimy. Może przy automacie komuś się uda wydostać jakieś milimetry , ale w manualnym nie ma takiej opcji |
|
|
|
 |
|
|