Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystkie kontrolki wariują Lancer Ralliart 2010
Autor Wiadomość
Lewy03 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer x Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 04-08-2015, 14:00   Wszystkie kontrolki wariują Lancer Ralliart 2010

Czy ktoś sie moze orientuje co sie mogło wydarzyć?
Auto po tygodniowym postoju nie chce sie otworzyć z pilota, po otwarciu kluczykiem przy próbie uruchomienia zaczynaja wariować wszystkie kontrolki abs, esp, informacja o otwartych wszystkich drzwiach jak są zamknięte, radio nawiewy, oświetlenie zewnętrzne nic nie działa i auta nie mozna uruchomić. Akumulator podmieniony, bateria w pilocie wymieniona i dalej to samo. Oświetlenie wewnętrzne się tylko delikatnie swieci jak na słabym aku.
Czy ktoś sie z tym spotkał w lancerze?
Lancer ralliart 2010 2.0t 4x4
 
 
mazin 
Mitsumaniak
102 tys km przebiegu


Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1218
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 08-08-2015, 08:43   Re: Wszystkie kontrolki wariują Lancer Ralliart 2010

Problem z moim lancerem opisywałem jeszcze w 2009 r., kiedy 46 km po zakupie samochód nie odpalał. Nie działała też połowa elektroniki, awaryjne, migacze, centralny, klima - poszukaj w kierunku jakiegoś uszkodzenia związanego z ostatnią instalacją (np. alarmu itd.) W moim pomogła wymiana ECU (a właściwie dwie wymiany, bo po pierwszej nadal nie działały nawiewy i klima). Podejrzewam też, (o czym rzecz jasna mnie nie poinformowano), że sprawę spieprzył elektryk, a właściwie "elektryk" montujący alarm, bo to była jedyna interwencja w okablowanie auta przy zakupie.

Wariowanie kontrolek przerabiałem w autku żony, okazało się, że zintegrowany z pompą ABS kontroler po myciu auta na myjni został zalany (zatkany był odpływ w jego komorze). "Szalały" prędkościomierz, kontrolki ABS i ciśnienia powietrza w oponach. Po udrożnieniu odpływu, wysuszeniu i uszczelnieniu, problem zniknął, ale autko cały czas jeździło, nie pokazywało też, że ma otwarte drzwi itd.

Obstawiam ECU - bez diagnozy z podłączeniem MUT'a pewnie się nie obejdzie. Ale możesz sprawdzić przewody masowe, zdjąć pokrywę, odpiąć cały moduł, sprawdzić czy nie zamókł, czy nie ma jakiegoś zwarcia w wiązce, a może coś się wypięło czy urwało. W zwykłym lancerze to ten element pod bezpiecznikami w komorze silnika.
_________________
Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 
 
strusio 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2015, 14:31   

Czy udało się rozwiązać problem ? Mam tak samo od kilku dni.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2015, 15:11   

Lewy03 napisał/a:
Auto po tygodniowym postoju nie chce sie otworzyć z pilota,

Napięcie w akumulatorze spadło poniżej 8V. Jak masz pecha doszło do rozprogramowania systemu kontroli dostępu tzn trzeba na nowo wprogramowac kluczyki.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Lewy03 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer x Ralliart
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 4
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 31-08-2015, 20:27   

Wszystkiemu winny moduł ETACS -po podmianie z innego auta wszystko wrocilo do normy.
Na moduły jest akcja serwisowa, więc wymiana bez kosztów.
Zamykam temat.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 01-09-2015, 10:51   

Lewy03 napisał/a:
Zamykam temat.
Nie zamykasz. Jest dalej do kontynuacji. :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.