 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:57 |
[C51A 1.3] Strasznie słaby gdy silnik jest zimny |
Autor |
Wiadomość |
Pastor [Usunięty]
|
Wysłany: 19-02-2007, 21:26 [C51A 1.3] Strasznie słaby gdy silnik jest zimny
|
|
|
Witam!
Mam pewnien problem, otóż chodzi oto, że gdy uruchomię silnik z lekkim trudem obojętnie czy na gazie czy na benzynie to wogóle nie mogę ruszyć z miejsca bo auto odrazu gaśnie. Poprostu strasznie małą moc ma, muszę go nieźle gazować, żeby ruszyć. Silnik jest troche brudny od oleju, wydaje mi się, ze to uszczelka pod głowicą. Pod samochodem rano widać mała plamkę oleju, możliwe, że spod któregoś wałka. Czy trzeba robić odrazu regenerację głowicy czy może jest to kwestia regulacji zaworów? Jak się silnik rozgrzeje to chodzi normalnie, na gazie w trasie poleci jakieś 135km/h jest to chyba w miarę jak na taki stary samochód. Pzrebieg na liczniku to 180tys, ale kto wie ile tak naprawdę ma. Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 19-02-2007, 21:39
|
|
|
Wyreguluj zawory.
Uszczelkę pod głowicą można zdiagnozować tak: odkręć korek od chłodnicy (na zimnym silniku!), niech ktoś przegazuje auto, a Ty obserwuj, czy w płynie nie ma jakichś bąbelków. Chociaż jak masz przedmuch z jednego cylindra do drugiego, to płyn nie będzie bąblował... Ale co tam. Najpierw płyn, potem zawory.
PS. W ogóle to jaki jest rocznik Twojego Colta? A jaki silnik?
edit:
Ups, niedoczytałem...Ty masz C50 1.3 . |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
Ostatnio zmieniony przez kamilek 19-02-2007, 22:56, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 19-02-2007, 22:22
|
|
|
Pastor napisał/a: | na gazie w trasie poleci jakieś 135km/h jest to chyba w miarę | Mój poprzedni Colt (taki jak Twój, patrz podpis leciał na gazie 172 km/h w 2 osoby i miał przebieg ponad 300 000 km. |
|
|
|
 |
Pastor [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2007, 17:45
|
|
|
Hmm. Ciekawe tylko którą z kolei uszczelkę pod głowicą miał ten twój Colt pzry tych 300 tys. Pobawię się w najbliższym czasie, pewnie będę musiał uszczelkę wymienić. Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-02-2007, 21:31
|
|
|
Pastor napisał/a: | Ciekawe tylko którą z kolei uszczelkę pod głowicą miał ten twój Colt pzry tych 300 tys. | Co najmniej czwartą Dopiero jak założyłem oryginalną był spokój na dłużej. |
|
|
|
 |
docencik [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 15:35
|
|
|
Jak dla mnie to to jest kwestia automatycznego ssania. Po prostu się nie otwiera. U siebie mam ten sam problem. Tylko, że nie może tego robić byle jaki mechanik, bo i tak nic nie zrobi.
U mnie ten problem pojawia się co roku. Ale oddaje do serwisu (znajomego) mitsu i wszystko jest ok |
|
|
|
 |
|
|