Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1.3b / LPG z 2012 - regulacja zaworów, zakup 'szklanek'
Autor Wiadomość
xt99 
Nowy Forumowicz
muchos kilometros

Auto: Colt 1.3b 2012 +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-08-2015, 20:06   Colt 1.3b / LPG z 2012 - regulacja zaworów, zakup 'szklanek'

Dzień dobry,

za chwilę czeka mnie regulacja zaworów w Colcie 1.3b/g z 2012 (silnik 4A90) i przy tej okazji mam parę pytań do szanownych forumowiczów:

1. Gdzie można taniej niż w ASO kupić szklanki zaworowe ? Szukałem po forum i znalazłem że ponoć pasują od Chryslera, ale bez szczegółów gdzie ich szukać + jakieś problemy z numerami konkretnych grubości.

2. Czy poza ASO można dostać uszczelkę pokrywy zaworów ? Nie udało mi się znaleźć w typowych miejscach typu sklepy/hurtownie + ew. jakiej firmy jest godna polecenia ?

3. Gdzie w rejonie Trójmiasta (poza ASO) można zrobić taką regulację ? - pytałem na forum regionalnym ale nikt się nie odezwał, stąd ponawiam tutaj.
 
 
lech55 
Forumowicz

Auto: Space Star 1,2l 2018r,był Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 200
Skąd: Chojnów
Wysłany: 08-08-2015, 23:29   

Zacznij od punktu trzeciego, czyli od sprawdzenia luzów na zaworach. Być może nie będziesz potrzebował szklanek.
Uszczelkę zaworów dostaniesz tylko w ASO.
 
 
xt99 
Nowy Forumowicz
muchos kilometros

Auto: Colt 1.3b 2012 +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-08-2015, 12:07   

Potrzebuję szklanek, czyli został p.1
 
 
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 15-08-2015, 09:39   

Szklanki powiedziały pa pa od LPG ? To jednak LPG zniszczył silnik.
 
 
artpla1978 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.3 MIVEC 6 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Cz-wa
Wysłany: 15-08-2015, 21:31   

zapytam z czystej ciekawości: przy jakim przebiegu został założony LPG i po ilu kilometrach zaistniała potrzeba regulacji zaworów ???
 
 
xt99 
Nowy Forumowicz
muchos kilometros

Auto: Colt 1.3b 2012 +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2015
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-08-2015, 07:46   

rufuz napisał/a:
Szklanki powiedziały pa pa od LPG ? To jednak LPG zniszczył silnik.

Szklanki mówią 'pa pa' w silniku 4A90 i pochodnych tak na benzynie jak i lpg.
Na LPG trochęszybciej. Ale dzięki za konstruktywny komentarz w odniesieniu do moich pytań.

[ Dodano: 19-08-2015, 07:48 ]
artpla1978 napisał/a:
zapytam z czystej ciekawości: przy jakim przebiegu został założony LPG i po ilu kilometrach zaistniała potrzeba regulacji zaworów ???

LPG od nowości, potrzeba pojawiła się ok 70-80 tkm. Z tym że ja są tacy (np. pracownicy niektórych ASO) którzy mówili: 'Panie, przecież to super jeździ'. Ja już czułem 'przymulanie'.
 
 
rufuz 
Forumowicz


Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Poznań/Danmark
Wysłany: 19-08-2015, 17:42   

xt99 napisał/a:
rufuz napisał/a:
Szklanki powiedziały pa pa od LPG ? To jednak LPG zniszczył silnik.

Szklanki mówią 'pa pa' w silniku 4A90 i pochodnych tak na benzynie jak i lpg.
Na LPG trochęszybciej. Ale dzięki za konstruktywny komentarz w odniesieniu do moich pytań.

[ Dodano: 19-08-2015, 07:48 ]
artpla1978 napisał/a:
zapytam z czystej ciekawości: przy jakim przebiegu został założony LPG i po ilu kilometrach zaistniała potrzeba regulacji zaworów ???

LPG od nowości, potrzeba pojawiła się ok 70-80 tkm. Z tym że ja są tacy (np. pracownicy niektórych ASO) którzy mówili: 'Panie, przecież to super jeździ'. Ja już czułem 'przymulanie'.


pierwsze slysze, ze w silnikach 4A90 itp siadaja szklanki na PB :o :o To nie jest jakis francuski szrot z serii DCI :lol:
w serwisach czesto nie maja wogole pojecia. kiedys przy okazji zapytalem goscia w serwisie mitsu o roznice miedzy silnikami 1.5 a 1.5T. Gosc (kierownik serwisu ! ! !) powiedzial, ze to te same silniki z jedna roznica ze 1.5T ma mocniejszy dol :D :D Jak wiadomo to sa kompletnie inne silniki. Tak wiec do serwisow bym podchodzil z ograniczonym zaufaniem. Utarlo sie, ze jak serwis to wszystko musi byc OK. Tym czasem serwisy potrafia czesto bardziej kombinowac niz jakis "pan Mietek".
 
 
suchy08 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: xxx
Wysłany: 18-09-2015, 12:02   

Przy okazji tematu regulacji zaworoz,zapytam czy robil to ktos z was samemu?mam colta 1.5 z 2006 i chcialbym sam to zrobic.mial ktos z was z tym doczynienia?ogolnie wiem co i jak,ale kazda podpowiedz(sensowna jest mile widziana)
Dzieki za wskazowki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.