Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 01:47
Pobór prądu w C50
Autor Wiadomość
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2005, 19:37   Pobór prądu w C50

Jaki macie pobór prądu przez samochód przy zamkniętych drzwiach i włączonym zapłonie? Mierzył ktos? U mnie jest to 5,4A i jest to trochę za dużo mając na uwadze, że auto nie posiada jakiegoś bogatego wyposażenia żeby zasilało jakieś wentylatorki od komputera czy coś innego jak np w BMW... To zwykły 1.3 GL na gaźniku!
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 03-11-2005, 07:11   

W swoim nie mierzyłem , ale mierzyłem za to w Cociku u mojej Mamy, wypasu żadnego nie ma, jakiś tam alarmik lekko rozbudowany :wink: , automatyczne światła, pasy elektryczne --- i takie tam... pobór na uzbrojonym alarmie 0,55A :lol:

POZDRO
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
piorek
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2005, 21:27   

ale masz wlaczony zaplon to moze pompa paliwa?
wazniejszy jest pobor bez zaplonu np mailem w galancie podajze 1A bo jakas lampka swiecila i aku rozwalal
chyba ze badasz jako ciekawostke
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-11-2005, 15:17   

Przy włączonym zapłonie idzie już prąd na cewkę zapłonową. Poza tym z tego co wiem 1,3 w Colcie ma gaźnik sterowany komputerem i dużo róźnych czujników.
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2005, 15:39   

Pompe paliwa mem mechaniczna. Faktycznie gaznik sterowany jest elektrycznie i moze to byc przyczyna takiego poboru. I tak troche duzo, bo jak zostawie na chwle na wlaczonym zaplonie to zaraz mam rozladowany akumulator i musze ladowac.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-11-2005, 16:58   

A może aku ma już wewnętrzne zwarcie i się szybko rozładowuje przy jakimkolwiek poborze prądu. Może czas na wymianę?
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2005, 12:04   

Rozladowuje sie szybko na wlaczonym zaplonie. Kupilem je w sierpniu, wiec nie jest stare i o wewnetrznym zwarciu raczej nie ma moze byc mowy :wink:
 
 
docencik
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 15:48   

U mnie przy 1,3 gaźnik pobór wynisił jakieś 0,2A :D
 
 
bartek_nkm
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2007, 16:28   

Czyli w granicach normy ;) Pozazdrościć :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.