 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:47 |
Pobór prądu w C50 |
Autor |
Wiadomość |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2005, 19:37 Pobór prądu w C50
|
|
|
Jaki macie pobór prądu przez samochód przy zamkniętych drzwiach i włączonym zapłonie? Mierzył ktos? U mnie jest to 5,4A i jest to trochę za dużo mając na uwadze, że auto nie posiada jakiegoś bogatego wyposażenia żeby zasilało jakieś wentylatorki od komputera czy coś innego jak np w BMW... To zwykły 1.3 GL na gaźniku! |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 03-11-2005, 07:11
|
|
|
W swoim nie mierzyłem , ale mierzyłem za to w Cociku u mojej Mamy, wypasu żadnego nie ma, jakiś tam alarmik lekko rozbudowany , automatyczne światła, pasy elektryczne --- i takie tam... pobór na uzbrojonym alarmie 0,55A
POZDRO |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2005, 21:27
|
|
|
ale masz wlaczony zaplon to moze pompa paliwa?
wazniejszy jest pobor bez zaplonu np mailem w galancie podajze 1A bo jakas lampka swiecila i aku rozwalal
chyba ze badasz jako ciekawostke |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-11-2005, 15:17
|
|
|
Przy włączonym zapłonie idzie już prąd na cewkę zapłonową. Poza tym z tego co wiem 1,3 w Colcie ma gaźnik sterowany komputerem i dużo róźnych czujników. |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2005, 15:39
|
|
|
Pompe paliwa mem mechaniczna. Faktycznie gaznik sterowany jest elektrycznie i moze to byc przyczyna takiego poboru. I tak troche duzo, bo jak zostawie na chwle na wlaczonym zaplonie to zaraz mam rozladowany akumulator i musze ladowac. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24371 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-11-2005, 16:58
|
|
|
A może aku ma już wewnętrzne zwarcie i się szybko rozładowuje przy jakimkolwiek poborze prądu. Może czas na wymianę? |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2005, 12:04
|
|
|
Rozladowuje sie szybko na wlaczonym zaplonie. Kupilem je w sierpniu, wiec nie jest stare i o wewnetrznym zwarciu raczej nie ma moze byc mowy |
|
|
|
 |
docencik [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 15:48
|
|
|
U mnie przy 1,3 gaźnik pobór wynisił jakieś 0,2A |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2007, 16:28
|
|
|
Czyli w granicach normy Pozazdrościć |
|
|
|
 |
|
|