Otwarty przez: Owczar 22-03-2010, 16:39 |
Swap 2.0 --> 2,5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-07-2013, 20:57
|
|
|
Kabel do VAG-a na czipie FTDI ze zmostkowanym pinem 1 i 4 powinien smigać z EvoScanem, czyli parametry rzeczywiste pracy silnika do odczytu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
cichy1124
Mitsumaniak
Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012 Posty: 51 Skąd: bielsko
|
Wysłany: 17-05-2015, 19:42
|
|
|
Odnośnie tematu jeśli mam Gala 2,0 tip tronica z '99 roku, a chciałbym włożyć silnik 2,5 manual z 2002 to muszę przerabiać sanki? Jeśli tak to jak bardzo? |
|
|
|
 |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:00
|
|
|
Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:02
|
|
|
Elmosquito napisał/a: | Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego?? |
Piszą, tylko szukać się nie chce http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33464 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Elmosquito
Forumowicz BORN TO RIDE
Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 42 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:04
|
|
|
też już znalazłem, sorry dawno nie korzystałem z forum |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 10-09-2015, 19:34
|
|
|
Gdyby ktoś robił swapa z 2.0 136 PS na coś innego, to chcętnie odkupię kompa z wiązką, immo i kluczyk do projektu. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
MarcinnoPro
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 12-10-2016, 11:44
|
|
|
Padł motor w galancie i zastanawiam się, czy mógłbym włożyć do niego inny silnik o tej samej pojemnosci(np. 2.0 ze space wagona) bez konieczności wymiany skrzyni, zawieszenia itp. ? |
|
|
|
 |
skobalt
Forumowicz
Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 91 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 05-11-2017, 22:08
|
|
|
Witam! Postanowiłem odświeżyć temat ponieważ obecnie jestem w trakcie realizacji tej operacji... Z dużą pomocą Huga oraz Sweepera podjąłem się tego zadania. Mój Galant to Elegance 2.0 kombi z 2002 roku a dawca to Sport edition kombi z 1998 roku. Obecnie postęp prac oceniam na zrobione około 70%. Jak skończę to podsumuję całość. W razie pytań służę pomocą.
[ Dodano: 15-11-2017, 10:50 ]
Witam! Pojawiły się problemy niestety... Auto odpala tylko jak pompkę paliwową podłączy się na krótko, inaczej nie odpali. Nie wiem czy imobilaizer nie działa i nie chce podawać paliwa. I nie działa w ogóle ten cały panel klimatronika. Nie daje żadnych sladów życia. Macie jakieś pomysły co może być nie tak??? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-11-2017, 17:52
|
|
|
Zle podpieta elektryka, nie jest to wina imobilisera, brakuje Ci zasilania na pompe paliwa |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
skobalt
Forumowicz
Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 91 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 15-11-2017, 20:06
|
|
|
Czyli immobilaiser nie ma nic wspólnego z pompą paliwa? Nie wiem co może być nie tak z elektryką niby wszystkie kostki pasują i są na swoim miejscu, ale dziwne, że ten klimatronik też umarł. Jutro chyba zdejmę jeszcze raz deskę rozdzielczą i popatrzę jeszcze raz. Bo ta wiązka co idzie w progu i między innymi do pompy paliwa chyba jest taka sama? Dzięki za podpowiedz. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-11-2017, 20:32
|
|
|
robertdg, a immo nie odcina pompy paliwa? |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-11-2017, 20:46
|
|
|
Inne wiązki sa |
_________________
 |
|
|
|
 |
skobalt
Forumowicz
Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 91 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 15-11-2017, 20:53
|
|
|
Mówisz Kamil, że są inne wiązki. Jutro wydostanę tą wiązkę z progu z Galanta 2.5 wrzucę ją na wierzch i popodpinam kostki. Może pompa ożyje. Ale ten klimatronik nie daje mi spokoju. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-11-2017, 21:14
|
|
|
skobalt, nie napisałeś o najważniejszej rzeczy, chodzi o alternator |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-11-2017, 21:19
|
|
|
Kostki te same, ale inaczej idą kable ,nie w tych samych pinach np zasilanie pompy paliwa |
_________________
 |
|
|
|
 |
|