Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Owczar
22-03-2010, 16:39
Swap 2.0 --> 2,5 V6
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-07-2013, 20:57   

Kabel do VAG-a na czipie FTDI ze zmostkowanym pinem 1 i 4 powinien smigać z EvoScanem, czyli parametry rzeczywiste pracy silnika do odczytu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
cichy1124 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 2.0+LPG tiptronic
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 51
Skąd: bielsko
Wysłany: 17-05-2015, 19:42   

Odnośnie tematu jeśli mam Gala 2,0 tip tronica z '99 roku, a chciałbym włożyć silnik 2,5 manual z 2002 to muszę przerabiać sanki? Jeśli tak to jak bardzo?
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 09-09-2015, 20:00   

Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-09-2015, 20:02   

Elmosquito napisał/a:
Wszyscy piszą o swapie z 2.0 na 6A13, a jak wygląda sprawa swapa 4G64 na 6A13?? Robił już ktoś coś takiego??


Piszą, tylko szukać się nie chce http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33464
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Elmosquito 
Forumowicz
BORN TO RIDE

Auto: Mitsubishi Galant V6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 42
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 09-09-2015, 20:04   

też już znalazłem, sorry :oops: dawno nie korzystałem z forum
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 10-09-2015, 19:34   

Gdyby ktoś robił swapa z 2.0 136 PS na coś innego, to chcętnie odkupię kompa z wiązką, immo i kluczyk do projektu.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
MarcinnoPro 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 12-10-2016, 11:44   

Padł motor w galancie i zastanawiam się, czy mógłbym włożyć do niego inny silnik o tej samej pojemnosci(np. 2.0 ze space wagona) bez konieczności wymiany skrzyni, zawieszenia itp. ?
 
 
skobalt 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 91
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 05-11-2017, 22:08   

Witam! Postanowiłem odświeżyć temat ponieważ obecnie jestem w trakcie realizacji tej operacji... Z dużą pomocą Huga oraz Sweepera podjąłem się tego zadania. Mój Galant to Elegance 2.0 kombi z 2002 roku a dawca to Sport edition kombi z 1998 roku. Obecnie postęp prac oceniam na zrobione około 70%. Jak skończę to podsumuję całość. W razie pytań służę pomocą.

[ Dodano: 15-11-2017, 10:50 ]
Witam! Pojawiły się problemy niestety... Auto odpala tylko jak pompkę paliwową podłączy się na krótko, inaczej nie odpali. Nie wiem czy imobilaizer nie działa i nie chce podawać paliwa. I nie działa w ogóle ten cały panel klimatronika. Nie daje żadnych sladów życia. Macie jakieś pomysły co może być nie tak???
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-11-2017, 17:52   

Zle podpieta elektryka, nie jest to wina imobilisera, brakuje Ci zasilania na pompe paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
skobalt 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 91
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 15-11-2017, 20:06   

Czyli immobilaiser nie ma nic wspólnego z pompą paliwa? Nie wiem co może być nie tak z elektryką niby wszystkie kostki pasują i są na swoim miejscu, ale dziwne, że ten klimatronik też umarł. Jutro chyba zdejmę jeszcze raz deskę rozdzielczą i popatrzę jeszcze raz. Bo ta wiązka co idzie w progu i między innymi do pompy paliwa chyba jest taka sama? Dzięki za podpowiedz.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-11-2017, 20:32   

robertdg, a immo nie odcina pompy paliwa?
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-11-2017, 20:46   

Inne wiązki sa
_________________

 
 
 
skobalt 
Forumowicz

Auto: Galant EA5W kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 91
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 15-11-2017, 20:53   

Mówisz Kamil, że są inne wiązki. Jutro wydostanę tą wiązkę z progu z Galanta 2.5 wrzucę ją na wierzch i popodpinam kostki. Może pompa ożyje. Ale ten klimatronik nie daje mi spokoju.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-11-2017, 21:14   

skobalt, nie napisałeś o najważniejszej rzeczy, chodzi o alternator :wink:
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-11-2017, 21:19   

Kostki te same, ale inaczej idą kable ,nie w tych samych pinach np zasilanie pompy paliwa
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.