| Trzeci w karierze, drugi na podwórku :) ELW | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-09-2015, 10:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na motoneo zawsze były kopułki tańsza (chyba około 130zł) i droższa (chyba około 160zł). Tańsza niby do polifta, droższa do przedlifta. Jednak pasowały zamiennie i tańszą sam kupowałem do EA5A. Nie wiecie czy ta tańsza teraz potaniała czy to inna?
 I nie ma już palca EPS ale pojawił się tańszy BP. Ciekawe czy pasuje.
 
   
 
   
 Szykuje mi się wyjazd do Szwajcarii i chcę żeby misiek był wyszykowany na zwiedzanie ojczyzny
   |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sveno   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 Avance SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 58 razy
 Dołączył: 19 Paź 2010
 Posty: 5141
 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 11:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | kiedy? Gdzie dokładnie? Który kanton? 	  | booohal napisał/a: |  	  | Szykuje mi się wyjazd do Szwajcarii | 
 |  
				| _________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
   Gość --->"Rekińczyk"<---
 "spotykając innego uzytkownika Gala to tak
 jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
 i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 12:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najprawdopodobniej 15-17 października. Do Lucerny z tego co kojarzę. |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sveno   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 Avance SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 58 razy
 Dołączył: 19 Paź 2010
 Posty: 5141
 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 14:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | co tak krótko? 2 dni spędzisz w aucie. 	  | booohal napisał/a: |  	  | Najprawdopodobniej 15-17 października. | 
 
 
 Mieszkam niedaleko Winterthuru, jak coś to może spocik? 	  | booohal napisał/a: |  	  | Do Lucerny z tego co kojarzę. | 
   |  
				| _________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
   Gość --->"Rekińczyk"<---
 "spotykając innego uzytkownika Gala to tak
 jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
 i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 15:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sveno napisał/a: |  	  | co tak krótko? 2 dni spędzisz w aucie.
 | 
 W czwartek rano wyjeżdżam z Polski, w poniedziałek rano ze Szwajcarii jednak
   Czyli w sumie trzy dni
   Jeżeli będziesz akurat w swiss to nie ma opcji żeby się nie spotkać
   |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 15:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam zamiar lecieć Drezno, Norymberga, Stuttgard, Zurych, Lucerna. Czy zaproponowałbyś lepszą drogę? Czy może  Karlsruhe, Bazylea, Lucerna? (wtedy tylko raz przez granice przejeżdżam i jakaś taka najprostsza ta droga się wydaje. Ostatnio tak właśnie z teściem jechałem.)
 |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sveno   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant V6 Avance SE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 58 razy
 Dołączył: 19 Paź 2010
 Posty: 5141
 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 16:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | będę na pewno 	  | booohal napisał/a: |  	  | Jeżeli będziesz akurat w swiss to nie ma opcji żeby się nie spotkać   | 
   
 nigdy nie jechałem, więc nie powiem jak to wygląda, na mapie jest to trochę dookoła. 	  | booohal napisał/a: |  	  | Czy może Karlsruhe, Bazylea, Lucerna? | 
 
 
 dokładnie tak jeżdżę, jest trochę robót drogowych więc licz się z korkami, tym bardziej że: 	  | booohal napisał/a: |  	  | Mam zamiar lecieć Drezno, Norymberga, Stuttgard, Zurych, | 
 
 pod Stuttgartem będziesz w godzinach popołudniowego szczytu, przyda się cierpliwość 	  | booohal napisał/a: |  	  | W czwartek rano wyjeżdżam z Polski, | 
   
 
 eeee ale o co chodzi? Czy tu czy tu granicę przejeżdżasz raz, aha ważne: polskie blachy praktycznie gwarantują kontrolę więc zabieraj tylko tyle ile dozwolone. Szybko ocenią też stan samochodu, szczególnie opony!!! 	  | booohal napisał/a: |  	  | wtedy tylko raz przez granice przejeżdżam | 
 Pamiętaj, że w Szwajcarii tak jak w Polsce jeździmy na światłach całą dobę, w Niemczech lampki w dzień można zgasić.
 Potrzebujesz LPG?
 Jak masz jakieś pytania to wal na PW. Pomogę jak mogę. Koniec OT w temacie.
 |  
				| _________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
   Gość --->"Rekińczyk"<---
 "spotykając innego uzytkownika Gala to tak
 jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
 i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8
 
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2015, 22:12 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | booohal napisał/a: |  	  | I nie ma już palca EPS ale pojawił się tańszy BP. Ciekawe czy pasuje. | 
 Ja u nich kupiłem palec BREMI.... i pasuje był ciut droższy
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Akcja ''spełniamy marzenia'' Specjalnie dla kolegi Yojimbo wrzucam zdjęcia swojego śmietnika.
 Z jego wypowiedzi wynika, że bardzo mu na tym zależy więc czemu nie...
 
 Uszkodzenie tylnego zderzaka + rysy na blendzie tylnej klapy z napisem Galant
 
   Nieruszone zmatowienie po lakierowaniu tylnego błotnika
 
   Mocno porysowane przednie drzwi
 
   Obcierki zderzaka przedniego
 
   Wgniotka na masce
 
   Nie robiłem tego bo najzwyczajniej jeszcze nie miałem czasu. A jak coś robię to raczej porządnie i nie w godzinę.
 
 Aaaa.
 I jeszcze kielichy, które na pewno były malowane wg. kolegi
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 
 
   
 
   Tutaj najgorsze miejsce w całej komorze silnika, które odkryłem w sumie dzisiaj po wyjęciu zbiorniczka wyrównawczego. I w sumie największe ognisko rdzy w aucie. Chciałbym to jeszcze przed zimą ogarnąć razem z resztą.
 
   
  |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | WreX   Mitsumaniak
 Igrający ze śmiercią
 
  
 Auto: Galant Avance 2002 2.5l
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Lip 2011
 Posty: 1896
 Skąd: Wieluń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | booohal, wiem, że spamuje ale  pod maską to można u Ciebie jeść |  
				| _________________ Moja Żona...
 ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze trochę pracy zostało ale póki co jest w miarę   I nie spamujesz, to mój temat
   |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yojimbo   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Inny
 Kraj/Country: Canada
 Dołączył: 21 Wrz 2015
 Posty: 14
 Skąd: Inąd
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzisz, Ty masz strasznie z zewn, a stax ladniej, to proste... Stan w komorze i nie tylko do pozazdroszczenia, ale tak jak mowilem, niewiele aut spelnia wszystkie warunki. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | WreX   Mitsumaniak
 Igrający ze śmiercią
 
  
 Auto: Galant Avance 2002 2.5l
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Lip 2011
 Posty: 1896
 Skąd: Wieluń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Yojimbo napisał/a: |  	  | Widzisz, Ty masz strasznie z zewn, a stax ladniej, to proste... Stan w komorze i nie tylko do pozazdroszczenia, ale tak jak mowilem, niewiele aut spelnia wszystkie warunki. | 
 
 Ale chyba sam przyznasz, że łatwiej wymienić: zderzak, maskę, błotnik itd mało tego kupić w kolorze bo często naprawdę można fajnie coś dopasować i w sumie "za grosze wymienić" niżeli porządnie wyczyścić i odmalować komorę i ją zrekonstruować jak np ma się wżery na wylot?
 |  
				| _________________ Moja Żona...
 ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
 Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | booohal   Forumowicz
 ale o co chodzi?
 
  
 Auto: EA5A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 11 razy
 Dołączył: 03 Maj 2011
 Posty: 1186
 Skąd: ELW / ESI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Yojimbo, Mi chodziło tylko i wyłącznie o to, że kolega zapewniał, że blacha jest super.
 Porównywać do mojego zacząłeś (nie wiadomo co mając na celu) Ty.
 WreX,
 Nie musi być wżerów na wylot, żeby praca była na granicy opłacalności w przypadku Galanta
   |  
				| _________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomii   Mitsumaniak
 
 Auto: C4, BX, Espace 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 05 Kwi 2010
 Posty: 1889
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2015, 20:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Masz chyba najładniesze kielichy jak na gala z tego roku, chciałbym takie mieć   Przy osuszaczu raczej blachy nie bierze, gorzej jest pod akumulatorem przy kielichu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |