Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r
Autor Wiadomość
bolowlkp 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: wlkp
Wysłany: 04-08-2015, 14:24   Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r

Ma ktoś z Mistumaniaków moduł zapłonowy do Galanta 2.0 V6? Auto pracuje na 4 cylindrach i z diagnozy wynika że to właśnie moduł. Proszę o pomoc:-)
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 07-08-2015, 15:52   

Modul lub cewka. Mam i jedno i drugie po 2 szt. Jak cos to dzwon 507660900
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
bolowlkp 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: wlkp
Wysłany: 07-08-2015, 16:10   

Dam Ci znać Napewno, tylko teraz mi się zachowuje tak, że czasem jest wszystko w porządku lecz i tak wraca do usterki. Teraz mam dylemat, czy to napewno moduł. Dam Ci znać co wyszło tylko napisz mi ile byś sobie życzył za moduł. Pozdrawiam
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 01-09-2015, 21:34   

Jeżeli nadal masz z tym problem - sprawdź miernikiem oporność pomiędzy kolektorami i bazami tranzystorów w module. Jeżeli któraś para odbiega wynikami od pozostałych i to właśnie tej cewki odpowiedzialnej za brak iskry nie wysterowują - to masz winowajcę.
 
 
bolowlkp 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: wlkp
Wysłany: 01-09-2015, 21:54   

Mój Galant jest znów w pełni sil:-) jednak moduł zapłonowy był winny. Kolega tpodsiadlo pomogl:-) Dzieki
 
 
venus in furs 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1995 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Białystok
  Wysłany: 07-09-2015, 21:07   

Cześć, podpinam się pod wątek, żeby nie mnożyć tematów; u mnie bardzo podobna historia i prośba o pomoc; wypadajace zapłony (na wolnych obrotach, silnkiem trzęsie właśnie jakby nie pracował na wszytkich cylindrach), wymienione kable, świece, roczny akumulator, po wymianie modułu nieznaczna poprawa, sądzicie, żeby iść tropem cewek? (po kasowaniu błędów, na zmianę wymiguje mi sondę lambda, przepływomierz, wtryskiwacze, ale z kolei sonda i przepływka była podmieniana, bez efektu; na dodatek to samo na benzynie i gazie, więc wtryski chyba też nie?) A może ktoś ma ożenić cewki? Dzięki z góry!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-09-2015, 22:22   

Moduł jak i cewki nowe dostępne są w Intercarsie (trzeba sprytnego handlowca, ale po numerach OEM można odnaleźć)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-09-2015, 12:17   

Sprawdź kompresje, cewki przede wszystkim i podmień przepływomierz na inny i spróbuj ponownie.

Mówisz że masz nowe kable i świece powiedz mi jakie bo ja kupiłem nowe NGK z magicznym napisem made in france i w ogóle galant nie odpalał po zmianie na stare zużyte NGK mad in japan problem znikł

Jak wszystko będzie git dalej obstawiał bym moduł
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
bolowlkp 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 16
Skąd: wlkp
Wysłany: 09-09-2015, 19:04   

U mnie po wymianie modułu zaplonowego wszystko wróciło do normy... na szczęście :-) !! Dzięki za pomoc!!
 
 
venus in furs 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1995 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 09-09-2015, 20:21   

Dzięki za tropy! podmiana przepływki już była, lewego powietrza nie widać; szukam cewek (moduł był wymieniony i tylko minimalnie lepiej), kable też jakies ogarnę dla pewności. Dzięki!

[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:

https://youtu.be/oBAea-a1Nbw

Dzięki z góry!

[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:

https://youtu.be/oBAea-a1Nbw

Dzięki z góry!
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-10-2015, 16:49   

Wydaje mi się, że 11 i 41.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11141
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-10-2015, 21:42   

Bizi78 napisał/a:
Wydaje mi się, że 11 i 41.

Tak dokładnie :)
O ile dobrze pamiętam,to sonda lambda,i wtryski.Oba błędy mogą być spowodowane złym składem mieszanki.
venus in furs napisał/a:
Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje.

To wskazuje na czujnik temperatury silnika.Taki na dwa piny.Może tym tropem trzeba iść.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.