Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r |
Autor |
Wiadomość |
bolowlkp
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 04-08-2015, 14:24 Potrzebny moduł do Galanta 2.0 V6 1995 r
|
|
|
Ma ktoś z Mistumaniaków moduł zapłonowy do Galanta 2.0 V6? Auto pracuje na 4 cylindrach i z diagnozy wynika że to właśnie moduł. Proszę o pomoc:-) |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 07-08-2015, 15:52
|
|
|
Modul lub cewka. Mam i jedno i drugie po 2 szt. Jak cos to dzwon 507660900 |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
bolowlkp
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 07-08-2015, 16:10
|
|
|
Dam Ci znać Napewno, tylko teraz mi się zachowuje tak, że czasem jest wszystko w porządku lecz i tak wraca do usterki. Teraz mam dylemat, czy to napewno moduł. Dam Ci znać co wyszło tylko napisz mi ile byś sobie życzył za moduł. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 01-09-2015, 21:34
|
|
|
Jeżeli nadal masz z tym problem - sprawdź miernikiem oporność pomiędzy kolektorami i bazami tranzystorów w module. Jeżeli któraś para odbiega wynikami od pozostałych i to właśnie tej cewki odpowiedzialnej za brak iskry nie wysterowują - to masz winowajcę. |
|
|
|
 |
bolowlkp
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 01-09-2015, 21:54
|
|
|
Mój Galant jest znów w pełni sil:-) jednak moduł zapłonowy był winny. Kolega tpodsiadlo pomogl:-) Dzieki |
|
|
|
 |
venus in furs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1995 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-09-2015, 21:07
|
|
|
Cześć, podpinam się pod wątek, żeby nie mnożyć tematów; u mnie bardzo podobna historia i prośba o pomoc; wypadajace zapłony (na wolnych obrotach, silnkiem trzęsie właśnie jakby nie pracował na wszytkich cylindrach), wymienione kable, świece, roczny akumulator, po wymianie modułu nieznaczna poprawa, sądzicie, żeby iść tropem cewek? (po kasowaniu błędów, na zmianę wymiguje mi sondę lambda, przepływomierz, wtryskiwacze, ale z kolei sonda i przepływka była podmieniana, bez efektu; na dodatek to samo na benzynie i gazie, więc wtryski chyba też nie?) A może ktoś ma ożenić cewki? Dzięki z góry! |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-09-2015, 22:22
|
|
|
Moduł jak i cewki nowe dostępne są w Intercarsie (trzeba sprytnego handlowca, ale po numerach OEM można odnaleźć) |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-09-2015, 12:17
|
|
|
Sprawdź kompresje, cewki przede wszystkim i podmień przepływomierz na inny i spróbuj ponownie.
Mówisz że masz nowe kable i świece powiedz mi jakie bo ja kupiłem nowe NGK z magicznym napisem made in france i w ogóle galant nie odpalał po zmianie na stare zużyte NGK mad in japan problem znikł
Jak wszystko będzie git dalej obstawiał bym moduł |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
bolowlkp
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 16 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 09-09-2015, 19:04
|
|
|
U mnie po wymianie modułu zaplonowego wszystko wróciło do normy... na szczęście !! Dzięki za pomoc!! |
|
|
|
 |
venus in furs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 1995 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2014 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 09-09-2015, 20:21
|
|
|
Dzięki za tropy! podmiana przepływki już była, lewego powietrza nie widać; szukam cewek (moduł był wymieniony i tylko minimalnie lepiej), kable też jakies ogarnę dla pewności. Dzięki!
[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:
https://youtu.be/oBAea-a1Nbw
Dzięki z góry!
[ Dodano: 01-10-2015, 16:29 ]
Szukam dalej, pomożecie? Wymieniłem cewki, zrobilem reset i wszystko wygladalo swietnie, silnik pracowal rowno i na PB i na LPG, wrocilo troche koni; niestety po przejechaniu ok. 20 km problem powrocil. Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. Podsumowujac, po wymianie: modul. cewki, kable, swiece; objaw: wypadanie zaplonow, silnik trzesie sie jak szalony na niskich obrotach
Pomozecie mi odczytac bledy? Chcialbym upewnic sie; link:
https://youtu.be/oBAea-a1Nbw
Dzięki z góry! |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20985 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-10-2015, 16:49
|
|
|
Wydaje mi się, że 11 i 41. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11141 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-10-2015, 21:42
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Wydaje mi się, że 11 i 41. |
Tak dokładnie
O ile dobrze pamiętam,to sonda lambda,i wtryski.Oba błędy mogą być spowodowane złym składem mieszanki.
venus in furs napisał/a: | Zauwazylem, ze pracuje rowno do momentu kiedy nie "rozjezdzi sie", nagrzeje. |
To wskazuje na czujnik temperatury silnika.Taki na dwa piny.Może tym tropem trzeba iść. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|