Mazda źonki czyli czerwona MX6 |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-07-2015, 09:11
|
|
|
Hugo napisał/a: | Tomek napisał/a: | przecież to V6, | Dokładnie, im więcej cylindrow tym silnik ma wolniejsze wolne obroty. 600 obr./min. w V6 jest OK. |
Według mnie są za niskie - poza tym pierwszy moment naciskania pedału gazu jakoś tak dziwnie reaguje silnik - tak jakby z opóźnieniem w wyniku czego, żeby płynnie ruszyć bez ryzyka "zdechnięcia" silnika to lepiej dać sporo gazu... wygląda to mało atrakcyjnie jak się po mieście jeździ - wygląda to tak jakby za kierownicą siedział nowicjusz co się uczy jeździć.
Z drugiej strony na poprzednim silniczku krokowym na benzynie silnik gasł (za wolne obroty i niestabilne) a na gazie znowu miał 1700 rpm na jałowym.
Po wymianie silniczka (niestety na używany bo nowy grubo ponad 1000 zł) obroty są identyczne na pb jak i lpg czyli 600. Tyle, że na lpg nieraz trzyma stabilnie około 1000 rpm ale tak po 20 sekundach zazwyczaj schodzi do tych 600.
Zastanawiam się więc czy ten silniczek na pewno jest OK i czy tak ma być... |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 23-07-2015, 09:48
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Po wymianie silniczka (niestety na używany bo nowy grubo ponad 1000 zł) obroty są identyczne na pb jak i lpg czyli 600. Tyle, że na lpg nieraz trzyma stabilnie około 1000 rpm ale tak po 20 sekundach zazwyczaj schodzi do tych 600. | Tak powinno być. Przyczyna zachłyśnięcia leży gdzie indziej, na pewno nie w obrotach.
http://www.mazdaspeed.pl/...?f=430&t=173694
Przeczytaj Wojtku |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1716 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-07-2015, 12:30
|
|
|
OK - czyli trzeba posprawdzać szczelność dolotu... Dziś po odpaleniu i pozostawieniu na benzynie po około minucie silnik spadł do taki niskich obrotów, że obrotomierz pokazywał 0. Silnik jednak dalej pracował. Po lekkim dodaniu gazu zająknął się ze dwa razy po czym wszedł na obroty i normalnie pojechałem |
_________________ Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 24-07-2015, 18:26
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Dziś po odpaleniu i pozostawieniu na benzynie po około minucie silnik spadł do taki niskich obrotów, że obrotomierz pokazywał 0. Silnik jednak dalej pracował. Po lekkim dodaniu gazu zająknął się ze dwa razy po czym wszedł na obroty i normalnie pojechałem | Zdecydowanie wężyki ciśnieniowe do sprawdzenia |
|
|
|
 |
krzysiakxxx
Forumowicz
Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 176 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 05-10-2015, 12:54
|
|
|
Wojtek tak jechałem wczoraj za Tobą i stwierdzić muszę jedno... strasznie dużo huku generujesz z tego wiadra pod tylnym zderzakiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-10-2015, 13:53
|
|
|
krzysiakxxx napisał/a: | strasznie dużo huku generujesz z tego wiadra pod tylnym zderzakiem | Czyli cel osiągnięty |
|
|
|
 |
|