Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mazda źonki czyli czerwona MX6
Autor Wiadomość
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-07-2015, 09:11   

Hugo napisał/a:
Tomek napisał/a:
przecież to V6,
Dokładnie, im więcej cylindrow tym silnik ma wolniejsze wolne obroty. 600 obr./min. w V6 jest OK.


Według mnie są za niskie - poza tym pierwszy moment naciskania pedału gazu jakoś tak dziwnie reaguje silnik - tak jakby z opóźnieniem w wyniku czego, żeby płynnie ruszyć bez ryzyka "zdechnięcia" silnika to lepiej dać sporo gazu... wygląda to mało atrakcyjnie jak się po mieście jeździ - wygląda to tak jakby za kierownicą siedział nowicjusz co się uczy jeździć.

Z drugiej strony na poprzednim silniczku krokowym na benzynie silnik gasł (za wolne obroty i niestabilne) a na gazie znowu miał 1700 rpm na jałowym.

Po wymianie silniczka (niestety na używany bo nowy grubo ponad 1000 zł) obroty są identyczne na pb jak i lpg czyli 600. Tyle, że na lpg nieraz trzyma stabilnie około 1000 rpm ale tak po 20 sekundach zazwyczaj schodzi do tych 600.

Zastanawiam się więc czy ten silniczek na pewno jest OK i czy tak ma być...
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 23-07-2015, 09:48   

Wojciech Bogacz napisał/a:
Po wymianie silniczka (niestety na używany bo nowy grubo ponad 1000 zł) obroty są identyczne na pb jak i lpg czyli 600. Tyle, że na lpg nieraz trzyma stabilnie około 1000 rpm ale tak po 20 sekundach zazwyczaj schodzi do tych 600.
Tak powinno być. Przyczyna zachłyśnięcia leży gdzie indziej, na pewno nie w obrotach.
http://www.mazdaspeed.pl/...?f=430&t=173694
Przeczytaj Wojtku :wink:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-07-2015, 12:30   

mjsystem napisał/a:
Tak powinno być. Przyczyna zachłyśnięcia leży gdzie indziej, na pewno nie w obrotach.
http://www.mazdaspeed.pl/...?f=430&t=173694
Przeczytaj Wojtku


OK - czyli trzeba posprawdzać szczelność dolotu... Dziś po odpaleniu i pozostawieniu na benzynie po około minucie silnik spadł do taki niskich obrotów, że obrotomierz pokazywał 0. Silnik jednak dalej pracował. Po lekkim dodaniu gazu zająknął się ze dwa razy po czym wszedł na obroty i normalnie pojechałem :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 24-07-2015, 18:26   

Wojciech Bogacz napisał/a:
Dziś po odpaleniu i pozostawieniu na benzynie po około minucie silnik spadł do taki niskich obrotów, że obrotomierz pokazywał 0. Silnik jednak dalej pracował. Po lekkim dodaniu gazu zająknął się ze dwa razy po czym wszedł na obroty i normalnie pojechałem
Zdecydowanie wężyki ciśnieniowe do sprawdzenia :wink:
 
 
krzysiakxxx 
Forumowicz

Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 176
Skąd: Miechów
Wysłany: 05-10-2015, 12:54   

Wojtek tak jechałem wczoraj za Tobą i stwierdzić muszę jedno... strasznie dużo huku generujesz z tego wiadra pod tylnym zderzakiem :D
_________________
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-10-2015, 13:53   

krzysiakxxx napisał/a:
strasznie dużo huku generujesz z tego wiadra pod tylnym zderzakiem
Czyli cel osiągnięty :lol: 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.