Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd
Autor Wiadomość
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 10-10-2015, 14:35   Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd

Witajcie ! Mam prośbę dla tych , którzy zliftowali swój pojazd o wirlęcej niż 5 cm. Mianowicie opiszcię jak działa i sprawuje się wozidło i czy odnotowaliścię jakieś usterki od czasu zliftowania fury związane z samym liftem. Z mojej strony jak narazie plus 3 cm i nic njepokojojącego się nie dzieje.
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 12-10-2015, 22:28   

Możesz napisać jak tego dokonałeś? Jakiś zestaw do liftu, czy może autorskie rozwiązanie?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-10-2015, 00:37   

Ja mam +3 cm. Teraz dokładam kolejne 3 cm. Na przód polibusze olkusz plus kolumna z xtraila a na tył sprężyna Mazdy 323 i polibusz
 
 
spider_st 
Forumowicz

Auto: Pinin 2,0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-10-2015, 09:50   

Ja mam 6 cm przód i tył. Dereqq jaki koszt jest tych kolumn od x traila? Bo ja mam oryginały kayaby z podniesionym kielichem i zastanawiam się czy nie przepłaciłem.
 
 
lordgross 
Forumowicz


Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2014
Posty: 46
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-10-2015, 12:49   

Przeklejam z innego tematu:

lordgross napisał/a:
(...) ja podniosłem Pininka podkładkami z Deutera (30mm) i jest wyraźnie lepiej przy pokonywaniu nierówności, rowów etc. Wiadomo nie jest to jakiś szał ani żaden "prawdziwy offroad", ale jest na pewno lepiej, na drodze nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu na minus, nie przechyla się nadmiernie ani nic z tych rzeczy. Po montażu zrobiłem geometrię naturalnie.
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-10-2015, 12:51   

Używki z xtraila 2006 rok po 35 zł sztuka
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 13-10-2015, 17:51   

Dzięki dareqq za odpowiedź.
A w kwestii podnoszenia Pininka, to chyba najprostsze rozwiązanie dołożyć podkładki między budę i amorek?
W Jeepie można było dołożyć "akcesoryjne" mocowanie amorków- obniżające punkt mocowania i skok amorka pozostawał na poziomie sprzed podnoszenia.
Problem jednak w tym, że powyżej 2" znacznie zmieniały się kąty wałów w stosunku do reduktora i silnika i trzeba było obniżać reduktor. Ja miałem podniesionego o 1,5" i nic się nie działo- jednak kmfort jazdy spadł drastycznie... Momentalnie pozrywało mi łączniki stabilizatora i wówczas to już była jazda iście amerykańska :shock:
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 14-10-2015, 11:13   

tak jak w opisie..
Ostatnio zmieniony przez romek atomek 15-10-2015, 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 14-10-2015, 16:12   

No dobra, a jakie teraz masz koła po lifcie włożone?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 14-10-2015, 16:35   

Spoko , ja juz sięnalatałem bardziej sportowym autem , wiec tym sie tylko tocze. Zamiast dystansow wloze felge et -10

[ Dodano: 14-10-2015, 16:50 ]
Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 14-10-2015, 18:24   

dareqq napisał/a:

Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze

OK, ale czy wówczas koła nie wyjdą poza obrys błotników? Jest też ryzyko, że będą wtedy ocierać o błotnik...
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 14-10-2015, 20:20   

tak jak w opisie
Ostatnio zmieniony przez romek atomek 15-10-2015, 10:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zibi1973 
Forumowicz

Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015
Posty: 37
Skąd: Darłowo
Wysłany: 14-10-2015, 22:48   

I to właśnie...
Wówczas można przerobić panhardA na regulowany- uciąć, wspawać tuleję, nagwintować, wkręcić i wyregulować. W Jeepach standardowa procedura i wielu już userów proponuje takowe panhardy...
 
 
spider_st 
Forumowicz

Auto: Pinin 2,0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 40
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-10-2015, 08:10   

Ja wczoraj założyłem felgi z ET -10 i koła wystają poza obrys. Nie sprawdzałem jeszcze czy jest przekoszony ale jak u innych tak jest to i u mnie pewnie też.
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 15-10-2015, 08:57   

Ale wizualnie jak autko nie jest na podnosniku to duza roznica ? Z tym wystawaniem po przekoszeniu panharda ? Na australijskim forum nikt problemu nie zauwazyl.

[ Dodano: 15-10-2015, 08:59 ]
Pokaz kolego jak to wyglada z felgami o et -10? Mozna zalozyc poszerzenia nadkola z allegri tzw sierpy za 200 zl a to napewno 2 cm nadkole poszerzy. Znajomy ma i ladnie to wyglada w kolorze czarnym
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.