Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd |
Autor |
Wiadomość |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-10-2015, 14:35 Próśba do właścicieli pinina , którzy zliftowali swój pojazd
|
|
|
Witajcie ! Mam prośbę dla tych , którzy zliftowali swój pojazd o wirlęcej niż 5 cm. Mianowicie opiszcię jak działa i sprawuje się wozidło i czy odnotowaliścię jakieś usterki od czasu zliftowania fury związane z samym liftem. Z mojej strony jak narazie plus 3 cm i nic njepokojojącego się nie dzieje. |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 12-10-2015, 22:28
|
|
|
Możesz napisać jak tego dokonałeś? Jakiś zestaw do liftu, czy może autorskie rozwiązanie? |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-10-2015, 00:37
|
|
|
Ja mam +3 cm. Teraz dokładam kolejne 3 cm. Na przód polibusze olkusz plus kolumna z xtraila a na tył sprężyna Mazdy 323 i polibusz |
|
|
|
 |
spider_st
Forumowicz
Auto: Pinin 2,0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 40 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-10-2015, 09:50
|
|
|
Ja mam 6 cm przód i tył. Dereqq jaki koszt jest tych kolumn od x traila? Bo ja mam oryginały kayaby z podniesionym kielichem i zastanawiam się czy nie przepłaciłem. |
|
|
|
 |
lordgross
Forumowicz

Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 46 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13-10-2015, 12:49
|
|
|
Przeklejam z innego tematu:
lordgross napisał/a: | (...) ja podniosłem Pininka podkładkami z Deutera (30mm) i jest wyraźnie lepiej przy pokonywaniu nierówności, rowów etc. Wiadomo nie jest to jakiś szał ani żaden "prawdziwy offroad", ale jest na pewno lepiej, na drodze nie ma wielkiej różnicy w prowadzeniu na minus, nie przechyla się nadmiernie ani nic z tych rzeczy. Po montażu zrobiłem geometrię naturalnie. |
|
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 13-10-2015, 12:51
|
|
|
Używki z xtraila 2006 rok po 35 zł sztuka |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 13-10-2015, 17:51
|
|
|
Dzięki dareqq za odpowiedź.
A w kwestii podnoszenia Pininka, to chyba najprostsze rozwiązanie dołożyć podkładki między budę i amorek?
W Jeepie można było dołożyć "akcesoryjne" mocowanie amorków- obniżające punkt mocowania i skok amorka pozostawał na poziomie sprzed podnoszenia.
Problem jednak w tym, że powyżej 2" znacznie zmieniały się kąty wałów w stosunku do reduktora i silnika i trzeba było obniżać reduktor. Ja miałem podniesionego o 1,5" i nic się nie działo- jednak kmfort jazdy spadł drastycznie... Momentalnie pozrywało mi łączniki stabilizatora i wówczas to już była jazda iście amerykańska |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 14-10-2015, 11:13
|
|
|
tak jak w opisie.. |
Ostatnio zmieniony przez romek atomek 15-10-2015, 10:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 14-10-2015, 16:12
|
|
|
No dobra, a jakie teraz masz koła po lifcie włożone? |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-10-2015, 16:35
|
|
|
Spoko , ja juz sięnalatałem bardziej sportowym autem , wiec tym sie tylko tocze. Zamiast dystansow wloze felge et -10
[ Dodano: 14-10-2015, 16:50 ]
Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 14-10-2015, 18:24
|
|
|
dareqq napisał/a: |
Seryjne felgi maja et 42 wiec jak damy felge z et -10 to uzyskamy 52 mm na jednej feldze |
OK, ale czy wówczas koła nie wyjdą poza obrys błotników? Jest też ryzyko, że będą wtedy ocierać o błotnik... |
|
|
|
 |
romek atomek
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 333 Skąd: wola justowska / kraków
|
Wysłany: 14-10-2015, 20:20
|
|
|
tak jak w opisie |
Ostatnio zmieniony przez romek atomek 15-10-2015, 10:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zibi1973
Forumowicz
Auto: Pinin 5D 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2015 Posty: 37 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 14-10-2015, 22:48
|
|
|
I to właśnie...
Wówczas można przerobić panhardA na regulowany- uciąć, wspawać tuleję, nagwintować, wkręcić i wyregulować. W Jeepach standardowa procedura i wielu już userów proponuje takowe panhardy... |
|
|
|
 |
spider_st
Forumowicz
Auto: Pinin 2,0 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 40 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-10-2015, 08:10
|
|
|
Ja wczoraj założyłem felgi z ET -10 i koła wystają poza obrys. Nie sprawdzałem jeszcze czy jest przekoszony ale jak u innych tak jest to i u mnie pewnie też. |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 15-10-2015, 08:57
|
|
|
Ale wizualnie jak autko nie jest na podnosniku to duza roznica ? Z tym wystawaniem po przekoszeniu panharda ? Na australijskim forum nikt problemu nie zauwazyl.
[ Dodano: 15-10-2015, 08:59 ]
Pokaz kolego jak to wyglada z felgami o et -10? Mozna zalozyc poszerzenia nadkola z allegri tzw sierpy za 200 zl a to napewno 2 cm nadkole poszerzy. Znajomy ma i ladnie to wyglada w kolorze czarnym |
|
|
|
 |
|