Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
14-10-2015, 14:59
KOSZT WYMIANY SIMERINGU SIGMA
Autor Wiadomość
ozi38 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-10-2015, 15:03   KOSZT WYMIANY SIMERINGU SIGMA

Witam.. może ktoś się orientuje jaki jest orientacyjny koszt wymiany simeringu ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20986
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-10-2015, 16:14   

Przydałoby się więcej informacji 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ozi38 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2015, 09:55   

Jest to Mitsubishi Sigma 3,0 V6 24V rok 91 z lpg, automat.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20986
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-10-2015, 10:20   

Bardziej mi chodziło gdzie on jest zlokalizowany: silnik, skrzynia itp. :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ozi38 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2015, 11:19   

Mocno cieknie z pod obudowy rozrządu. Może się orientujesz czy tylko byłoby trzeba wymienić simering czy już też rozrząd ?? I czy problem jest z częściami do niego, czy bardzo drogie ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20986
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-10-2015, 11:54   

Skoro cieknie uszczelniacz wałka lub wału to nowy rozrząd to podstawa.
Co do kosztu wymiany rozrządu to może jakiś sigmiarz się wypowie :wink: .
Co do części to możesz poszukać np. na www.motoneo.pl lub stronce intercarsu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
ozi38 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-10-2015, 12:25   

Dzięki za info.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-10-2015, 12:43   

Rozrząd wymiana 400zł
Części sa dostępne w IC bez problemu.
Pasek Conti CT822 293,24 zł
Rolka napinająca GMB E55041 92,00 zł
Rolka prowadzaca GMB E55040 94,23 zł
Pompa wody - w IC jej nie ma ale u innego dostawcy od 280-450 zł
Uszczelniacze - do około 150 zł/komplet
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 14-10-2015, 14:57   

ozi38 napisał/a:
Mocno cieknie z pod obudowy rozrządu. Może się orientujesz czy tylko byłoby trzeba wymienić simering czy już też rozrząd ?? I czy problem jest z częściami do niego, czy bardzo drogie ?


Wyciek może byc też spowodowany przez uszczelkę pokrywy zaworów. Tak naprawdę trzeba zdemontowac górną osłonę rozrządu (nie jest to bardzo skomplikowane, kilka śrubek M6) i zobaczyć czy cieknie z wałków rozrzadu czy nie.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 14-10-2015, 16:18   

Do kosztów można jeszcze doliczyć napinacz paska, warto rozważyć jego wymianę. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-10-2015, 07:08   

ozi38, hehe czyli to ty mi sprzątnąłeś z pod nosa tą czarną na skórach z Lubania :wink:

tak z ciekawości .. za ile ostatecznie poszła ?
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 15-10-2015, 13:36   

szpala85 napisał/a:
ozi38, hehe czyli to ty mi sprzątnąłeś z pod nosa tą czarną na skórach z Lubania :wink:

tak z ciekawości .. za ile ostatecznie poszła ?


Tak na przyszłość to polecam takie sprawy na PW coby też nie robić OT ;-)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.