Przesunięty przez: lukasz12 14-10-2015, 14:59 |
KOSZT WYMIANY SIMERINGU SIGMA |
Autor |
Wiadomość |
ozi38
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-10-2015, 15:03 KOSZT WYMIANY SIMERINGU SIGMA
|
|
|
Witam.. może ktoś się orientuje jaki jest orientacyjny koszt wymiany simeringu ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-10-2015, 16:14
|
|
|
Przydałoby się więcej informacji . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ozi38
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-10-2015, 09:55
|
|
|
Jest to Mitsubishi Sigma 3,0 V6 24V rok 91 z lpg, automat. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-10-2015, 10:20
|
|
|
Bardziej mi chodziło gdzie on jest zlokalizowany: silnik, skrzynia itp. . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ozi38
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-10-2015, 11:19
|
|
|
Mocno cieknie z pod obudowy rozrządu. Może się orientujesz czy tylko byłoby trzeba wymienić simering czy już też rozrząd ?? I czy problem jest z częściami do niego, czy bardzo drogie ? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20986 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-10-2015, 11:54
|
|
|
Skoro cieknie uszczelniacz wałka lub wału to nowy rozrząd to podstawa.
Co do kosztu wymiany rozrządu to może jakiś sigmiarz się wypowie .
Co do części to możesz poszukać np. na www.motoneo.pl lub stronce intercarsu. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
ozi38
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 8 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 14-10-2015, 12:25
|
|
|
Dzięki za info. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2015, 12:43
|
|
|
Rozrząd wymiana 400zł
Części sa dostępne w IC bez problemu.
Pasek Conti CT822 293,24 zł
Rolka napinająca GMB E55041 92,00 zł
Rolka prowadzaca GMB E55040 94,23 zł
Pompa wody - w IC jej nie ma ale u innego dostawcy od 280-450 zł
Uszczelniacze - do około 150 zł/komplet |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-10-2015, 14:57
|
|
|
ozi38 napisał/a: | Mocno cieknie z pod obudowy rozrządu. Może się orientujesz czy tylko byłoby trzeba wymienić simering czy już też rozrząd ?? I czy problem jest z częściami do niego, czy bardzo drogie ? |
Wyciek może byc też spowodowany przez uszczelkę pokrywy zaworów. Tak naprawdę trzeba zdemontowac górną osłonę rozrządu (nie jest to bardzo skomplikowane, kilka śrubek M6) i zobaczyć czy cieknie z wałków rozrzadu czy nie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 14-10-2015, 16:18
|
|
|
Do kosztów można jeszcze doliczyć napinacz paska, warto rozważyć jego wymianę. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-10-2015, 07:08
|
|
|
ozi38, hehe czyli to ty mi sprzątnąłeś z pod nosa tą czarną na skórach z Lubania
tak z ciekawości .. za ile ostatecznie poszła ? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-10-2015, 13:36
|
|
|
szpala85 napisał/a: | ozi38, hehe czyli to ty mi sprzątnąłeś z pod nosa tą czarną na skórach z Lubania
tak z ciekawości .. za ile ostatecznie poszła ? |
Tak na przyszłość to polecam takie sprawy na PW coby też nie robić OT |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|