[C62A 1.5] Długo kręci |
Autor |
Wiadomość |
kamilx92
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 18-07-2013, 20:27 [C62A 1.5] Długo kręci
|
|
|
Witam. Mój lancer zawsze palił na dotyk, od pewnego czasu jednak gdy przestoi noc to pierwsze odpalenie ma długie, trzeba długo kręcić, potem wszystko wraca do normy. Co to może być? Coś z paliwem? Często robię długie trasy i nie chciał bym żeby mi misio nagle gdzieś stanął. |
|
|
|
 |
Ajsi [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2013, 21:27
|
|
|
Może nieszczelność przewodu paliwa i paliwo wraca do baku. Obejrzyj wężyki przed odpaleniem albo załącz kluczykiem ale nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo. Jak odpali na dotyk to szukaj dziurki. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2013, 08:57
|
|
|
Ajsi napisał/a: | nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo | pompa nie pompuje paliwa do czasu odpalania - do włączenia pompy "na sucho" jest osobny kabelek pod maską
a przyczyn może być wiele - od lejących wtrysków po słabą kompresję, przez coś nie halo z kompem czy uszczelką głowicy |
|
|
|
 |
kamilx92
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 19-07-2013, 10:40
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Ajsi napisał/a: | nie odpalaj przez chwilę aż pompa napompuje paliwo | pompa nie pompuje paliwa do czasu odpalania - do włączenia pompy "na sucho" jest osobny kabelek pod maską
a przyczyn może być wiele - od lejących wtrysków po słabą kompresję, przez coś nie halo z kompem czy uszczelką głowicy |
Oj to mnie trochę bardziej przestraszyłeś, dziś zapalił od razu, przewód powrotny paliwa od wtrysków jest w kiepskim stanie, jest też wilgotny. Dziś go wymienię. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2013, 10:48
|
|
|
powrotny nie ma takiego znaczenia - na końcu listwy masz regulator ciśnienia, więc to co wraca może równie dobrze wcale nie wracać i silnik ma pracować tak samo
a jak kwestie zapłonu? - w sensie aparat, świece itd. |
|
|
|
 |
kamilx92
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 19-07-2013, 11:27
|
|
|
To wszystko w porządku, tak na prawdę problem jest tylko po nocy, wtedy muszę pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił, potem już cały czas pali normlanie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2013, 12:51
|
|
|
kamilx92 napisał/a: | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. |
|
|
|
 |
kamilx92
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2012 Posty: 9 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 19-07-2013, 13:40
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | kamilx92 napisał/a: | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. |
być może jestem przewrażliwiony, bo zawsze pali tak od razu na dotyk, wiec te 3sekundy to dla mnie dużo było |
|
|
|
 |
Rheemo1.512v
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.5 12v 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 01-11-2015, 23:13
|
|
|
kamilx92 napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | kamilx92 napisał/a: | pokręcić z 3 sekundy żeby odpalił | he he - długo to wg mnie znaczy powyżej 5 sek. |
być może jestem przewrażliwiony, bo zawsze pali tak od razu na dotyk, wiec te 3sekundy to dla mnie dużo było |
U mnie to samo ale jak w trakcie odpalania trzymam nogę na chamulcu, przy zaciągniętym ręcznym pali bezproblemowo |
|
|
|
 |
|