Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 04-11-2015, 12:45   

U mnie w listopadzie wpada taki zestaw:
Sterownik Tech 224,
Reduktor KME Tur,
Wtryski Barakuda
Butla w koło 19 cm wysokości o pojemności 48l co da ok 43-45l realnych.
Co Wy na taki zestaw?
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-11-2015, 12:59   

Bardzo dobry zestaw nieustępujący niczym zagranicznym tego typu produktom, dodatkowo wspierasz polski przemysł. Najważniejszy jest jednak monter który to właściwie zamontuje i ustawi bo nawet najlepsza instalacja zamontowana przez partacza, co często występuje w montażach BRC, może przynieść więcej szkody niż dobrze zamontowany i wyregulowany budżetowy zestaw.
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-11-2015, 13:07   

lobuzek, Uważam, że w obu przypadkach powinieneś zagazować, bo jak Ci będą dopłacać, to będziesz zarabiać na dojazdach :D
Ja jak z firmy potrzebują wysłać na delegacje, pierwszy się zgłaszam, bo dostaję kilometrówkę za benzynę, a palę gaz. Często jednym wyjazdem zarabiam na dwa tankowania gazu :D a podczas takiej jazdy nawet nie wypalę połowy butli :) .
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-11-2015, 14:29   

W wypadku utrzymania zwrotów za dojazdy nie będę gazować. 1,6 spala w cyklu mieszanym (tj. większość trasy i lekka noga) od 5,6 do 6,0 więc śmieszne ilości paliwa. Zwroty pokrywają mi paliwo, a zarabiać na tym nie muszę. Wystarczy że nie będę dokładać. Dodatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalacji i śpię spokojnie bez obawy o szklanki :P
W wypadku braku zwrotów nawet przy tak niskim spalaniu i obecnych cenach Pb gazuję i to szybko bo im dłużej pojeżdżę Lancerem (ok. 3 lata, bo wtedy kolega będzie sprzedawał swojego Accorda, na którego mam prawo pierwokupu :mrgreen: ) tym bardziej mi się to opłaci. Przejadę w tym czasie 60-75 kkm, więc problemów nie będzie, zresztą jestem z osób mocno skracających okresy międzyprzeglądowe i dam radę.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 04-11-2015, 18:22   

Małej butli bym nie rekomendował. Pół roku temu nie wiedziałem, że będę jeździł 30-40kkm rocznie - a że tras sporo to i częste tankowania (te 37l zatankowanych to chyba minimum).


PS
lobuzek napisał/a:
odatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalac

Jestem bogatszy o 60kkz bo nie kupiłem Accorda tylko Lancera - to jest dopiero myślenie lobuzek :P
Jak se pomyślę, żem Porszaka nie kupił.. to mnie stać na dom na Mazurach :)
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 04-11-2015, 18:49   

plecho1 napisał/a:
Bardzo dobry zestaw nieustępujący niczym zagranicznym tego typu produktom, dodatkowo wspierasz polski przemysł. Najważniejszy jest jednak monter który to właściwie zamontuje i ustawi bo nawet najlepsza instalacja zamontowana przez partacza, co często występuje w montażach BRC, może przynieść więcej szkody niż dobrze zamontowany i wyregulowany budżetowy zestaw.


Będę zakładał w Klinice LPG w Warszawie. Warsztat na kolana nie powala, ale gościu jakoś tak mądrze gadał ze chyba wie co robi. Jak sam mówił nie idzie na ilość, a na jakość. Jak to się mówi " pożyjemy, zobaczymy"
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-11-2015, 19:30   

Jeśli zdejmą kolektor do zrobienia nawiertów to już bardzo dobrze będzie o niuch świadczyło. Właściwie zrobione nawierty oraz równej długości i nie dłuższe jak 10cm wężyki po między wtryskami a nawiertami to podstawa dobrego montażu. Jeśli to wszystko Ci zagwarantują oraz strojenie podczas jazdy z podglądem korekt benzynowych to instalacja powinna dobrze się sprawować.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-11-2015, 20:20   

RalfPi napisał/a:
Małej butli bym nie rekomendował. Pół roku temu nie wiedziałem, że będę jeździł 30-40kkm rocznie - a że tras sporo to i częste tankowania (te 37l zatankowanych to chyba minimum).


PS
lobuzek napisał/a:
odatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalac

Jestem bogatszy o 60kkz bo nie kupiłem Accorda tylko Lancera - to jest dopiero myślenie lobuzek :P
Jak se pomyślę, żem Porszaka nie kupił.. to mnie stać na dom na Mazurach :)

Dej Pan spokój :rolleyes:
Kupując Lancera miałem budżet na poziomie 60 tysięcy, bo były i inne wydatki, więc Accord nie wchodził w grę. Obecnie nieco się pozmieniało, kolega kupił Accorda i można powiedzieć, że objąłem nad nim "honorowy patronat". Jak będzie sprzedawał, to się nawet nie zastanawiam. Ale pożyjemy, zobaczymy.
A co do butli, to z racji mojej pracy wiem dokąd dojeżdżam i to się nie zmieni, więc przebiegi mam stałe. Mała butla jak najbardziej wchodzi w grę.
 
 
Sławekbe5 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014
Posty: 7
Skąd: Mazury
Wysłany: 04-11-2015, 20:50   

Nie będę zakładał nowego tematu wymiana szklanek zaworowych była poruszana w tym wątku. Więc do rzeczy. Na zdjęciu przedstawiam luzy zaworowe jakie mam proszę o opinie, które trzeba wymienić a które mogą jeszcze zostać lub pozamieniać miejscami.



Lista jest tak jak patrzymy stojąc z przodu pojazdu. po lewej stronie jest łańcuch rozrządu.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21026
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-11-2015, 21:19   

Tutaj masz post o luzach:
http://forum.mitsumaniaki...1220075#1220075
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
silent22 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015
Posty: 25
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-11-2015, 14:31   

Witam

Witam na forum, mam nadzieje że stanę się niedługo szczęśliwym posiadaczem Lancera, ale do rzeczy, mam zamiar kupić wersję z silnikiem 1.8 i założyć do niego gaz, przejrzałem ten temat praktycznie cały i jestem troszkę mądrzejszy, ale jeszcze kilka pytań mnie nurtuje. Czytając o tych słabych gniazdach zaworów, proszę mi powiedzieć czy idzie jakoś odróżnić który silnik ma zamontowane te wzmocnione gniazda a który nie np po vin-ie czy czymkolwiek innym.

Po drugie chciałem zapytać jaką instalacje polecacie do tego silnika.

Znajomy sprzedaję Lancera z 10.2008r, jeździł nim od nowości, serwisowany w ASO, 105kkm przejechane., więc mam pewne auto tylko martwi mnie kwestia tego gazu.

Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 05-11-2015, 15:17   

1. Gniazda odróżnisz po Vin. Sprawdzasz w ASO i po sprawie.
2. Zdaje się, że polecamy każdą instalację, tyle że dobrze założoną i właściwie skalibrowaną.
Ja dochodzę do wniosku, że aby móc powiedzieć jak gaz się spisuje muszę go po prostu założyć.
 
 
silent22 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015
Posty: 25
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-11-2015, 15:38   

Telefonicznie jak podam im VIN są mi w stanie podać taką informację?
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-11-2015, 17:17   

silent22 napisał/a:
Witam

przejrzałem ten temat praktycznie cały i jestem troszkę mądrzejszy, ale jeszcze kilka pytań mnie nurtuje. Czytając o tych słabych gniazdach zaworów, proszę mi powiedzieć czy idzie jakoś odróżnić który silnik ma zamontowane te wzmocnione gniazda a który nie np po vin-ie czy czymkolwiek innym.

Witaj.
Przecież wszystko jest już na Forum dawno napisane. Pozdrowienia i powodzenia w zakupie.
 
 
silent22 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015
Posty: 25
Skąd: Tychy
Wysłany: 05-11-2015, 18:45   

Witaj RalfPi,

No właśnie starałem się dogłębnie przejrzeć to forum i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie, zapytam jeszcze ludzi ze śląska o polecenie jakiegoś dobrego zakładu który robi instalację LPG

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.