Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
brylekVFR
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 817 Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
|
Wysłany: 04-11-2015, 12:45
|
|
|
U mnie w listopadzie wpada taki zestaw:
Sterownik Tech 224,
Reduktor KME Tur,
Wtryski Barakuda
Butla w koło 19 cm wysokości o pojemności 48l co da ok 43-45l realnych.
Co Wy na taki zestaw? |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-11-2015, 12:59
|
|
|
Bardzo dobry zestaw nieustępujący niczym zagranicznym tego typu produktom, dodatkowo wspierasz polski przemysł. Najważniejszy jest jednak monter który to właściwie zamontuje i ustawi bo nawet najlepsza instalacja zamontowana przez partacza, co często występuje w montażach BRC, może przynieść więcej szkody niż dobrze zamontowany i wyregulowany budżetowy zestaw. |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-11-2015, 13:07
|
|
|
lobuzek, Uważam, że w obu przypadkach powinieneś zagazować, bo jak Ci będą dopłacać, to będziesz zarabiać na dojazdach
Ja jak z firmy potrzebują wysłać na delegacje, pierwszy się zgłaszam, bo dostaję kilometrówkę za benzynę, a palę gaz. Często jednym wyjazdem zarabiam na dwa tankowania gazu a podczas takiej jazdy nawet nie wypalę połowy butli . |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
lobuzek
Forumowicz lobuzek

Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-11-2015, 14:29
|
|
|
W wypadku utrzymania zwrotów za dojazdy nie będę gazować. 1,6 spala w cyklu mieszanym (tj. większość trasy i lekka noga) od 5,6 do 6,0 więc śmieszne ilości paliwa. Zwroty pokrywają mi paliwo, a zarabiać na tym nie muszę. Wystarczy że nie będę dokładać. Dodatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalacji i śpię spokojnie bez obawy o szklanki
W wypadku braku zwrotów nawet przy tak niskim spalaniu i obecnych cenach Pb gazuję i to szybko bo im dłużej pojeżdżę Lancerem (ok. 3 lata, bo wtedy kolega będzie sprzedawał swojego Accorda, na którego mam prawo pierwokupu ) tym bardziej mi się to opłaci. Przejadę w tym czasie 60-75 kkm, więc problemów nie będzie, zresztą jestem z osób mocno skracających okresy międzyprzeglądowe i dam radę. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 04-11-2015, 18:22
|
|
|
Małej butli bym nie rekomendował. Pół roku temu nie wiedziałem, że będę jeździł 30-40kkm rocznie - a że tras sporo to i częste tankowania (te 37l zatankowanych to chyba minimum).
PS lobuzek napisał/a: | odatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalac |
Jestem bogatszy o 60kkz bo nie kupiłem Accorda tylko Lancera - to jest dopiero myślenie lobuzek
Jak se pomyślę, żem Porszaka nie kupił.. to mnie stać na dom na Mazurach |
|
|
|
 |
brylekVFR
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 817 Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
|
Wysłany: 04-11-2015, 18:49
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Bardzo dobry zestaw nieustępujący niczym zagranicznym tego typu produktom, dodatkowo wspierasz polski przemysł. Najważniejszy jest jednak monter który to właściwie zamontuje i ustawi bo nawet najlepsza instalacja zamontowana przez partacza, co często występuje w montażach BRC, może przynieść więcej szkody niż dobrze zamontowany i wyregulowany budżetowy zestaw. |
Będę zakładał w Klinice LPG w Warszawie. Warsztat na kolana nie powala, ale gościu jakoś tak mądrze gadał ze chyba wie co robi. Jak sam mówił nie idzie na ilość, a na jakość. Jak to się mówi " pożyjemy, zobaczymy" |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-11-2015, 19:30
|
|
|
Jeśli zdejmą kolektor do zrobienia nawiertów to już bardzo dobrze będzie o niuch świadczyło. Właściwie zrobione nawierty oraz równej długości i nie dłuższe jak 10cm wężyki po między wtryskami a nawiertami to podstawa dobrego montażu. Jeśli to wszystko Ci zagwarantują oraz strojenie podczas jazdy z podglądem korekt benzynowych to instalacja powinna dobrze się sprawować. |
|
|
|
 |
lobuzek
Forumowicz lobuzek

Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 04-11-2015, 20:20
|
|
|
RalfPi napisał/a: | Małej butli bym nie rekomendował. Pół roku temu nie wiedziałem, że będę jeździł 30-40kkm rocznie - a że tras sporo to i częste tankowania (te 37l zatankowanych to chyba minimum).
PS lobuzek napisał/a: | odatkowo jestem bogatszy o 3000 zł na założenie instalac |
Jestem bogatszy o 60kkz bo nie kupiłem Accorda tylko Lancera - to jest dopiero myślenie lobuzek
Jak se pomyślę, żem Porszaka nie kupił.. to mnie stać na dom na Mazurach |
Dej Pan spokój
Kupując Lancera miałem budżet na poziomie 60 tysięcy, bo były i inne wydatki, więc Accord nie wchodził w grę. Obecnie nieco się pozmieniało, kolega kupił Accorda i można powiedzieć, że objąłem nad nim "honorowy patronat". Jak będzie sprzedawał, to się nawet nie zastanawiam. Ale pożyjemy, zobaczymy.
A co do butli, to z racji mojej pracy wiem dokąd dojeżdżam i to się nie zmieni, więc przebiegi mam stałe. Mała butla jak najbardziej wchodzi w grę. |
|
|
|
 |
Sławekbe5
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2014 Posty: 7 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 04-11-2015, 20:50
|
|
|
Nie będę zakładał nowego tematu wymiana szklanek zaworowych była poruszana w tym wątku. Więc do rzeczy. Na zdjęciu przedstawiam luzy zaworowe jakie mam proszę o opinie, które trzeba wymienić a które mogą jeszcze zostać lub pozamieniać miejscami.
Lista jest tak jak patrzymy stojąc z przodu pojazdu. po lewej stronie jest łańcuch rozrządu. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21026 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-11-2015, 14:31
|
|
|
Witam
Witam na forum, mam nadzieje że stanę się niedługo szczęśliwym posiadaczem Lancera, ale do rzeczy, mam zamiar kupić wersję z silnikiem 1.8 i założyć do niego gaz, przejrzałem ten temat praktycznie cały i jestem troszkę mądrzejszy, ale jeszcze kilka pytań mnie nurtuje. Czytając o tych słabych gniazdach zaworów, proszę mi powiedzieć czy idzie jakoś odróżnić który silnik ma zamontowane te wzmocnione gniazda a który nie np po vin-ie czy czymkolwiek innym.
Po drugie chciałem zapytać jaką instalacje polecacie do tego silnika.
Znajomy sprzedaję Lancera z 10.2008r, jeździł nim od nowości, serwisowany w ASO, 105kkm przejechane., więc mam pewne auto tylko martwi mnie kwestia tego gazu.
Z góry dziękuje za pomoc. |
|
|
|
 |
lobuzek
Forumowicz lobuzek

Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 05-11-2015, 15:17
|
|
|
1. Gniazda odróżnisz po Vin. Sprawdzasz w ASO i po sprawie.
2. Zdaje się, że polecamy każdą instalację, tyle że dobrze założoną i właściwie skalibrowaną.
Ja dochodzę do wniosku, że aby móc powiedzieć jak gaz się spisuje muszę go po prostu założyć. |
|
|
|
 |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-11-2015, 15:38
|
|
|
Telefonicznie jak podam im VIN są mi w stanie podać taką informację? |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-11-2015, 17:17
|
|
|
silent22 napisał/a: | Witam
przejrzałem ten temat praktycznie cały i jestem troszkę mądrzejszy, ale jeszcze kilka pytań mnie nurtuje. Czytając o tych słabych gniazdach zaworów, proszę mi powiedzieć czy idzie jakoś odróżnić który silnik ma zamontowane te wzmocnione gniazda a który nie np po vin-ie czy czymkolwiek innym.
|
Witaj.
Przecież wszystko jest już na Forum dawno napisane. Pozdrowienia i powodzenia w zakupie. |
|
|
|
 |
silent22
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 05-11-2015, 18:45
|
|
|
Witaj RalfPi,
No właśnie starałem się dogłębnie przejrzeć to forum i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie, zapytam jeszcze ludzi ze śląska o polecenie jakiegoś dobrego zakładu który robi instalację LPG
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|