Awaryjność skrzyń automatycznych - ankieta |
czy miałeś awarie automatycznej skrzyni biegów ? |
TAK |
|
28% |
[ 38 ] |
NIE |
|
71% |
[ 94 ] |
|
Głosowań: 132 |
Wszystkich Głosów: 132 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 16-02-2013, 18:10
|
|
|
Dread87 napisał/a: | ile zlotowek kosztowaly w tamtych czasach? :> |
cennik z roku 99
 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-02-2013, 20:13
|
|
|
Mam zdjecie 280,000 bo jedynka sie nie miesci.
Klientowi ufam, bo codziennie zza radomia do warszawy dojezdza.
Auto dodatkowo "Stawiało dom" jakis czas temu, wiec sporo kursowalo.
[ Dodano: 16-02-2013, 20:14 ]
o wlasnie cuuube, pamietalem ze ktos kiedys taki fragment wrzucal. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-02-2013, 21:23
|
|
|
nabassu napisał/a: | cos mi sie kołacze ze 160 tys za v6 | w 2001 widziałem cennik - 120 tysi za R4 i 150 tysi za V6, diesla w cenniku nie było
edit: chodzi mi o cennik z ASO a nie gazetowy (w których to gazetach roiło się od błędów - szczególnie dla "egzotycznych" japończyków) |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-02-2013, 23:35
|
|
|
To byly czasy
Ktos oszacowal ze VR jak by byl, to pewnie z 220 by kosztowal.
Ale masz Krzyzak stopke Bartek sierota dal sie wmanewrowac w wesele i pękła ciągłość |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
lucas100
Forumowicz
Auto: galant 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 42 Skąd: nowe miasto nad pilicą
|
Wysłany: 11-04-2013, 12:26
|
|
|
Mój ma około 250000 i juz wymieniałem konwerter. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2013, 19:05
|
|
|
lucas100, oby na GDIowy |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
maddox161
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 34 Skąd: Radoszewice/Wieluń
|
Wysłany: 22-04-2013, 13:37
|
|
|
Witam,
Panowie pytanie odnośnie serwisów ASB....ASB Pałka czy Midparts...gdzie lepiej naprawiać automat?? galant 2,5?? poprzedni właściciel wymieniał konwerter w ASB Pałka i mówił, że zakład dobry...jakieś styczności z wyżej wymienionymi?? |
_________________ Poznaj dary wszystkich zmysłów, albo zgiń w tancu upadłych Bogow!
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62947
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 22-04-2013, 17:10
|
|
|
Midparts - regenerowałem konwerter jak dla mnie wszystko OK . |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
herkules
Mitsumaniak
Auto: Avance 2.5 V6 2000r skóra NT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2013 Posty: 49 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-02-2014, 13:54
|
|
|
Juiceman napisał/a: | Midparts - regenerowałem konwerter jak dla mnie wszystko OK . |
Ile przejechałeś po wymianie i czy nadal jest OK. |
|
|
|
 |
Kaczmarr_
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 99r EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 07-11-2015, 21:39
|
|
|
Rok produkcji auta: 1999
Tiptronic: tak
Przebieg: 223 000 km
Silnik: V6
Auto posiadam od: 11.2013r
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 214 000km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: Transmax Z
Przebyte usterki: konwerter
Orientacyjny koszt naprawy: 670zl konwerter + 600zl wymiana + 200zl mandat
Uwagi: zalany stary olej z opilkami ,co zaskutkowalo druga awaria
Rok produkcji auta: 1999
Tiptronic: tak
Przebieg: 224 000 km
Silnik: V6
Auto posiadam od: 11.2013r
Ostatnia wymiana oleju przy przebiegu: 214 000km
Rodzaj ostatnio zalanego oleju: Transmax Z
Przebyte usterki: skrzynai tiptronic
Orientacyjny koszt naprawy: 500zl skrzynia + 600zl wymian + 500zl olej i filtr
Uwagi: juz nawet nie oddawalem galanta do mechanika ,szukam skrzyni innej
Skrzynia tiptronic -uszkodzony konwerter ,zregenerowany w firmier midparts w nowogrodzie bobrzanskim ,skrzynia pojezdzila 2miesiace po czym na autostradzie posypala sie calkowicie ,czyli drugi raz awaria skrzyni ,jednak ze jest to 99% wina mechanika ktory zalozyl poprostu zregenerowany konwerter i nie wyplukal skrzyni za pomoca specialnego urzadzonka do wymiany dynamicznej oleju w skrzyni oraz zalal stary olej.
W tym tyg jade po skrzynie od gdi tiptronica i bede zamienial ,a nastepnie holuje samochod do wyplukania skrzyni i zalania swiezym olejem..
Slyszalem cos o jakies tulejce do dorobienia do konwertera -o co chodzi z ta tuleja?? |
_________________ Obecne: Galant 2.5 99r EA5A tiptronic
Galant 2.5 97r EA5A manual
Galant 2.5 98r EA5A automat-sprzedany
Vitara Long 1.6 16V 96r ET
Samurai ZMOTA 1.6 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-11-2015, 01:28
|
|
|
Nie trzeba było lepiej kupić konwerter od wersji poliftowej ? Jest on poprawiony i nie sypie się tak często.....
Teraz moje pytanie....jak przerzucam na tiptronic, przyspieszam np dynamicznie na 1 biegu do czerwonej kreski i wrzucam 2 bieg to muszę czekać z hmm 2s aż go wrzuci( cały czas trzyma wysokie obroty na 1 biegu przed zmianą na 2 ). Miał ktoś tak ? Chyba czas olej zmienić metodą dynamiczną.... |
|
|
|
 |
Kaczmarr_
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 99r EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 08-11-2015, 09:08
|
|
|
galant poliftowy ;] |
_________________ Obecne: Galant 2.5 99r EA5A tiptronic
Galant 2.5 97r EA5A manual
Galant 2.5 98r EA5A automat-sprzedany
Vitara Long 1.6 16V 96r ET
Samurai ZMOTA 1.6 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-11-2015, 09:46
|
|
|
Kaczmarr_ napisał/a: | galant poliftowy ;] | Zmiana konwertera była po II lifcie, czyli pod koniec 2001 r., także masz jeszcze konwerter przedliftowy. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 08-11-2015, 10:19
|
|
|
przecież konwerter nie był zmieniany tylko wieloklin był z innego materiału bardziej wytrzymalszego i tylko tym się różni polift |
|
|
|
 |
Kaczmarr_
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5 99r EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 19 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: 08-11-2015, 17:43
|
|
|
aaaa chyba ze tak ,zwracam wiec honor
Nie wiedzialem ,ze ten element byl modernizowany, Poki co moj jest po regeneracji i trafi do "nowej"skrzyni |
_________________ Obecne: Galant 2.5 99r EA5A tiptronic
Galant 2.5 97r EA5A manual
Galant 2.5 98r EA5A automat-sprzedany
Vitara Long 1.6 16V 96r ET
Samurai ZMOTA 1.6 |
|
|
|
 |
|