Lancer 1.6 113KM 4x4 turbo??? |
Autor |
Wiadomość |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 07-11-2015, 19:44 Lancer 1.6 113KM 4x4 turbo???
|
|
|
Witam wszystkich.
Kupiłem za dobre pieniądze Lancera 1.6 113KM (4g92 o ile sie nie myle) 4x4.
Kupiłem go z myślą o zimie. miało być całkowicie seryjne bo 113 KM wystarczy na zime.
Ale okazało sie że uszczelka pod głowica padła (olej lał sie na zewnątrz), rozebrałem silnik i wpadł mi do głowy pomysł żeby go uturbić. I teraz moje pytanie bo nie siedzę w japonskiej motoryzacji. Jak ten silnik znosi turbo? czy korba nie wyjdzie bokiem przy pierwszej jezdzie? planuje doładowanie na poziomie 0.3-0.4 bara czyli typowe soft turbo. ma to byc projekt budżetowy wiec planuje użyć turbo z BMW 2.5 tds i jakiegos małego ic które leżą w domu.
pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-11-2015, 14:10
|
|
|
0.4 bara mozna dmuchac spokojnie. ale musisz dołozyc swinke najlepiej deta i wystroic to a to juz jest koszt bo nie jest to takie proste. Wieksze wtryski chyba tez by pasowało. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 09-11-2015, 07:53
|
|
|
no nie do konca trzeba stroic. turbo wysteruje recznie na zaworze upusowym. założe wskaźnik do srodka w aucie. a wtryski powinny wystarczyc na takie doładowanie. |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-11-2015, 16:05
|
|
|
Tylko, że komputer w mitsubishi raczej sam nie podleje benzynki wraz ze wzrostem ilości powietrza. Dmuchniesz więcej ale paliwa nie przybędzie. Szybko stopisz tłoki. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 09-11-2015, 16:11
|
|
|
Matt24 napisał/a: | Kupiłem za dobre pieniądze Lancera | No to za turbienie dasz 3 razy tyle i spalisz silnik. Słuchaj kolegów, bo słusznie piszą. |
|
|
|
 |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 10-11-2015, 11:12
|
|
|
viader napisał/a: | Tylko, że komputer w mitsubishi raczej sam nie podleje benzynki wraz ze wzrostem ilości powietrza. Dmuchniesz więcej ale paliwa nie przybędzie. Szybko stopisz tłoki. |
no własnie nad tym sie zastanawiam. jesli dostanie powietrze to musi podlac paliwem troche wiecej bo map sensor zczyta ze jest wiecej powietrza i komputer da wiecej paliwa |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-11-2015, 11:36
|
|
|
Komputer w mitsubishi nie jest taki jak np. w bmw. Nic sobie nie podleje tylko zgłupieje, już nie wspominając, że przepływka/MAF nie są przystosowane do odczytywania wartości innych niż atmosferyczne.
Bez dodatkowej elektroniki guzik zdziałasz. |
|
|
|
 |
Matt24
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015 Posty: 10 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: 10-11-2015, 12:26
|
|
|
dzieki wielkie. wiec składam tak jak jest i zostaje seria |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-11-2015, 12:04
|
|
|
viader napisał/a: | Nic sobie nie podleje tylko zgłupieje, już nie wspominając, |
Kazdy seryjny komp ma swoja mape i nie jest w stanie wyjsc poza wieksze odstepstwa od serii, po prostu. Jedynie mapa moze sie troche odchylic to adaptacja do zmiennych warunków pracy silnika. Mozesz sobie załozyc dolot zmienic wydech zrobic drobne mody i komp wydoli ale turbo to juz grubsza sprawa. Bez modyfikacji elektroniki nie ma to sensu.
viader napisał/a: | że przepływka/MAF nie są przystosowane do odczytywania wartości innych niż atmosferyczne.
|
Tutaj przesadzasz, przepływka ma spora rezerwe. A zdanie które napisałes nie ma sensu. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
rays
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015 Posty: 2 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 24-11-2015, 18:14
|
|
|
A czy do lancera z 1996r. Z silnikiem 1.3 tez można wstawić jakieś małe turbo ? Sorry, że wcinam się w konwersacje, ale chciałbym dowiedzieć sie czy to możliwe |
_________________ Kiedy patrzę w lusterku i widzę goniące mnie auto, redukuje i lecę ile fabryka dała |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-11-2015, 13:52
|
|
|
Do każdego silnika spalinowego można dodać turbo albo kompresor ale bez worka pieniędzy zapomnij. |
|
|
|
 |
CB4W_00
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 290 Skąd: Złotoryja
|
Wysłany: 02-01-2016, 12:57
|
|
|
Lepiej wsadzic silnik 2.0 |
|
|
|
 |
|