Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.6 113KM 4x4 turbo???
Autor Wiadomość
Matt24 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 07-11-2015, 19:44   Lancer 1.6 113KM 4x4 turbo???

Witam wszystkich.
Kupiłem za dobre pieniądze Lancera 1.6 113KM (4g92 o ile sie nie myle) 4x4.
Kupiłem go z myślą o zimie. miało być całkowicie seryjne bo 113 KM wystarczy na zime.
Ale okazało sie że uszczelka pod głowica padła (olej lał sie na zewnątrz), rozebrałem silnik i wpadł mi do głowy pomysł żeby go uturbić. I teraz moje pytanie bo nie siedzę w japonskiej motoryzacji. Jak ten silnik znosi turbo? czy korba nie wyjdzie bokiem przy pierwszej jezdzie? planuje doładowanie na poziomie 0.3-0.4 bara czyli typowe soft turbo. ma to byc projekt budżetowy wiec planuje użyć turbo z BMW 2.5 tds i jakiegos małego ic które leżą w domu.

pozdrawiam i licze na szybką odpowiedz.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-11-2015, 14:10   

0.4 bara mozna dmuchac spokojnie. ale musisz dołozyc swinke najlepiej deta i wystroic to a to juz jest koszt bo nie jest to takie proste. Wieksze wtryski chyba tez by pasowało.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Matt24 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 09-11-2015, 07:53   

no nie do konca trzeba stroic. turbo wysteruje recznie na zaworze upusowym. założe wskaźnik do srodka w aucie. a wtryski powinny wystarczyc na takie doładowanie.
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-11-2015, 16:05   

Tylko, że komputer w mitsubishi raczej sam nie podleje benzynki wraz ze wzrostem ilości powietrza. Dmuchniesz więcej ale paliwa nie przybędzie. Szybko stopisz tłoki.
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 09-11-2015, 16:11   

Matt24 napisał/a:
Kupiłem za dobre pieniądze Lancera
No to za turbienie dasz 3 razy tyle i spalisz silnik. Słuchaj kolegów, bo słusznie piszą.
 
 
Matt24 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 10-11-2015, 11:12   

viader napisał/a:
Tylko, że komputer w mitsubishi raczej sam nie podleje benzynki wraz ze wzrostem ilości powietrza. Dmuchniesz więcej ale paliwa nie przybędzie. Szybko stopisz tłoki.



no własnie nad tym sie zastanawiam. jesli dostanie powietrze to musi podlac paliwem troche wiecej bo map sensor zczyta ze jest wiecej powietrza i komputer da wiecej paliwa
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-11-2015, 11:36   

Komputer w mitsubishi nie jest taki jak np. w bmw. Nic sobie nie podleje tylko zgłupieje, już nie wspominając, że przepływka/MAF nie są przystosowane do odczytywania wartości innych niż atmosferyczne.

Bez dodatkowej elektroniki guzik zdziałasz.
 
 
 
Matt24 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 10-11-2015, 12:26   

dzieki wielkie. wiec składam tak jak jest i zostaje seria :)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-11-2015, 12:04   

viader napisał/a:
Nic sobie nie podleje tylko zgłupieje, już nie wspominając,

Kazdy seryjny komp ma swoja mape i nie jest w stanie wyjsc poza wieksze odstepstwa od serii, po prostu. Jedynie mapa moze sie troche odchylic to adaptacja do zmiennych warunków pracy silnika. Mozesz sobie załozyc dolot zmienic wydech zrobic drobne mody i komp wydoli ale turbo to juz grubsza sprawa. Bez modyfikacji elektroniki nie ma to sensu.

viader napisał/a:
że przepływka/MAF nie są przystosowane do odczytywania wartości innych niż atmosferyczne.

Tutaj przesadzasz, przepływka ma spora rezerwe. A zdanie które napisałes nie ma sensu.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rays 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: Jawor
Wysłany: 24-11-2015, 18:14   

A czy do lancera z 1996r. Z silnikiem 1.3 tez można wstawić jakieś małe turbo ? Sorry, że wcinam się w konwersacje, ale chciałbym dowiedzieć sie czy to możliwe :)
_________________
Kiedy patrzę w lusterku i widzę goniące mnie auto, redukuje i lecę ile fabryka dała :D
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-11-2015, 13:52   

Do każdego silnika spalinowego można dodać turbo albo kompresor ale bez worka pieniędzy zapomnij.
 
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 02-01-2016, 12:57   

Lepiej wsadzic silnik 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.