 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekładka silnika sedan Vs kombi (Diamante) |
Autor |
Wiadomość |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-11-2015, 12:13 Przekładka silnika sedan Vs kombi (Diamante)
|
|
|
Cześć. Słuchajcie brat mój chce ze swojego diamanta 1996 kombi wywalić silnik (bo szykuje się porządny remont) i wrzucić do niego silnik z mojego dawcy z sigmy sedan 1996 , 12v Exe .
Nie będzie tutaj żadnych problemów przy takiej przekładce ? :
- po pierwsze z diamanta do sigmy ?
- po drugie z sedana do kombiaka ?
- po trzecie diamant automat, a silnik z exe pracował na manualu.
Wolę zapytać zanim zaczniemy operację bo szczerze mówiąc to nie mamy pojęcia |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 30-11-2015, 21:20
|
|
|
- to zależy .... 12v/24v .... różnica w wiązce od ecu i sam ecu ... mocowanie skrzyni itp.
- nie ma różnicy
- też nie ma różnicy
|
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 01-12-2015, 00:59
|
|
|
Zasadniczo nie ma większych różnic między 12V sedan a kombi. Kombi ma jeden czujnik temperatury od wentylatora w obudowie termostatu. W EXE jest tam korek.
Silnik z EXE będzie miał EGR, Diamante raczej nie będzie mieć EGR chyba że akurat jest to wersja na Kalifornie (raczej wątpie).
Ale EGR można po prostu olać jeśli rura miedzy tylnym kolektorem a zaworem jest szczelna - jeśli nie będzie sterowania za pomocą podciśnienia to sie nic nie dzieje, zawór EGR bez podciśnienia jest zamknięty. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-12-2015, 10:41
|
|
|
szpala85 napisał/a: | to zależy .... 12v/24v .... różnica w wiązce od ecu i sam ecu | - nie nie, oba silniki 12V
Okey w takim razie chyba nie ma większych przeciwwskazań , dzięki Panowie |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
|
|