Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Luźne rozmowy o naszych Galantach E3 i starszych
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-12-2015, 20:45   

A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-12-2015, 22:11   

robertdg napisał/a:

A może warto zajrzec do ECU i sprawdzić jak wyglądają kondensatory.

watpie by to miało akurat wpływ na przepustnice i jej czujniki hmm , jutro podmienie przepustnice i zobacze co sie bedzie działo :) bo mam dwie sprawne to why not.

komputery zresztą tez mam aż 4 :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-12-2015, 07:06   

Tak profilaktycznie warto sprawdzić ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-12-2015, 07:58   

robertdg napisał/a:
Tak profilaktycznie warto sprawdzić ;-)

to jest masa roboty z rozbieraniem plastików.... ale zobacze :P
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-12-2015, 15:33   

do ECU? - wyjmujesz tylko ten półokrągły przy progu i już widzisz 2 śrubki od ECU
odpinasz wtyczki i wyciągasz w dół - to jest 5 minut by je wyciągnąć
walnięte kondzie raczej dają ogólny efekt problemów z zasilaniem w 5V, więc najczęściej błędów wywala od groma
a co do pytania błędu 15 - to jest tak
w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona)
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-12-2015, 16:17   

Krzyzak napisał/a:

w tym ustrojstwie na boku przepustnicy masz kilka czujników - IPS czyli Iddle position switch oraz MPS - motor position sensor
silniczek regulujący wychylenie przepustnicy jest wkręcany od góry - ma taki plastikowy gwint i przez przekładnię ślimakową ustawia - wysuwając lub wsuwając trzpień od wolnych obrotów
sprawdź najpierw oporność między stykami 2 i 3 (1 jest niepodłączona)


wlasnie dzis podmieniłem przepustnice i problem jak ujął. zero błedów i check znikł 8)

wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne 8)

rozkrecilem tez starą przepustnice z błedem, i faktycznie jak piszesz ma własna przekładnie, zadnych oznak zuzycia, wiec jak jest felerne i zła opornosc, to idzie to jakos naprawić? bo szkoda wyrzucac a wiele galantow juz nie ma...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-12-2015, 21:42   

se7en napisał/a:
wiec jestes w błedzie i ECU jest sprawne

właśnie o tym pisałem, gdyby padało to miałbyś więcej błędów od czujników na 5V
przeczytaj jeszcze raz, co napisałem
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-12-2015, 20:10   

ahas. sprawdze to jak bede mial chwile czas:)

przy okazji, bierze ktos? :D

http://olx.pl/oferta/mits...html#485a36f1af

:twisted:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-12-2015, 21:15   

se7en napisał/a:
bierze ktos?
gdyby był automat i miał klimę, już bym brał
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-12-2015, 21:17   

moj zielony ma klime, ale bez 6 tys zł nie ma co podchodzic :lol:


ps. automat to zło :twisted:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-12-2015, 07:52   

se7en napisał/a:
ps. automat to zło
W większości aut, ale nie w Mitsu.
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-12-2015, 14:36   

Hugo napisał/a:
W większości aut, ale nie w Mitsu.

w kazdym :P ja nie lubie, jestem staroświecki i wole klasyczne manuale 8)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24299
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-12-2015, 22:26   

Co kto lubi... ja machanie wajchą od biegów uważam za bezsens. Mam nawet tiptronica, ale użyłem go kilka razy. Pierwszy, żeby sprawdzić jak to działa i potem tylko jak ktoś mnie poprosił o... pokazanie jak to działa. Normalnie nie korzystam bo nie widzę sensu.
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-12-2015, 15:47   

ja jezdzilem najnowszymi z subaru H6 (jak to uwazaja stary dobry automat CVT) jak i lexusowym ktory co prawda chodzi rewelacyjnie, ale to nie dla mnie :lol: 8)
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-01-2016, 15:05   

za te pieniadze to sporo za duzo, ja jezdzacego (szarego w moim temacie 'naszych galantów' dalem 800 zł, a tu tylko laweta pozostaje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.