Konserwacja podwozia |
Autor |
Wiadomość |
mietka
Forumowicz
Auto: Mitsubish
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-12-2015, 16:14
|
|
|
Dzieki wielkie, wezme ten epoksydowy |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10745 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-12-2015, 09:31
|
|
|
Zadnego Bolla nie dawaj, bo to lipa, odpada po czasie i nie ma inchibitoró korozji, Tylko Noxudol lub App,
Jak chcesz farbe na rdzawe miejsca na podwoziu jako podkłąd to daj PolRust. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mietka
Forumowicz
Auto: Mitsubish
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-12-2015, 15:51
|
|
|
A epoksyd z Novola? Mam go niedaleko w sklepie do kupienia, a tego nuxodola nie maja niestety. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów

|
Wysłany: 02-12-2015, 17:16
|
|
|
Marcino napisał/a: | Zadnego Bolla nie dawaj, bo to lipa, odpada po czasie |
????
Dziwne. Na autach potraktowanych chemią BOLLa kilka (6-4) lat temu nic nie odpada.
Oczywiście, jak ktoś nałożył konserwację czy zabezpieczenie antykorozyjne bez co najmniej umycia podwozia i (w razie potrzeby) bez usunięcia starej konserwacji i rdzy, to wiadomo, że będzie odpadać.
Tak na marginesie - Marcino - nie rób tutaj antyreklamy. Nie będę się stosował do Twojego stylu i pisał, że Noxudol czy inne polecane przez Ciebie specyfiki to największe gówno na świecie.
Żeby nie było nieporozumień - ja BOLLa nie bronię, bo na pewno są firmy produkujące chemię samochodową co najmniej tej samej, albo i lepszej jakości.
I uważaj, bo jak zajrzy tutaj ktoś z BOLLa, to możesz mieć spore kłopoty. |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-12-2015, 19:36
|
|
|
każdy wybierze to co chce kierując się marką, reklamą, doświadczeniem itd.
Moim zdaniem przy podobnej cenie noxudol to inna liga środków konserwujących. Stosują je producenci pojazdów. Z innych dobrych moge też polecić Valvoline Tectyl i produkty Dinitrol na podstawie opinii z forów kakierniczych.
Ja powiem szczerze Boll mnie zawiodł a Noxudol jeszcze nie |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
mietka
Forumowicz
Auto: Mitsubish
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-12-2015, 13:57
|
|
|
To jasne że trzeba oczyścić i pozbyć się nadmiaru rdzy. Zdecyduje się jednak na tego boll i na to nałoże farbe antykorozyjną i dopiero jakąś konserwacje |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 03-12-2015, 15:50
|
|
|
mietka napisał/a: | Zdecyduje się jednak na tego boll i na to nałoże farbe antykorozyjną i dopiero jakąś konserwacje |
Oczyść rdze wytraw nałóż na to zwykła minię tlenkową antykorozyjną czerwona na to stalochron i konserwacja i powinno być dobrze , tylko trzeba to robić w ogrzewanym pomieszczeniu a najlepiej latem
Nic nie chce mówić ale u mnie epoksyd nie sprawdził sie więc nie stosuje , każdy ma swoje zdanie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 04-12-2015, 05:55
|
|
|
apg2312 napisał/a: | I uważaj, bo jak zajrzy tutaj ktoś z BOLLa, to możesz mieć spore kłopoty. |
Myślisz, że oni nie wiedzą czym handlują?
Myślisz, że nie cieszą się, że zrobili sobie "markę" mimo niskiej jakości, ktora pozowliła im przeskoczyc cenowo lepsze produkty i spocząc na laurach?
Teraz będą musieli się spiąc, bo konkurencja już depcze po piętach, a na przestrzeni lat Boll nie dośc, że nic nie zmienił to jeszcze wypada bardzo kiepsko pod kątem trwałości/właściwości antykorozyjnych
Nic mu nie zrobią, bo wiedzą co robią i głos jakiegoś Marcino, lub innego mkm-a na Forum MM im "lata"
Boll ogólnie jest dla handlarzy - aby tanio posmarowac i żeby przez kwartał nie wylazło. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10745 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-12-2015, 08:24
|
|
|
Mam gdzieś to co mi Boll powie. Miałem ich środki i nie powiem terzyma się dobrze w tunelu nad wydechem gdzie nigdy woda i błoto nie dochodzi. Niestety na tylnej podłodze bagażnika scłabo.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 04-12-2015, 09:58
|
|
|
Ja jestem ciekawy skad sie wziął fenomen tej marki. Jak dla mnie jedyny rozsądny produkt tej firmy to zmywacz silikonu w 1l puszce |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10745 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-12-2015, 11:49
|
|
|
9 lat temu jak kupiłem galanta to robiłem konserwacje od razu u ojca w domu zanim go zarejestrowałem. Wtedy w sklepie na wiosce nie mileli nic innego wiec był Booll. Na forach lakierniczych mają wszyscy nim taką samą opinię.
KOlega oddawał samochód na konserwwację - 1200zł za honde Civic 2003r, i gość robił na APP, do tego podkłądy natykorozyjne + malowanie/konserwacja zawieszenia. Całosć chyba z tydz czasu trwała.
Jak dla mnie możecie nawet przepalonym olejem smarować... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
mietka
Forumowicz
Auto: Mitsubish
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 171 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-12-2015, 14:08
|
|
|
Dzieki Panowie za informacje, zabieram sie w takim razie do roboty |
|
|
|
 |
|