Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ponowny Problem z Miśkiem
Autor Wiadomość
lukas12125 
Forumowicz
Szczytek

Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Białystok
  Wysłany: 07-12-2015, 23:45   Ponowny Problem z Miśkiem

Witam, jakiś czas temu pisałem o awarii miśka. Mechanik stwierdził ze nie ma ssania, i winą jest sterownik pojazdu. Dogadałem się z jednym z klubowiczów i takowy zamówiłem, i latem śmigało super, robiłem długie wyprawy, aż tu nagle pierwsze spadki temperatury, wyjeżdżam z pod bloku i mi zdechł. Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie. Nie mam już pomysłów co to może za czort siedzieć w nim, już mi się fundusze kończą. Może ktoś miał problem ew wie co może mu dolegać?
_________________
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-12-2015, 08:43   

lukas12125 napisał/a:
słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków.
Padło ECU. Wylały kondensatory.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-12-2015, 20:39   

lukas12125 napisał/a:
Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie.
czujnik temperatury silnika do wymiany; np Autlog:
https://www.motointegrato...o-autlog-as2069
 
 
lukas12125 
Forumowicz
Szczytek

Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Białystok
Wysłany: 10-12-2015, 14:43   

Hugo napisał/a:
lukas12125 napisał/a:
słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków.
Padło ECU. Wylały kondensatory.


Czyli znów przyczyna siedzi w Komputerze Pojazdu?






PS. Czujnik Temperatury? Można spróbować, cena nie jest taka wysoka.
I czy może przez to być takie wysokie spalanie? Jak jeździł to palił jak smok, tak na oko z 10-12 l na 100
_________________
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2015, 13:10   

raczej nie przez ten czujnik takie spalanie
pierwszy podejrzany to sonda lambda a drugi to termostat, który w E3x sypał się w połowie egzemplarzy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.