 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ponowny Problem z Miśkiem |
Autor |
Wiadomość |
lukas12125
Forumowicz Szczytek
Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 07-12-2015, 23:45 Ponowny Problem z Miśkiem
|
|
|
Witam, jakiś czas temu pisałem o awarii miśka. Mechanik stwierdził ze nie ma ssania, i winą jest sterownik pojazdu. Dogadałem się z jednym z klubowiczów i takowy zamówiłem, i latem śmigało super, robiłem długie wyprawy, aż tu nagle pierwsze spadki temperatury, wyjeżdżam z pod bloku i mi zdechł. Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie. Nie mam już pomysłów co to może za czort siedzieć w nim, już mi się fundusze kończą. Może ktoś miał problem ew wie co może mu dolegać? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-12-2015, 08:43
|
|
|
lukas12125 napisał/a: | słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. | Padło ECU. Wylały kondensatory. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-12-2015, 20:39
|
|
|
lukas12125 napisał/a: | Objawy są takie że na zimnym to trzeba albo kręcić aż załapie, i słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. Na ciepłym to już działa normalnie. | czujnik temperatury silnika do wymiany; np Autlog:
https://www.motointegrato...o-autlog-as2069 |
|
|
|
 |
lukas12125
Forumowicz Szczytek
Auto: Galant '90 1.8 90kw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Paź 2013 Posty: 31 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 10-12-2015, 14:43
|
|
|
Hugo napisał/a: | lukas12125 napisał/a: | słychać głosy z przekaźnika pompy paliwa, oraz czasem i z okolić wtrysków. | Padło ECU. Wylały kondensatory. |
Czyli znów przyczyna siedzi w Komputerze Pojazdu?
PS. Czujnik Temperatury? Można spróbować, cena nie jest taka wysoka.
I czy może przez to być takie wysokie spalanie? Jak jeździł to palił jak smok, tak na oko z 10-12 l na 100 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2015, 13:10
|
|
|
raczej nie przez ten czujnik takie spalanie
pierwszy podejrzany to sonda lambda a drugi to termostat, który w E3x sypał się w połowie egzemplarzy |
|
|
|
 |
|
|