Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Dakar czy nie Dakar
Autor Wiadomość
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2015, 12:48   

Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii :wink:
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 09-12-2015, 23:41   

Georg napisał/a:
gpls napisał/a:
lepszy silnik na pompowtryskach

Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż :wink:

Pompowtrysk chyb jes lepszy i nowoczesniejszy od pompy typu VP

[ Dodano: 09-12-2015, 23:43 ]
ruks napisał/a:
Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii :wink:
tak, trójka to wpadka,dwojka wg mnie ok tylko nie ma pojazdów do kupienia, tylna os tylko tor-sen
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-12-2015, 09:42   

gpls napisał/a:
Georg napisał/a:
gpls napisał/a:
lepszy silnik na pompowtryskach

Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż :wink:

Pompowtrysk chyb jes lepszy i nowoczesniejszy od pompy typu VP


Ale niestety bardziej skomplikowany więc jest szansa że bardziej awaryjny.

gpls napisał/a:
ruks napisał/a:
Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii :wink:
tak, trójka to wpadka,dwojka wg mnie ok tylko nie ma pojazdów do kupienia, tylna os tylko tor-sen


Torsen dobra rzecz chociaż w terenie ma swoje ograniczenia ale lepsze to niż otwarty dyfer z tym że w disco 2 z fabryki przedni tylny dyfer wychodziły otwarte z tego co wiem. Dopiero w trójce coś jakaś mechaniczna blokada chyba jest ale to też bodaj opcja
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-09-2024, 04:12   

Czy to prawda że wersja Dakar 3.2 did ma 200 koni mechanicznych ? Dziś sprzedający mnie zapewniał że wersję Dakar są wersjami 200KM (rocznik 2007)
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 01-09-2024, 12:13   

dyzioo napisał/a:
Czy to prawda że wersja Dakar 3.2 did ma 200 koni mechanicznych ? Dziś sprzedający mnie zapewniał że wersję Dakar są wersjami 200KM (rocznik 2007)

Dakar to wersja raczej stylistyczna a nie tuningowa mechanicznie.
A co do PajeroIV, to do końca 2008 były silniki około 170KM (EU4), później od 2009 moc wzrosła do 200KM , (również EU4), jeszcze później spadła do 190KM (EU5) itd.
Wszystko można sprawdzić po VIN samochodu.
Bierzesz VIN i patrzysz jaka jest moc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.