 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Dakar czy nie Dakar |
Autor |
Wiadomość |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2015, 12:48
|
|
|
Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 09-12-2015, 23:41
|
|
|
Georg napisał/a: | gpls napisał/a: | lepszy silnik na pompowtryskach |
Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż |
Pompowtrysk chyb jes lepszy i nowoczesniejszy od pompy typu VP
[ Dodano: 09-12-2015, 23:43 ]
ruks napisał/a: | Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii | tak, trójka to wpadka,dwojka wg mnie ok tylko nie ma pojazdów do kupienia, tylna os tylko tor-sen |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-12-2015, 09:42
|
|
|
gpls napisał/a: | Georg napisał/a: | gpls napisał/a: | lepszy silnik na pompowtryskach |
Pompowtryskiwacze... hmm, no cóż |
Pompowtrysk chyb jes lepszy i nowoczesniejszy od pompy typu VP
|
Ale niestety bardziej skomplikowany więc jest szansa że bardziej awaryjny.
gpls napisał/a: | ruks napisał/a: | Kiedyś myślałem o disco, najpierw 2 ale nie ma blokady z tyłu, później o 3 ale w ogłoszeniach większość diesli jest sprzedawanych jako uszkodzone więc podziękowałem brytyjskiej technologii | tak, trójka to wpadka,dwojka wg mnie ok tylko nie ma pojazdów do kupienia, tylna os tylko tor-sen |
Torsen dobra rzecz chociaż w terenie ma swoje ograniczenia ale lepsze to niż otwarty dyfer z tym że w disco 2 z fabryki przedni tylny dyfer wychodziły otwarte z tego co wiem. Dopiero w trójce coś jakaś mechaniczna blokada chyba jest ale to też bodaj opcja |
|
|
|
 |
dyzioo
Forumowicz Pozdro600
Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 132 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 01-09-2024, 04:12
|
|
|
Czy to prawda że wersja Dakar 3.2 did ma 200 koni mechanicznych ? Dziś sprzedający mnie zapewniał że wersję Dakar są wersjami 200KM (rocznik 2007) |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 01-09-2024, 12:13
|
|
|
dyzioo napisał/a: | Czy to prawda że wersja Dakar 3.2 did ma 200 koni mechanicznych ? Dziś sprzedający mnie zapewniał że wersję Dakar są wersjami 200KM (rocznik 2007) |
Dakar to wersja raczej stylistyczna a nie tuningowa mechanicznie.
A co do PajeroIV, to do końca 2008 były silniki około 170KM (EU4), później od 2009 moc wzrosła do 200KM , (również EU4), jeszcze później spadła do 190KM (EU5) itd.
Wszystko można sprawdzić po VIN samochodu.
Bierzesz VIN i patrzysz jaka jest moc. |
|
|
|
 |
|
|