Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1,8 GDI] Braki mocy, spalanie
Autor Wiadomość
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-04-2007, 00:47   

To że końcówka rury jest czarna to normalne w tych silnikach. A co rozumiesz przez wysoki i bieg i niskie obroty? Bo jesli załozmy bieg 5 i 1,5k-2k obrotów to cudów się nie spodziewaj:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-04-2007, 07:36   

GDI zaczyna ciągnąć dopiero od 2,5 tys a tak juz wyraziście to dopiero od 3tys ciągnie (przynajmniej jeśli chodzi o skrzynię automata)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-04-2007, 09:31   

fular napisał/a:
i zmianie oleju na 10W30.

...a na jakim oleju jezdziles do tej pory :?:
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-04-2007, 14:52   

Prawdziwa jazda zaczyna sie przy 4k wzwyż :twisted:
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-04-2007, 17:05   

fular napisał/a:
A co ze spalaniem, 10 l/100km jest ok? Przy jeździe w mieście, krótkie odcinki, raz w miesiącu trasa?

jesli sa spore korki to moze i palic wiecej :twisted:
(ciagle ruszanie i stawanie...itp)
ale przy normalnej jezdzie (czyli takiej bardziej plynnej) jakies 8-9
przynajmniej ja tak mam...
pozdrawiam
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
tanemar
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 17:49   

Wydaje mi się że 10l/100km to przyzwoity wynik w końcu auto ma 1,8 pojemności i 125 kucy więc coś tam spalić musi. Moja Cari pali przy jeździe po Łodzi 10,5 non stop z klimą, i jak dla mnie jest ok. Dodam ze nie sprawdzam jak daleko wskazówka obrotomierza wchodzi w czerwone pole, no może czasami :biggrin:
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-04-2007, 17:54   

ja np. bardzo czesto korzystam z "funkcji" ECOGDI :twisted:
w miescie staram sie jezdzic tak aby jak najczesciej sie palila ta "kontrolka" :mrgreen:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 07-04-2007, 03:14   

mnie sie wydaje przy moim spalaniu nie schodzacym na miescie ponizej 11-12l/100km ze spalanie 10l/100km w miescie przez gdi jest jak najbardziej w normie, napisze po raz kolejny, miasto miastu nie rowne, dopiero jesli w trasie spalanie bedzie wydawalo nam sie wysokie nalezy sie zastanowic nad tym co moze byc nie teges w autku, ale jesli w trasie jest ok, to poprostu tyle w miescie dany silnik bedzie palil (krotkie przebiegi, ssanie 85% czasu)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-04-2007, 12:22   

Nie wiem ale dla mnie przy 1,5k na 3 to byle jaki silnik beznyznowy złapie"muła"
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-04-2007, 12:34   

mlun napisał/a:
przy 1,5k na 3 to byle jaki silnik beznyznowy złapie"muła"
prawda jest taka ze zeby silnik benzynowy "dobrze jechal", to potrzebne sa obroty w okolicach max momentu obrotowego, czyli w Carismie GDI 3750obr/min.
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-04-2007, 12:49   

A filtry powietrza i paliwa wymieniałeś? Kółka masz już na letnich napompowane do 2.4? Świeczki jak się mają i kiedy były wymianiane? Przepustnica kiedy była czyszczona?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-04-2007, 12:51   

saphire napisał/a:
napompowane do 2.4?

u mnie pisze ze z przodu musi byc na 2,2 a z tylu na 2,0 :wink: :P
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 07-04-2007, 13:06   

a co z przepustnica, bodajze masz elektroniczna moze nie dziala za dobrze ??
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-04-2007, 14:00   

Robson86 napisał/a:
u mnie pisze ze z przodu musi byc na 2,2 a z tylu na 2,0 :wink: :P
pozdroo


Owszem, o ile nie przekraczasz 160 :) ale jeśli przekraczasz to trzeba nabić extra więcej o 0.4 więc nawet do 2.6 przód i 2.4 tył - ja na stałe mam nabity przód na 2.4 i tył na 2.2

_________________
Bartek `saphire` Siębab
Ostatnio zmieniony przez saphire 07-04-2007, 15:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-04-2007, 14:09   

saphire napisał/a:
Owszem, o ile nie przekraczasz 160 ale jeśli przekraczasz to trzeba nabić extra więcej o 0.4 więc nawet do 2.6 przód i 2.4 tył - ja na stałe mam nabity przód na 2.4 i tył na 2.2

A częściej jeździsz z prędkościami powyżej 160 czy poniżej?
Zbyt duże ciśnienie w oponach powoduje szybsze zużycie środkowej cześci bieżnika i gorszą przyczepność. A wszystko dlatego, że środek opony wybrzusza się.
No chyba, że jeździsz na profilu poniżej 55 to ok - możesz nabić nawet więcej.
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.