| [Cari 1,8 GDI] Braki mocy, spalanie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Robson86   Forumowicz
 Life is a Race
 
  
 Auto: Carisma GDI Elegance
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 216 razy
 Dołączył: 13 Sie 2006
 Posty: 4858
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2007, 13:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczeslaw napisał/a: |  	  | Zbyt duże ciśnienie w oponach powoduje szybsze zużycie środkowej cześci bieżnika i gorszą przyczepność | 
 ...zle wplywa tez na ogolna trwalosc zawieszenia(a "nasze" ulice sa takie jakie sa
  ). Twardsza opona bardziej przenosi wszelkie nierownosci...(mniej tlumi) pozdroo
 |  
				| _________________ Robson- Kielce
 Mitsubishi Carisma GDI Elegance
 -00149/KMM -
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2007, 13:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tym ciśnienie to już napisali jak powinno być.Nic nie piszesz że jeździsz z prekosćią powyżej 160 więc 2,2 przód i 2 tył jest ok. A filtr paliwa jeśli jest brudny to sądze że samochód by przerywał tak jakby  nie dostawał paliwa a nie miał ogólnie zamulenie. Może faktycznie za dużo oczekujesz od tego samochodu,czym wcześniej jeździłes? |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2007, 13:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dołożyłem powyżej fotkę z naklejki z ciśnieniami - widać? |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2007, 16:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to zbyt niskie ciśnienie paliwa tłumaczyło by mulenie auta - po prostu brak mu paliwa bo wtryski za mało dawkują więc albo masz gdzieś coś przytkane na przewodach albo zaprany filtr paliwa lub tak jak ASO rzecze pompa się kończy. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-04-2007, 17:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Filtr to i tak przy takim przebiegu jest zalecane wymienić a jak to nie pomoże to albo pompa albo coś z elektryką jak saphire pisze. |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |