[Cari 1,8 GDI] Braki mocy, spalanie |
Autor |
Wiadomość |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-04-2007, 14:15
|
|
|
szczeslaw napisał/a: | Zbyt duże ciśnienie w oponach powoduje szybsze zużycie środkowej cześci bieżnika i gorszą przyczepność |
...zle wplywa tez na ogolna trwalosc zawieszenia(a "nasze" ulice sa takie jakie sa ). Twardsza opona bardziej przenosi wszelkie nierownosci...(mniej tlumi)
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-04-2007, 14:25
|
|
|
Z tym ciśnienie to już napisali jak powinno być.Nic nie piszesz że jeździsz z prekosćią powyżej 160 więc 2,2 przód i 2 tył jest ok. A filtr paliwa jeśli jest brudny to sądze że samochód by przerywał tak jakby nie dostawał paliwa a nie miał ogólnie zamulenie. Może faktycznie za dużo oczekujesz od tego samochodu,czym wcześniej jeździłes? |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 07-04-2007, 14:52
|
|
|
Dołożyłem powyżej fotkę z naklejki z ciśnieniami - widać? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 07-04-2007, 17:23
|
|
|
No to zbyt niskie ciśnienie paliwa tłumaczyło by mulenie auta - po prostu brak mu paliwa bo wtryski za mało dawkują więc albo masz gdzieś coś przytkane na przewodach albo zaprany filtr paliwa lub tak jak ASO rzecze pompa się kończy. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-04-2007, 18:07
|
|
|
Filtr to i tak przy takim przebiegu jest zalecane wymienić a jak to nie pomoże to albo pompa albo coś z elektryką jak saphire pisze. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
|