Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Korektor siły hamowania
Autor Wiadomość
Ksiao 
Mitsumaniak
Michał 03099/KMM

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 254
Skąd: Radom
Wysłany: 26-12-2015, 01:08   

Po stanie tylnych tarcz hamulcowych i poczytaniu trochę tego tematu, skosiłem się na wyrzucenie tego korektora, ale ze mam UKP to moglem zmierzyć rezultaty :D

Przed wyjęciem:


sucho i 26°C

Po wyjęciu:


to samo miejsce co poprzednio, sucho i 26°C

I po delikatnej modyfikacji:


to samo miejsce co poprzednio, sucho i 5°C na nowych niedotartych klockach 38m, jak beda podobne warunki co przed wymiana to zdam relacje :wink:
_________________
Mój misio :]
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-12-2015, 12:00   

Ja u siebie nie mierzylem ale wyraźnie czuć różnicę. Szczególnie przy większych prędkościach.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 12-03-2016, 07:57   

U mnie dokładnie tak jak u Was. Nie moglem jakoś znaleźć czasu na przeróbkę zaworu a dzień kobiet mnie do tego zmusił ☺ mianowicie zaczął mi wtedy puszczać przewód nad filtrem paliwa i lewy tył nie hamował. Pociągnął em nowe przewody od pompy do wężyków z tylu- pomijając zawór. Różnica jest widoczna. Auto już nie nurkujectak przodem i szybciej się zatrzymuje. Jednak trzeba użyć większej siły na pedal niż wcześniej, tak jak pisali niektórzy. Czuć zectyl w końcu mocno hasmuje. Na rolkach wcześniej miał 1,2 i 1,25.
Balem się tylko że Abs będzie się szybciej zaliczał ale nic takiego nie ma miejscach suchym, wręcz przeciwnie, ciężko go zalaczyc. Jak popracuje trochę układ to sprawdze wyniki na rolkach.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13-03-2016, 17:31   

U mnie na śniegu załącza się dość wcześnie. Dużo wcześniej niż przed zabiegiem, ale ogólnie auto hamuje o wiele lepiej.
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 14-03-2016, 02:02   

W sobotę przy okazji wymiany tylnych tarcz i klocków też próbowałem się go pozbyć, ale nie dałem rady, zwykły klucz mi się zaczął ślizgac na przewodach. Kupię klucz specjalny do przewodów i mam nadzieję że się uda, bo dostęp tam jest tragiczny, jeszcze trochę reduktor od lpg mi przeszkadza. Coś warto wcześniej odkręcić, wyjąć żeby było łatwiej? Jakieś wskazówki jak to robiliście?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-03-2016, 09:38   

Ja próbowałem to też wykręcać. Klucz dedykowany do przewodów mi się połamał. Ostatecznie dorobiłem przewody.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 14-03-2016, 11:19   

U mnie poszło. Tylko... wyrwałem rozdzielacz z grodzi i teraz siedzi na trytytki przymocowany do przewodów hamulcowych u góry.
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 14-03-2016, 14:08   

Jest sens wywalać ten korektor w poliftowym Galancie? Czy nic się nie zmieni?
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-03-2016, 14:23   

A jak wychodzi Ci siła hamowania na tyle? Po 2 lifcie tam jest przelotka, więc nie powinno to być wąskie gardło. Nic się nie może tam przytkać.
 
 
parian 
Forumowicz

Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 217
Skąd: Police
Wysłany: 14-03-2016, 14:34   

Nie wiem jakie były wyniki na przeglądzie, nie zwróciłem na to uwagi - powiedzieli po
prostu, że było ok. Skoro zwężki nie ma to nie ruszam ;)
_________________
To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!)
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 16-03-2016, 02:35   

Korektor od grodzi poszedł bez problemu, po wcześniejszym spryskaniu wudekiem, co mnie zdziwiło szczerze powiedziawszy, bo liczyłem się z urwaniem śruby.

A teraz się zastanawiam czy mój pomysł jest e ogóle dobry, bo na tyl mam puszczone nowe przewody, a nie pamiętam czy sa na tyle długie żeby od tego korektora do pompy ABS jeszcze wystarczyło. Nowych szkoda więc puszczać więc kupiłem takie złączki na przewody, a teraz się zastanawiam czy nie ma ryzyka że takie łączenie kiedyś zawiedzie.

http://www.allegro.pl/Sho...item=5170396583
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-03-2016, 05:46   

Spokojnie - da radę.
 
 
Ewcia80 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015
Posty: 560
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-03-2016, 11:54   

Hejka.Jak to jest z hamucami w sensie ich pracy?Czy jesli sie delikatnie hamuje z malych predkosci to wtedy dzialaja tylko przednie, a im wieksza predkosc i mocniejsze hamowanie to wtedy tylna os pomaga przedniej?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-03-2016, 12:13   

Zawsze działają proporcjonalnie.
 
 
pappagiorgio 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 111
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 18-10-2016, 22:17   

Odgrzeje trochę temat, ale mam problem z korektorem. Wybebeszyłem go, tzn pozbyłem się tych mosiężnych rurek? ze środka, zostawiłem sprężyny i oczywiście korki. Zasadniczo razem z tymi mosiężnymi elementami sprężyna wyżej się osadza i mocniej napiera na korek ale na logikę wszystko uszczelnia oring, który jest na tych korkach. Problem polega na tym, że po wyjęciu mosiężnych rurek cieknie przy pompowaniu właśnie z tych korków. Chciałem się upewnić, że mój tok myślenia jest poprawny (nie chce demontować tego dziadostwa zbyt często bo dostęp jest, delikatnie mówiąc zły) te korki uszczelnia oring a nie te mosiężne rurki + sprężyna, być może wybebeszając korektor coś innego trzeba zrobić? Potrzebował bym pomocy bo samochód od maja stoi a trochę mi się spieszy :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.