Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Niebieskie złącze pod maska - do czego to jest?
Autor Wiadomość
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 07-04-2007, 14:01   [CA1A 1.3] Niebieskie złącze pod maska - do czego to jest?

chodzi o złącze elektryczne umiejscowione przy ZUZ jest koloru niebieskiego z zaślepką
prybowałem ustawiać wolne obr i masowałem to złącze i nic mi nie wychodziło na szczęście nic
nie padło chciałbym wiedzieć na przyszłość co to jest a to złącze które miałem masować
było schowane pod wiązką kabli i zawinięte taśmą izolacyjną więc nikt go chyba do tej pory nie używał WESOŁYCH ŚWIĄT I MOKREGO DYNGUSA
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-04-2007, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 16:10   

maciej 63 napisał/a:
złącze elektryczne umiejscowione przy ZUZ jest koloru niebieskiego z zaślepką


Jak w manualu...

 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 08-04-2007, 11:53   

może mnie trochę rozjaśnisz bo nie jestem żaba i nie kumam czli może rozwiń temat po polsku
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-04-2007, 12:07   

No to masz tłumaczenie:
1. Zanim zaczniesz musisz spełnić następujące warunki:
- mieć nagrzany silnik tak by temperatura płynu chłodzącego była w zakresie 80-95 'C
- lampy, oświetlenie, wentylatory i inne gadżety prądożercze powyłączane
2. Wepnij spinacz biurowy w pin 1 złącza (niebieski) jak na rysunku.
3. Podłącz woltomierz do spinacza (?)
4. Ustaw kontrolkę zapłonu (?)
5. Odpal silnik i zostaw na luzie na wolnych obrotach
6. Sprawdź czy silnik ma obroty standardowe czyli 750 +/- 100

co do punktów 3 i 4 niech ktoś to dokładniej praktyczniej sprecyzuje.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 08-04-2007, 13:57   

Zanim zaczniesz ale co przecierz ja p
ytałem tylko co to za złącze - sprawdziłem w manualu to chyba bo z angielskim krucho
to złącze służy do kontroli lub pomiaru obrotów aleza pomocą odpowiedniego przyżądu
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 17:40   

Nie, do masowania służy złącze w kolorze brązowym. Polecam to oraz to.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-04-2007, 17:42   

niebieskie przy ZUZ to zlacze pompy paliwa - jak dasz do masy, to stopisz przewod, bo zrobisz zwarcie
to niebieskie sie do plusa podlacza i testuje sprawnosc pompy paliwa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.