Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 2.5 93r. chodzi na 3 garnkach
Autor Wiadomość
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 04-01-2016, 10:12   Pajero 2.5 93r. chodzi na 3 garnkach

Koledzy mam takie pytanie od wczoraj Pajero zapala na trzech garnkach co mogło się uwalić czy możliwe jest że poluzował się mostek trzymający wałek a tym samym rozregulowały się stopki popychaczy???
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 04-01-2016, 14:18   

Luzowałeś nakrętkę na wtryskiwaczu? Paliwo idzie?
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-01-2016, 15:55   Re: Pajero 2.5 93r. chodzi na 3 garnkach

piotrasek1 napisał/a:
Koledzy mam takie pytanie od wczoraj Pajero zapala na trzech garnkach co mogło się uwalić czy możliwe jest że poluzował się mostek trzymający wałek a tym samym rozregulowały się stopki popychaczy???

A jak się rozgrzeje tez pali na 3 ?
Może świeca żarowa padła?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 04-01-2016, 17:17   

Dziękuję za odzew Koledzy auto jak się rozgrzeje to też chodzi na trzech ponadto lepiej zapala jak jest zimny niż jak się rozgrzeje???

[ Dodano: 05-01-2016, 08:25 ]
Ktoś coś jakiś pomysł a może dobrze celuje w to co napisałem na wstępie.?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2016, 18:43   

zamierz ciśnienie na cylindrach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 02-04-2016, 16:59   

Witam po bardzo długim czasie woziłem się za auto i tak zwaliłem miskę olejową panewki na trzecim stan masakra wyjechane do grubości brzytwy, czyli trzeba jednak rwać silnik do góry i coś z tym robić a i jeszcze jedna rzecz czy wal korbowy może mieć luz poprzeczny w kierunku skrzynia, chłodnica nagram filmik i postaram się wrzucić.
Jakość trochę słaba Luzy i pytanie co z tym robić???
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 02-04-2016, 21:55   

Wał do szlifu , nowe panewki i pewnie półpierscienie oporowe. I tak jak wywalisz silnik to warto zweryfikować cały i decyzja nowy czy remont. Nowy w sensie inny, ale to loteria.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
piotrasek1 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 72
Skąd: Płock
Wysłany: 03-04-2016, 14:01   

Też się nad tym zastanawiałem i chyba wolał bym zreanimować ten niż kupić coś co może okazać się w takim samym stanie, ciekaw jestem czy ten luz na wale spowodowany może być też wyjechanymi łożyskami czy jak to się mówi panewki główne?

[ Dodano: 03-04-2016, 18:36 ]
Mam takie pytanie czy da się wyjąć silnik ze skrzynią górą co zdemontować koniecznie aby tego dokonać dzięki pozdrawiam.

[ Dodano: 23-04-2016, 18:03 ]
Witam jeszcze raz zabrałem się za wyjmowanie silnika i chcę spróbować wyjąć go jednak bez skrzyni i mam pytanie jak odkręcić dwie górne śruby od skrzyni, ile trzeba przesunąć cały silnik do przodu żeby go wypiąć ze skrzyni oraz w którym miejscu odkręcić poduszki najlepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.