Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Lancer cs 2.0 problem alternator ladowanie
Autor Wiadomość
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 30-12-2015, 21:18   [CS9 2.0DOHC] Lancer cs 2.0 problem alternator ladowanie

Witam wszystich
Mam problem z lancerem jest to 2.0 bp csw z 07r problem dotyczy mianowicie ladowania
Zapaja sie jednoczesnie kontrolka akumulatora i hamulca recznego
W serwisie stwierdzili ze alternator wiec wymienili w nim regulator napiecia i mostek diodowy i jeszcze jakis przewod
Teraz ladowanie wynosi 13,3 wczesniej 12
kontrolki znowu sie zapalaja np jak dojezdzam do swiatel i wbijam z 2 na 1 i chce stanac a jak dodam lekko gazu to nikna, raz tez mrogly podczas jazdy na wybojach
Co dalej z tym robic pomozcie? Co to moze byc i jak to naprawic?
 
 
Lancuś 
Forumowicz

Auto: Lancer kombi 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 46
Skąd: Kolbudy
Wysłany: 30-12-2015, 21:46   

Sprawdź masę silnika. Albo masz gdzieś uwaloną masę albo uszkodzoną wiązkę. Ciężko coś więcej powiedzieć. :roll:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-12-2015, 09:44   

Jeżeli alternator po regeneracji na stole podaje własciwe napecie ładowania, problemu nalezy doszukiwać się w wiązce auta, głowne przewody masowe, pradowe, bezpiecznik, przekaźnik, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 03-01-2016, 10:05   

Mielu jakus problem z alteratorem u nie moglu go spr na stole tylko dopiero w sam po zamontowaniu i ladowal.

[ Dodano: 03-01-2016, 10:08 ]
Mieli problem jakis zeby altera spr na stole dopiero go spr po zamontowaniu w sam
W dalszym ciagu obie kontrolki zapalaja sie jak chce sie zatrzymac chociaz nie zawsze. A po dodaniu delikatnie gazu gasna i juz sie nie zapalaja
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2016, 13:17   

Jakie jest napięcie ładowania na biegu jałowym i przy 3 tys. obrotów?
 
 
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 03-01-2016, 17:28   

Na biegu jalowym 12,8 przy ok 2800obrotow wynosi 14,4 a przy 3tys 14,6
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-01-2016, 18:03   

Jeśli przy jeszcze wyższych obrotach niż 3000 napięcie jest jeszcze wyższe, to raczej jest coś nie tak z regulatorem napięcia.
 
 
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 03-01-2016, 18:57   

Powyzej 3000 Jest stale 14,6
Na jalowym nie ma ladowania wogule do ok 2700 nie laduje bo jest 12,8 dopiero od 2800 obr laduje

[ Dodano: 05-01-2016, 21:03 ]
Orientuje sie ktos moze gdzie i w jakiej cenie dostane regulator napiecia. Najlepiej orginal lub bdb jakosci zamiennik ???
mialem jeden zamiennik ale jakis pasc.do alternatora do lancera motor 2.0 16v 07r
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 10:45   

Chyba taniej będzie kupić używany sprawny alternator.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 06-01-2016, 11:06   

Objaw pasuje nieco do ślizgającego się paska, ale domyślam się że to sprawdzone. Co do regulatora, to jest to jest urządzenie elektroniczne więc zdecydowana większość jego awarii to całkowity brak ładowania. Bardziej obstawiałbym szczotki/ich bieżnie, to można by sprawdzić jaki amperarz altek daje , lub "skrót" w zwojach ale bez miernika małych rezygnacji można jedynie organoleptycznie ocenić ich stan po kolorze.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 06-01-2016, 12:41   

na 100% regulator ,mialem juz 2 zamienniki wsadzone po vinie dobrane i jakies felery od jednego producenta na zimnym ok a jak sie zagrzeje to juz nie laduje a na starym wsadzonym spowrotem dziala bez zarzutu bez obciazenia 14,6 na obciazeniu wszystko wlaczone 14,1
Nie chce kupowac alka uzywanego bo napewno bedzie do roboty cos przy nim na juz lub niedlugu a tu mam tylko ten regulator do wymiany chociaz jeszcze na szczotkach do wiosny pojezdze
Tym bardziej ze teraz przy okazji wymienilem rolke,napinacz z rolkarolka i pasek mikro,wsio na japonskich betach robie

[ Dodano: 06-01-2016, 12:43 ]
Wole zregenerowac ten i miec prwnosc ze jest sprawne w 100% niz kupic grata kolejnego
Chytry placi dwa razy :)
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 06-01-2016, 13:52   

Święte słowa, szkłem dupy nie pode..... . Nie mniej jednak ja się upieram przy innym uszkodzeniu niż regler. Ja mam za daleko do Cb aby zmierzyć prąd jaki jest w stanie wytworzyć Twój altek. Podpytaj kto w okolicy ma cęgi prądowe, bez wyciągnięcie alternatora sądzę się nie obędzie.

Pozdrawiam
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-01-2016, 13:52   

tomasz18091982 napisał/a:
Wole zregenerować ten i mieć pewność że jest sprawne w 100% niż kupić grata kolejnego
Tu będziesz miał pewność jak kupisz nowy oryginalny regulator, jeśli rozważasz zamiennik to na Twoim miejscu wolał bym kupić używany alternator i zrobić mu przegląd wymieniając najprawdopodobniej tylko łożyska na jakieś markowe lub przerzucając z niego sam regulator to Twojego starego. Ale zrobisz jak uważasz.
Ps. Pozwoliłem sobie poprawić błędy w cytowanym fragmencie.
Jeśli alternator nie zwiększa napięcia po wyżej tych 14,6V, gdzie może być też błąd pomiaru z powodu nieprofesjonalnego sprzętu, to może faktycznie nie jest to wina regulatora a np. uzwojenia stojana lub mostka prostowniczego.
 
 
tomasz18091982 
Nowy Forumowicz
Lancer 07' 2.0 cs

Auto: Lancer cs 07r 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 12
Skąd: Myslenice
Wysłany: 06-01-2016, 21:23   

Myslalem o nowym orginalnym regulatorze napiecia ale nie wiem gdzie dostane muszą poszukac lub jakis dobry zamiennik
A jak nie to w ostatecznosci chyba kupie uzywany na allegro ok 200z i zrobie z dwoch jeden
W moim mostek diodowy wymienili i stwierdzili ze zadnych nawet najmniejszych luzow,maja profesjonalny sprzęt
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 24-01-2016, 07:37   

U mnie w 4G63 napięcie na ok. 900 obr. i z włączonymi światłami, jest jakieś 14,5V - wartości poniżej 14V są za niskie.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.