Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?
Autor Wiadomość
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 11-01-2016, 21:20   Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?

witam
podczas spokojnej jazdy galant (6a13) nagle zgasł zerwal mu sie pasek z powodu pompy wodnej . Czy ten silnik jest bezkolizyjny ? nigzie nie moge tego znalesc a nie chce i sie nowego silnika wsadzac ( mam w zapasie jeden) Znawcy prosze o pomoc
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-01-2016, 21:29   

kolizyjny
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 11-01-2016, 21:35   

dzieki za odpowiedz a zapowiada sie zimno . troche bedzie pracy

[ Dodano: 11-01-2016, 21:43 ]
Jak mam sinik 6a13 163km , a w zapasie jest 6a13 160 km beda pasowal ospezet od niego ?
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-01-2016, 07:49   

tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-01-2016, 08:13   

Bartek napisał/a:
tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt
Napewno wszystkie uchwyty osprzętu są inne? Moim zdaniem tylko łapa pompy wspomagania i uchwyty kolektorów wydechowych ze względu na katalizatory. Kiedyś porównywałem wszystkie uchwyty osprzętu z przedlifta i polifta i tak mi wyszło z tego co pamiętam.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-01-2016, 09:59   

Klika śrub więcej a jest pewność, że wszystko będzie pasowało
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-01-2016, 11:00   

Też racja.
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-01-2016, 11:20   

Można wstawić sam blok i głowice bez kolektorów i powinien latać :)
_________________


 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 12-01-2016, 13:09   

pompa stanęła? były jakieś objawy?
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-01-2016, 13:45   

Dlatego pompę należy wymieniać z rozrządem na jakiś sensowny zamiennik.
 
 
mar111cin 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 982
Skąd: FSW
Wysłany: 12-01-2016, 14:06   

przypuszczam, że co niektórzy mogą oszczędzając na pompie wymieniać ją co drugą zmianę, teraz widać skutek. Napinacz ok co drugą zmianę, pompę nie.
_________________
Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość :)
 
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 13-01-2016, 00:09   

Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie . Podczas jazdy okolo 1'5 tys obrotow przy 50 km h silnik zgasl wskazowka obrotow poszla w dol miglo wszYstko od braku ladowania . I jechalem do.przodu dallej jakby na sprzegle wcisnieetym z biegiem brak chalasu uderzenia cisza jakby nic sie nie stalo to mozliwe ? Auto dopiero sprawdze w czwartek poznym.wieczorem moze sie walki okrecaja I jest jakas naadzieja ze galant zyje
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 13-01-2016, 09:02   

sciagnij dekiel nad walkiem rozrzadu od strony glowicy o zobaczysz co sie polamalo.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-01-2016, 22:27   

szatan750 napisał/a:
Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie .


Uszkodzone ( zatarte) łożyskowanie pompy wody i pasek sie zsunął , wszystko w temacie .
 
 
szatan750 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Gostyń
Wysłany: 10-02-2016, 19:45   

Jestem po wymianie silnika . półtora tygodnia to robiłem po 2 godz dziennie . Nie moglem dostać wolnego. A wiec roznica silnika 163 km a po lifcie 160 km jest inne mocowanie pompy wspomagania , inna przepustnica . Reszta pasowala bez problemu. z tm ze musiaem kolo zamachowe wymienic wraz z sprzeglem poprzedni wasciciel spalil i powierzchnia kola byla popekana .

[ Dodano: 10-02-2016, 19:53 ]
silnik kupiony byl z skrzynia biegow. poprzedni własciciel zamontowal silnik seata loena 1.9 tdi mial tam okolo 180 km okolice wrocka
_________________
Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.