Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ? |
Autor |
Wiadomość |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 11-01-2016, 21:20 Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?
|
|
|
witam
podczas spokojnej jazdy galant (6a13) nagle zgasł zerwal mu sie pasek z powodu pompy wodnej . Czy ten silnik jest bezkolizyjny ? nigzie nie moge tego znalesc a nie chce i sie nowego silnika wsadzac ( mam w zapasie jeden) Znawcy prosze o pomoc |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-01-2016, 21:29
|
|
|
kolizyjny |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 11-01-2016, 21:35
|
|
|
dzieki za odpowiedz a zapowiada sie zimno . troche bedzie pracy
[ Dodano: 11-01-2016, 21:43 ]
Jak mam sinik 6a13 163km , a w zapasie jest 6a13 160 km beda pasowal ospezet od niego ? |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-01-2016, 07:49
|
|
|
tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-01-2016, 08:13
|
|
|
Bartek napisał/a: | tak, ale ze wszystkimi trzymajkami - w polifcie był inny osprzęt | Napewno wszystkie uchwyty osprzętu są inne? Moim zdaniem tylko łapa pompy wspomagania i uchwyty kolektorów wydechowych ze względu na katalizatory. Kiedyś porównywałem wszystkie uchwyty osprzętu z przedlifta i polifta i tak mi wyszło z tego co pamiętam. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 12-01-2016, 09:59
|
|
|
Klika śrub więcej a jest pewność, że wszystko będzie pasowało |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-01-2016, 11:00
|
|
|
Też racja. |
|
|
|
 |
tresorex
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2006 Posty: 2066 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-01-2016, 11:20
|
|
|
Można wstawić sam blok i głowice bez kolektorów i powinien latać |
_________________
 |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 12-01-2016, 13:09
|
|
|
pompa stanęła? były jakieś objawy? |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-01-2016, 13:45
|
|
|
Dlatego pompę należy wymieniać z rozrządem na jakiś sensowny zamiennik. |
|
|
|
 |
mar111cin
Forumowicz
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
|
Wysłany: 12-01-2016, 14:06
|
|
|
przypuszczam, że co niektórzy mogą oszczędzając na pompie wymieniać ją co drugą zmianę, teraz widać skutek. Napinacz ok co drugą zmianę, pompę nie. |
_________________ Galant 2.5 V6 2003r. automat +VSI Prins
witaj Gość |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 13-01-2016, 00:09
|
|
|
Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie . Podczas jazdy okolo 1'5 tys obrotow przy 50 km h silnik zgasl wskazowka obrotow poszla w dol miglo wszYstko od braku ladowania . I jechalem do.przodu dallej jakby na sprzegle wcisnieetym z biegiem brak chalasu uderzenia cisza jakby nic sie nie stalo to mozliwe ? Auto dopiero sprawdze w czwartek poznym.wieczorem moze sie walki okrecaja I jest jakas naadzieja ze galant zyje |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-01-2016, 09:02
|
|
|
sciagnij dekiel nad walkiem rozrzadu od strony glowicy o zobaczysz co sie polamalo. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-01-2016, 22:27
|
|
|
szatan750 napisał/a: | Na poczatku zaczelo cos chrabotac jak lozysko dzien przed widzialem mokro na obudowie rozrzadu ubywal plyn I na nastepny dzien juz po sprawie . |
Uszkodzone ( zatarte) łożyskowanie pompy wody i pasek sie zsunął , wszystko w temacie . |
|
|
|
 |
szatan750
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 v6 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 10-02-2016, 19:45
|
|
|
Jestem po wymianie silnika . półtora tygodnia to robiłem po 2 godz dziennie . Nie moglem dostać wolnego. A wiec roznica silnika 163 km a po lifcie 160 km jest inne mocowanie pompy wspomagania , inna przepustnica . Reszta pasowala bez problemu. z tm ze musiaem kolo zamachowe wymienic wraz z sprzeglem poprzedni wasciciel spalil i powierzchnia kola byla popekana .
[ Dodano: 10-02-2016, 19:53 ]
silnik kupiony byl z skrzynia biegow. poprzedni własciciel zamontowal silnik seata loena 1.9 tdi mial tam okolo 180 km okolice wrocka |
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 1997r. Greedy exhaust.
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 1997 r.
Mitsubishi Carisma 1.6 GLX 1997 r. |
|
|
|
 |
|