Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero I - Wrozamet Edition
Autor Wiadomość
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 14-01-2016, 13:28   Pajero I - Wrozamet Edition

No i stało się ! ... od jakiegoś czasu jestem posiadaczem rasowej terenówki a właśnie w tym momencie postanowiłem podzielić się w Wami tą radosną nowiną ;)

Klasyczne Pajero I z 1989 roku przerobione jak trzeba do jazdy w trudnych warunkach.
W zestawie wzmacniane zawieszenie, wielkie opony, wyciągarka itd
Silnik benzynowy 2,6L wersja Wrozamet Edition
Misiek jest bardzo pełnoletni ale w doskonałym stanie technicznym a dodatkowo obiecałem mu że dostanie u mnie drugie życie !



Po zakupie przyszedł czas zabrać się za doprowadzenie Miska do lepszego stanu ...
Na pierwszy ogień poszły węże od chłodzenia parownika ;)
Stan wielu z nich był taki na zdjęciu poniżej ;) :D :D





Przegląd okresowy roczny został zaliczony pozytywnie ! ...
Na przeglądzie wyszło że źle działa ręczny ... trzymała w zasadzie tylko lewa strona ;)
Okazało się okładziny na szczękach mają około 0,1318768 mm grubości ;) znaczy tyle mają te resztki okładzin które jeszcze zostały ;)
... wymiana na nowe wraz nowymi cylinderkami i sprężynkami ... bębny OK więc zostały te same.
Przy okazji chłopaki zregenerowali mi rozrusznik ;)
... raz na 10x nie odbijał bendiks i trza było walić młotkiem w rozrusznik pod biedronką :D
Całość akcji wraz z robocizną 430zł !



Nowy filtra powietrza ... koszt 30zł !
Stary filtr, jak widać ktoś próbował "naprawić" ... masakra ! ! !




Ulepszania ciąg dalszy ;)
Autko dostało całkiem nowy przewód odprowadzający ciepłe powietrze z kolektora wydechowego ;)
Następne kilka KM przybyło ;)



a w wolnej chwili .... piknikowo !



Taki tam gadżet ukradziony mojemu tacie z Samuraja ;)
Po wyczyszczeniu i wymianie podświetlenia na LED posłuży w Miśku :D




Aby poprawić widzialność w terenie takie coś ... światełka ... 6x H3 ... na teraz w wersji LED ;)

Kupiłem takie coś -> http://allegro.pl/uniwers...5525197447.html
Stalowe , sztywne .... powlekane jakimś plastikowym badziewiem. Blacha solidna sztywna ... był problem przykręcić reflektorki wkrętami na tyle duży że musiałem nawiercać otwory.
Jedyna "wada" to plastikowe nakładki do dokręcania zacisków które ukręciłem rękami .. ale pod nimi jest normalna śruba 10mm więc spoko .. trzyma mocna do rynienki

Bagażnik z tyłu ... taki "home made" ;) ... zrobił go poprzedni właściciel adoptując chyba coś od Poloneza lub 125p ;)
Te belki za 99zł naprawdę sztywno trzymają się rynienek ale i tak planuję jeszcze połączyć je jakimś czymś z istniejącym bagażnikiem jakimś płaskownikiem po dwóch stronach autka ... tak jak pokazuje miotła ;) aby wzmocnić całą konstrukcję na tyle aby można było spokojnie rozgarniać tym konary na leśnej drodze ;)




cdn ...
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
promatti 
Mitsumaniak
bziuuuuuum


Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 685
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2016, 11:57   

Piekne zdjęcia! xD

Fajne koła, też mam Misia 4x4 tylko bardziej miejskiego Outek, ale mam w planach lajtowo pochulac nim w tym roku po bezdrożach :)
_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 
 
Ziemowit 
Mitsumaniak

Auto: VIPajero III 3.5 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 56
Skąd: Elbląg
Wysłany: 15-01-2016, 13:37   

Wygląda na dzielną maszynę! Podziwiam nakład pracy jaki w niego włożyłeś i wkładasz :)

Pomimo, że moje Pajero robię zupełnie inaczej to Twoje także mi się podoba - bo jest zrobione konsekwentnie, w dobrej konwencji i wszystko do siebie pasuje ;)
_________________
One Love - Pajero!
VIPajero III 3.5 GDI '00, 10.2011r. - 10.2061r.

Prace nad projektem:
https://www.facebook.com/...09312115847482/
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 15-01-2016, 18:55   

Ziemowit napisał/a:
....bo jest zrobione konsekwentnie, w dobrej konwencji i wszystko do siebie pasuje ;)


O to aby tak było zadbali dwaj poprzedni właściciele którzy zrobili wszystkie "grubsze" modyfikacje.
Obydwu znam ... mieszkają niedaleko mnie i są moimi znajomymi ...

Niestety złośliwość urządzeń mających już ładnych parę lat dała o sobie znać podczas ostatniego wyjazdu na Ukraińskie Zakarpacie ;)
Drogi w tym rejonie są delikatnie mówiąc w niezbyt dobrym stanie ... ale te kupki żwiru sugerują że niedługo będzie robiony remont ;) ...
Będzie to pierwszy remont tej drogi od czasów Związku Radzieckiego :) ;) ;)

Droga -> https://youtu.be/weH5CbXfdNM

Fragment z podjazdu pod Pikuj ... było super ;)

Podjazd -> https://youtu.be/qYmtDGFnZBQ

Efekt trzydniowej zabawy ... zmielone łożysko w lewym kole ;) ... w sumie przez kilkadziesiąt km "do wioski" koło trzymało się na ... zacisku od hamulców ;)



Na szczęście udało się doturlać do autoryzowanej stacji obsługi samochodów wszelkiej maści.



Niestety okazało się że kupienie wymaganych części jest nierealne w promieniu kilkudziesięciu kilometrów.
Decyzja ... auto zostaje ... a po nas jedzie "taksówka" z PL ;) W sumie to tylko 200km od domu :D

Na miejscu kupiłem wszystko co potrzeba ... i 30 grudnia z paczką części pojechaliśmy po Pajero :D
Używaną piastę za 85zł oraz nowe wszystkie elementy gumowo-metalowe które są w okolicy uszkodzenia.
Dodatkowo zostały wymienione na nowe klocki hamulcowe wraz z osprzętem.



Okazało się dodatkowo że zacisk hamulca na którym to koło się trzymało jest pęknięty ...
Udało się go zespawać ... ponoć nie ma prawa puścić (wg spawacza) ;)

Całość zamknęła się kwotą około 350zł za części kupione w PL + za robotę (około 5 godzin) chłopaki zawołali 400 UAH (64zł)

cdn ...
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 15-01-2016, 19:06   

Rob^, gratuluję nabytku :D
Powiedz mi jak Ci się sprawuje silnik? Chodzi o moc w ekstremalnych warunkach bo szukamy z kolegą auta właśnie takiego do zakupu na spółacza ażeby trochę pola i drogi po okolicach orać :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23633
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-01-2016, 19:19   

Rob^ napisał/a:
Okazało się dodatkowo że zacisk hamulca na którym to koło się trzymało jest pęknięty ...
Udało się go zespawać ... ponoć nie ma prawa puścić (wg spawacza) ;)
Głowny element stanowiący o bezpieczeństwie, chcesz to testować :?: Lepiej wymień będziesz miał spokojne sumienie, zacisk hamulcowy to nie taki straszny wydatek a komfort psychiczny przy tym nieoceniony
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 15-01-2016, 20:56   

robertdg napisał/a:
Głowny element stanowiący o bezpieczeństwie, chcesz to testować :?: Lepiej wymień będziesz miał spokojne sumienie, zacisk hamulcowy to nie taki straszny wydatek a komfort psychiczny przy tym nieoceniony


Nawet już kupiony jest takowy i czeka na okazję aby go podmienić ... choć w sumie jestem prawie pewien że ten ukraiński spaw nie puści nigdy ;) :mrgreen: :twisted:
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 15-01-2016, 22:20   

staszq2 napisał/a:
Rob^, gratuluję nabytku :D
Powiedz mi jak Ci się sprawuje silnik? Chodzi o moc w ekstremalnych warunkach bo szukamy z kolegą auta właśnie takiego do zakupu na spółacza ażeby trochę pola i drogi po okolicach orać :mrgreen:


Moc wystarcza ... nigdy nie było tak aby nie wyjechał ze względu na brak mocy.
Na dojazdach i na dogach publicznych spokojnie można jechać za TIR`ami i kręte górskie drogi nie przystawiają ;)

Oczywiście zawsze chciało by się więcej zwłaszcza że na codzień używam osobówki z prawie 250KM pod maską ;)
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-01-2016, 23:53   

Przepiękne zdjęcia i tereny :-) powodzenia w wyprawach!
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 16-01-2016, 11:02   

Motorek umyty ! K2 POWER ! ;) ;)

Przed ................................................................................................... i po ;)



Żeby nie było że to tak dla lansu to są to przygotowania do wymiany uszkodzonej chłodnicy ....
;)

_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 16-01-2016, 17:54   

Chłodnica wymieniona !!! Brawo ja ! ;)



Oczywiście w chłodnicy sprzedawanej za 600zł nie można dodac korka od wlewu który oczywiście ma inną średnicę niż oryginał ;)




Rozstaw otworów również nie powinien być taki jak w oryginalnej ;)



Ale efekt końcowy powala na kolana ;) ;) ;)





cdn ...
_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 16-01-2016, 19:21   

Witam !

Kolego, Paziero bardzo fajne, dbaj o niego, bo to skarb. Życzę Ci co najmniej takiej bezawaryjności jak ja mam w swoim Paziero 2, to są na prawdę wdzięczne samochody.

Pozdrawiam serdecznie
 
 
Rob^ 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 88
Skąd: Krosno
Wysłany: 16-01-2016, 19:55   

Panbenonium napisał/a:
Kolego, Paziero bardzo fajne, dbaj o niego, bo to skarb. Życzę Ci co najmniej takiej bezawaryjności jak ja mam w swoim Paziero 2, to są na prawdę wdzięczne samochody.


Mam zamiar powoli doprowadzić go do 100% sprawności.

Następnym krokiem będzie naprawa układu wspomagania kierownicy .... przy małych obrotach słabo działa.

A w wolnej chwili postanowiłem dodać spryskiwacze przedniej szyby ... bo ten egzemplarz takiego gadżetu nie posiada :D
Planuję wykorzystać układ spryskiwaczy reflektorów i takie uniwersalne dysze... tylko czy wiercenie otworów w masce to dobry pomysł :?:


_________________
Mój pierwszy Misiek 4x4
 
 
Panbenonium 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 16-01-2016, 20:18   

wywierć i zakonserwuj od razu brunoxem.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 22-01-2016, 14:28   

Rob^ napisał/a:
bo ten egzemplarz takiego gadżetu nie posiada
co?
W jedynce spryskiwacze są schowane w kratkach wlotu powietrza na przednim "podszybiu" te wolty powietrza z zewnątrz między maską a szybą. Takie małe metalowe pancerne rurki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.