Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CS_W 1.6 2004 Pijany wentylator.
Autor Wiadomość
nyah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Station 1.6
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 33
Skąd: Kraków/NH
Wysłany: 23-01-2016, 23:06   CS_W 1.6 2004 Pijany wentylator.

Cześć,
wierzę w bezawaryjność mojego lancera, ale...
o czymś takim nie słyszałem.
Pokrętło 5-cio stopniowej regulacji siły nawiewu.
Obojętne na którym położeniu, spada jego prędkość w momencie wrzucania kolejnego lub redukcji biegu.
Wydawało by się, że jest to zależne od wartości obrotów silnika.
Ale nawet gdy nie puszczałem nogi z gazu zjawisko nadal istnieje.

Im wyższe położenie pokrętła to łatwiej można wychwycić moment, gdy po wciśnięcie sprzęgła i dopiero wrzuceniu biegu wentylator zwalania i dopiero gdy dodam gazu obroty wracają na zadany poziom.

Jakie podjąć próby dalszej diagnostyki? Aby można było lepiej poznać problem.
Ktoś wie, słyszał o tym albo sam tak ma.. i to normalne albo naprawił bo to nienormalne.
Nie było czegoś takiego. Dopiero, gdy pojawiły się silne mgły i przymrozki. I trzeba skrobać szyby.

Regulator obrotów silniczka nawiewu do wymiany? A gdzie on jest i czy go można kupić.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2016, 23:11   

nyah napisał/a:
Jakie podjąć próby dalszej diagnostyki? Aby można było lepiej poznać problem.
Zbadać napięcie, jeżeli spadek napięcia wystepuje w momencie gdy obroty dmuchawy spadają to masz winowajce, albo jedną z przyczyn niewyrabiającego alternatora podczas trudnych warunków atmosferycznych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nyah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Station 1.6
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 33
Skąd: Kraków/NH
Wysłany: 24-01-2016, 12:26   

Jak zdiagnozować aby mieć pewność.
Na postoju porównać napięcie ładowania podczas pracy z tym przy wyłączonym silniku na klemach akumulatora?
Czy jest musi być to zrobione w czasie jazdy? Wówczas gdzie się podpiąć aby wynik był jednoznaczny? Gniazdo zapalniczki?

Czy wystarczy po prostu go rozebrać, wyczyścić szczotki, komutator i powinno być lepiej.
Ktoś podpowie.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 26-01-2016, 09:40   

Zacznij od pomiaru napięcia na aku przy różnych obciążeniach i obrotach.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-01-2016, 21:37   

Proponuje długie przewody do multimetra. Podłączasz pod aku i puszczasz do kabiny. Wtedy podczas jazdy bądziesz widział dokładnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.