Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
Błąd zapłonu na 3 cylindrze 2.0 turbo
Autor Wiadomość
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 24-01-2016, 17:03   Błąd zapłonu na 3 cylindrze 2.0 turbo

Witam! Potrzebuję pomocy
Oddałem outlandera 2.0 turbo całkowicie sprawnego do warsztatu żeby wymienili pasek rozrządu.Przy okazji wymienili pompę i reszte pasków.Po pierwszej przejażdżce zaczęło parować spod maski i zauważyłem mokre w okolicy pompy(wyparowało i przestało mechanik pewnie pochlapał) jednak na drugi dzień pojechałem w trasę a tu szarpie na wyższych obrotach (już powyżej 3,5) i wybiło check trzci cylinder problem z zapłonem.
Na biegu jałowym i powolnej jeździe nic się nie dzieje.Mechanik stwierdził świece lub cewka
poprzekładał to i to z myślą że po przełożeniu wyskoczy błąd na innym cylindrze ale wyskoczył ten sam 3.
Moje pytanie czy jak by źle założył pasek albo zalał np.czujnik położenia wałków czy wyskoczył by inny bład czy jest prawdopodobne że może ten
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 24-01-2016, 22:01   

Na pewno uszkodzony czujnik położenia wałka może powodować wypadanie zapłonów, ATW jeśli Ci mechanik coś spaprał od razu pisz reklamację do niego albo niech Ci polisę przedstawi.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
woojas25 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 124
Skąd: libiąż
Wysłany: 25-01-2016, 10:44   

po kiego grzyba ci pompe wymienił?
 
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 25-01-2016, 12:32   

Dzisiaj podjechałem do nich,to twierdzi że czujnik był mokry i żebym teraz sprawdził.Przejechałem się to dramat słychac jak coś wybucha w komorze(czyli z zapłonem jest dalej nie tak) a jak się rozgrzał to na jałowym odrazu gaśnie.Próbują się wykręcić że to może świece i twierdzi że pasek złożył ok.Nie wiem czy bardziej bym szukał winy czujniku czy źle założonym pasku.Warsztat w którym to robią nie jest małym warsztatem tak że liczę że jakieś pojęcie mają bo innaczej już by nie istnieli.
A pompę twierdził że trochę ciekła.
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-01-2016, 12:50   

po mojemu, rozrząd jest źle ustawiony. niech sprawdza czy na walkach wyrownazajacych jest wwszytsko dobrze.
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 25-01-2016, 13:56   

japanfan napisał/a:
że czujnik był mokry i żebym teraz sprawdził

Ale zrobili coś z tym?
japanfan, pisz od razu reklamację do nich i nawet się nie zastanawiaj bo jak jeszcze
qba1983 napisał/a:
rozrząd jest źle ustawiony
to szkoda silnika...
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 25-01-2016, 15:02   

Mechanik i warsztat twierdzą że trzy razy już sprawdzali pasek i że jest założony dobrze,pokazuje mi że wszystkie znaki są ustawione tak jak mają być.Co do gaśnięcia to okazało się że wężyk (jakiś od powietrza)przy któryms rozbieraniu nie dopieli i dlatego gasł.Tak że to już nie problem tylko to wypadanie zapłonu na cylindrze 3.Stwierdził że trzeba świece i czujnik położenia wałku ten górny wymienić(dla sprawdzenia)A na dole jest czujnik położenia wału tylko z dostępnością lipa i muszę sobie go sam załatwić.Za chwile to mi pół auta wymienią.Proponował mi żebym pojechał do ASO że tam mają lepsze komputery typowe do mitsubishi bo ten może pokazywać ogólnie, a u nich wyskoczy dokładnie co jest zepsute.
Tylko nie wiem czy to nie jest tylko po to bym wziął swojego złomka z ich warsztatu>
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 25-01-2016, 18:03   

W tym przypadku sprawdzanie/wymianę czujników wałka rozrządu i wału korbowego można sobie darować - nie tu leży przyczyna wypadania jednego cylindra. Przy założeniu, że rozrząd jest na 100% pewny - szukać należy po stronie wysokiego napięcia - cewka; kabel; fajka; świeca.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
japanfan 
Forumowicz
Zbyszek

Auto: pajero pinin,outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 34
Skąd: małopolska
Wysłany: 25-01-2016, 20:31   

Jutro będą nowe świece a co do cewki są dwie to jeżeli cewkę zamieniliśmy do bład 3 cylindra powinien wyskoczyć na innym cylindrze a tu było to samo 3. Kable posprawdzam zobacze jutro.

[ Dodano: 26-01-2016, 12:10 ]
No i działa,okazało się że to tylko świece #-o #-o
Zmieniam warsztat Tydzień szukać świec, pół auta chcieli wymienić.
Właściciel warsztatu krzykną mi 200zł za wymiane bo biedni musieli szukać awarii.
A dzień wcześniej chcieli mnie z kwitkem odesłać i żebym najlepiej pojechał do ASO

Żałosne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.