Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] luzy zaworów
Autor Wiadomość
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 13:47   [CA1A 1.3] luzy zaworów

Mechanicy którzy grzebali przy moim misiu ustawiali zawory na zimnym silniki :axe: . Nie dawno dowiedziałem się z forum, że należy to robić na silniku rozgrzanym do temperatury roboczej, więc korzystając z opisu na stronie Krzyżaka sam sprawdziłem ile obecnie wynoszą. Więć jest tak, że zawory ssące maja luz 0.20 /tj miernik wchodzi dość lużno z pewnym oporem wejdzie 0.25/. Podobnie jest z zaworami wylotowymi /bez wiekszego problemu wchodzi 0.25/. Silnik nie przyjemnie klekocze, dla porównia taki sam silnik Swistaka chodzi duzo ciszej. Doradżcie czy mam troszkę podociadac zawory, aby 0.20 dla ssących i 0.25 dla wylotowch, wchodziły ciaśniej? Gośc który wymienial mi uszczelke pod glowicą twiedził, że lepiej aby luzy były ciut wieksze, tj miernik lekko wchodził między popychacze, bo wtedy nie popali mi zaworów. :?: :!:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 19-10-2007, 01:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 13:51   

LUZY ustawiac można również na zimno!! masz tabelke
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-04-2007, 14:08   

bear007 napisał/a:
LUZY ustawiac można również na zimno!!


Tak, ale tylko po rozbieraniu silnika, jak nie można ich ustawić na gorącym, potem należy powtórzyć regulację na gorącym silniku.
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 14:15   

W ksiażce Betriebsanleitung /instrukcja obsługi/, podano luzy 0.20 /ssący/ i 0.25 /wydechowy/. tylko nic tu nie pisza na jakim silniku ustawiane. Jesli ktość dokładnie wie jakie wartości i przy jakim silniku/ciepły, zimny/ maja być to bedę bardzo wdzieczny.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 14:23   

ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 14:28   

bear007 napisał/a:
ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY
_________________

Z całym szacunkiem mistrzu klikałem na ten link i jest tam tabela dla coltów tylko nie z tego rocznika co mój, chyba że to bez znaczenia i mojego tez mam ustawiać wg tych danych. Jesli tak to wielkie dzieki :oops:
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 14:33   

wiesz ja otrzymalem takie info nie tylko w tamtym wątku...poczekamy jak ktos sie wypowie jeszcze
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-04-2007, 14:34   

bear007 napisał/a:
ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY


Kolega ma nowszy silnik - tabelka z LINKA się nie nada.

Serwisówka do modelu 92-96 dla silnika 4G1x mówi:



 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 14:45   

josie napisał/a:
bear007 napisał/a:
ykhm kliknij w moim poprzednim poście słowo LUZY


Kolega ma nowszy silnik - tabelka z LINKA się nie nada.

Serwisówka do modelu 92-96 dla silnika 4G1x mówi:


Josie z tego co tu czytam to jednak luzy mają być 0.2. i 0.25 powiedz mi jeszcze tylko czy ustawiać na zimynym czy rozgrzanym motorku?/jeszcze słabo kumam GB/. I czy miernik ma wchodzić luźno czy z oporem?

Pozdrawiam :lol:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-04-2007, 14:48   

krotko: na goracym, z oporem
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-04-2007, 15:00   

Tak jak Krzyzak pisze na gorąco.
Z oporem - ja pod tym pojęciem rozumiem że wsadzisz i bez jakiś większych problemów poruszasz listkiem szczelinomierza, ale jak będziesz chciał poruszać dźwigienką z listkiem wsadzonym to nie wyczujesz żadnego luzu.
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 16:28   

josie napisał/a:
Tak jak Krzyzak pisze na gorąco.
Z oporem - ja pod tym pojęciem rozumiem że wsadzisz i bez jakiś większych problemów poruszasz listkiem szczelinomierza, ale jak będziesz chciał poruszać dźwigienką z listkiem wsadzonym to nie wyczujesz żadnego luzu.


Dzięki goście, jeszcze powiedzcie mi tylko jak moge dodać wam belkę do odznaczenia "pomógł", to będę wdzięczny :mrgreen:
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-04-2007, 16:36   

Pod każdym postem są guziczki różne - "profil", "pw", "email", wśród nich powinien też być "pomógł"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.