Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mitsubishi carisma 1.8 gdi problem z odpalaniem i
Autor Wiadomość
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 08-02-2016, 09:32   

Jasne :)
Teraz robię to drugi raz. Tzn kupiłem drugi dolot, egr, wyczyściłem wszystko, założyłem nowe uszczelki od EGR, bypassa i w przyszły weekend zamierzam zrobić podmiankę.
Gniazda świec też czyściłem, sprawdzałem czy nie ma oleju i czy nie przerywa. Chyba pozostają do sprawdzenia tylko te wtryski i przepływomierz.

Dla zainteresowanych - uszczelka przepustnicy 21zł, uszczelka egr 12zł, uszczelka bypassa (2 kontrolery podciśnienia) 15zł, uszczelka kolektora 35zł.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2016, 09:50   

Ale czy też demontowałeś głowice i czyściłeś komory spalania oraz wlot i wylot głowicy. Podobno zbyt wysokie ciśnienie sprężania przez nagromadzony nagar w komorze spalania też ma znaczenie.
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 08-02-2016, 18:58   

Tego nie robiłem :) I mam nadzieje, że nie będę musiał :) Od głowicy i rozrządu jakoś się trzymam z daleka... Pewnie i by się dało ale jakoś mi się nie chce, hehe
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2016, 22:37   

W głowicy jest pewnie to samo co było w dolocie. Ja tam chyba w porę wyleczyłem się z tego silnika z którym najczęściej jest więcej problemów niż pożytku.
 
 
MrKubek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2016
Posty: 5
Skąd: Radom
Wysłany: 03-03-2016, 01:15   

https://youtu.be/n5ljICkcTk8

falowanie obrotów 1100-0? nastomiast dzieje się tak TYLKO i wyłącznie na luzie jak silnik ma mniej więcej 70C, wiadomo gdy jest zimny trzyma go ssanie, jak dodaję gazu sonda się uruchamia i wszsytko gitara natomiast jak go wrzucam na luz gdy jest rozgrzany silnik takie coś się dzieje jak na filmiku

[ Dodano: 04-03-2016, 12:06 ]
ktoś coś?
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 04-03-2016, 14:22   

U mnie obroty silnika falowały na luzie a czasem też tak spadały jak na filmiku kiedy był uszkodzony regulator pompy wysokiego ciśnienia. Tylko na rozgrzanym silniku. Tak jak piszesz, na zimnym było ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.