Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2011r 1.8 z przebiegiem 185 tys.
Autor Wiadomość
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 20-02-2016, 10:29   Lancer 2011r 1.8 z przebiegiem 185 tys.

Witam serdecznie,
To mój pierwszy post na forum, po problemach z aktualnym samochodem stwierdziłem, że kolejny samochód musi być w benzynie i musi to być Japończyk :D

Czy warto kupować Lancera z 2011 roku w benzynie 1.8 z przebiegiem 185 tys.?
Namiar na ogłoszenie:
http://otomoto.pl/oferta/...l-ID6ygEGW.html

Pan bez problemu udostępnił VIN: JMBSNCY3ABU000628, nr rej.: CB 5221W, pierwsza rejestracja 19.10.2012.

Wg strony HistoriaPojazdu na przeglądzie w dniu 04.11.2015 miał przebieg 183 541 km, trochę zastanawiające, że teraz, 3 miesiące później ma tylko 184 715 km.

Czy warto się przejmować takim przebiegiem? Oraz czy jest wart 30 tys. zł?
Ktoś ma dostęp do historii pojazdu po VIN?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Jakub
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-02-2016, 11:23   

Witaj, jak dla mnie drogo - trochę przebiegu zrobione - pewnie na autostradach, ale jednak cena spora.

PS Facet może przestał jeździć, bo kupił drugi samochód.
 
 
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 20-02-2016, 13:39   

Dziękuję, a przy jakiej kwocie byłoby ok? ;-)
Przemawia do mnie rocznik 2011 i to, że raczej nikt tutaj licznika nie skręcał ;)
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-02-2016, 14:24   

2 koła mniej :P Nie wiem - wydaje mi się, że przy 200kkm mogą zacząć się pierwsze "większe" wymiany - układ hamulcowy (komplet tarcz i klocków), zawieszenie, trzeba sprawdzić luzy zaworowe i łańcuch rozrządu.. może sprzęgło (a to akurat tanie nie jest).

Jak mówi Motodoradca - kupujmy stan techniczny - model jest wart uwagi, a jak wiadomo Lancer to pancerne auto.. więc może i będzie dobrze.
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-02-2016, 13:01   

Tanio każdy chce kupić, drogo każdy chce sprzedać. Wszystko zależy od tego co jest zrobione, co jest do zrobienia. A i tak okazuje się, że większość wybiera mały licznik i niska cenę a potem i tak dokłada do tego interesu. Duży stan licznika nie zawsze jest oznaką dużego zniszczenia i zużycia ale jednak faktem jest, że więcej trzeba włożyć. Popatrz na stan techniczny.

venom1984 napisał/a:
Dziękuję, a przy jakiej kwocie byłoby ok? ;-)
za darmo, nie no to był żart. Cene możesz zawsze negocjować.

RalfPi napisał/a:
Jak mówi Motodoradca - kupujmy stan techniczny
tutaj sie zgodzę
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
Iluzjonist4 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 09 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-02-2016, 15:06   

Moja okolica. Tak jak wcześniej poprzednicy napisali, zależy jak dbał o auto czy wymiany robił na czas. Można mieć duży przebieg i auto w ładnym stanie technicznym.
 
 
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 21-02-2016, 16:39   

Patrząc na inne ceny odnoszę wrażenie że cena tego egzemplarza jest całkiem ok, nie powinien być chyba kręcony, co innego auta z 2008 z przebiegiem 120 tys., chociaż to też nie reguła bo sam robię 15 tys rocznie ;-)
Tak jak mówicie - trzeba ocenić na żywo, może zadzwonić na serwis, pojechać do mechanika na kanał.
Swoją drogą mało sztuk do sprzedania na Śląsku :-\
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-02-2016, 18:35   

Ja mam 130tyś i rocznik 2009 co nie oznacza, że kręciłem licznik, jak kupiłem w 2013 w Szwajcarii to miał już 112tyś, zrobiłem więc około 18 tyś przez 2,5 roku czy to dużo czy mało trudno powiedzieć. Samochód przeważnie robi trasy i rzadko jeździ po mieście. Dla mnie lepsze jest mieć większy przebieg lub starszy rocznik i i dobry stan techniczny niż młodszy rocznik lub niski licznik ale za to samochód wyeksploatowany i nie reperowany na bieżaco. A cena jak zauważyłes nie jest duża jak na ten rocznik, mój wystawiany jest za większa kwotę a jest starszy.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 21-02-2016, 19:16   

18 tyś w 2,5 roku to bardzo mało wg mnie.
Generalnie jak widać trzeba podchodzić do każdego egzemplarza indywidualnie ;-)
Sprzedajesz?
 
 
miśko1977 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 143KM SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2016, 22:05   

Miałem ten sam dylemat objechałem pół Mazowsza, bo w WLKP cienko z nimi .
Dostałem w końcu salonówkę 2008r 118k km. Ale mimo potwierdzonej historii w ASO i tak jak w każdym kupionym samochodzie wymieniam:
- tarcze klocki przód
- WSZYSTKIE płyny + filtry
- świece
- hamulce tył wg zużycia

Tak już mam kosztuje mnie to wszystko ok 800 zeta, ale teraz wiem czym jeżdżę i wydaje mi się, że powinno tak się robić. Nie mamy przecież pewności, że to co wpisane w książce było robione.
Kilkanaście lat temu pracowałem w salonie Citroena i wiem co się tam wyprawiało, może nie w każdym ASO i może już się to zmieniło, ale to tylko MOŻE... :(
_________________

 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-02-2016, 22:52   

Ceny podaję przybliżone: Sprzęgło (1500zł), rozrząd (1000zł), komplet opon (2x4x300zł=2400zł), zawieszenie (1000zł)...
Jeżeli poprzedni właściciel dbał o samochód i wymieniał co trzeba, to pewnie będzie dobrze.
Poza tym auto ma 4-5 lat i przy przebiegu 180kkm ma wartość nadal 30kkzł?
(przypomnę, że średni przebieg w Polsce samochodów benzynowych to 13kkm rocznie - za GUS bodajże z 2014 r.).
 
 
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 21-02-2016, 23:08   

Sprzęgło 1500 do benzyny? Za rozrząd do diesla dałem z robocizną 650 zl...
Słyszałem że do Japończyków ceny wyższe ale aż takich różnic się nie spodziewałem...
 
 
miśko1977 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 143KM SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2016, 23:10   

Ja widzę, że LUK można dostać za ok 800 ale za EXEDY 2tyś nie starczą
_________________

 
 
venom1984 
Nowy Forumowicz

Auto: Fiat Bravo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 9
Skąd: Łaziska Górne
Wysłany: 21-02-2016, 23:17   

To trochę lepiej ;-)
Ile rozrząd wytrzymuje? Z 250 tys czy lepiej zrobić wcześniej?
 
 
miśko1977 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 143KM SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2015
Posty: 100
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-02-2016, 23:20   

Chyba trzeba sprawdzać, raczej zależy to od oleju, sposoby jazdy itp.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.