Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 Silnik rzezi
Autor Wiadomość
marceli 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 kombi
Kraj/Country: UK
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-04-2013, 21:48   2.0 Silnik rzezi

Witam,
W zasadzie to ciag dalszy moich problemow z silnikiem w tym aucie, juz kiedys pisalem o tym.

Jestem po wymianie rozrzadu, przeskoczyl 3 ząbki, tak twierdzil mechanic, ze 3 zabki, zalozyl nowy, na tym przeskoczonym rozrzadzie chwile jezdzilem. Po tej przygodzie z rozdzadem silnik nigdy nie brzmial juz tak samo, ale w sumie sie tym nie przejmowalem zbytnio. To zona jezdzi autem. No I teraz zonk. Wymienilem opony I zrobilem sprzeglo. Posluchalem tez silnika. Lekko sie zdziwilem.

Silnik rzezi od okolo 1000-1200 obrotów I generalnie ten dzwiek nie znika. W miare jak obroty rosna dzwiek przybiera na czestotliwosci I spaja sie ze zwyklym dzwiekiem silnika. Rzerzenie to najlepsze slowo aby to opisac. Moze jeszcze jest podobny jakby wirowac blachy I kawalki metalu w pralce. Dochodzi dosc wyraznie z pod pokrywy paska rozrzadu. Ale tu wibracje I ogolny halas moga nie dawac pelnego obrazu. Auto nie stracilo mocy, kontrolki sie nie swieca, zadnych innych objawow nie ma. Wydaje mi sie ze obroty staja troche za nisko, okolo 750/min, moze to moglo miec jakis wplyw.

Zabieram auto jutro do mechanica, ale probuje sie jeszcze was dopytac, moze ktos cos mial podobnego. Wydaje mi sie, ze dolegliwosc jest dosc powszechna, zdazalo mi sie slyszec podobne przypadki na ulicy. Najlepsze na koniec, w poniedzialek jade do polski, wiec wybaczcie ze troche przynudzam. Dzieki za wszelkie pomysly.
_________________
Space Runner - 1993
Carisma - 2000
Lancer - 2006
-------------------------
Był jeszcze maluszek 1979
i Citroen Xantia 1995
 
 
adam76 
Nowy Forumowicz

Auto: 2004 lancer 2.0 sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2013
Posty: 17
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 29-04-2013, 11:57   

hej u mnie było pododnie [po wymianie rozrządu, głośno, odrobinę nierówno z wibracjami, a około 4 tys jakby coś niedokręcone, generalnie powyżej 4000 tys obrotów to nie dało się jechać i jakiś taki ospały był >

Pojechałem na poprawkę oficjalnie podobno wadliwy napinacz wymieniony i jest ok teraaz tylko słychac swist paska ale nie wiem którego bo jeszcze nie zaglądałem.

pzdr
 
 
Thom2litry 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII Combi 2.0 99KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 25-02-2016, 17:12   

marceli, możesz opisać co się okazało ??Wiem że stary dość temat ale troche mam podobnie...też świeżo po wymianach rozrządów itp.
Wiem że ukryty balans jest już u mnie ok, ale mocno terkocze na wolnych obrotach i warczy.3mechaników oglądało i nic nie widzą, pierwotny 7 razy rozbierał i składał ten rozrząd i podminiał różne rzeczy...
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 26-02-2016, 14:00   

Hydronapinacz, jeśli robili z dwa dni to, to ustrojstwo zrobiło ich w konia. Mój zaraz po demontażu dał się palcami wcisnąć, ale jak po dwóch dniach sprawdzić go chciałem to bez imadła się nie obyło. Nie mniej jednak czy aby na pewno to silnik, może jakiś element jest nie dokręcany!

Pozdrawiam
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 807
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-02-2016, 16:44   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=91527

Poczytaj tutaj. Mi pomogło...i nie tylko mi :-)
 
 
Thom2litry 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VIII Combi 2.0 99KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 26-02-2016, 16:52   

heh, sam podsyłałem mechanikowi tutoriale ustawiania rozrządu w 4g63, podmieniał ten hydronapinacz na jakiejś innej marki ale tak samo luźno właśnie chodził...niby jest ustawione złożone według dokumentacji i tych tutoriali. Terkotanie na wolnych obrotach było przed wymianą rozrządu ale w znacznie mniejszym stopniu, głównie jak się dobrze nagrzeje to terkocze dość głośno że z dala słychać.tak jakby coś o obudowe dolną ocierało, górną sam zdejmowałem i jest to samo.
Ciekaw byłem jeszcze co u marceli'ego wyszło...

dzięki, pozdrawiam :)

[ Dodano: 26-02-2016, 17:07 ]
czyli że te hydronapinacze/tłumiki drgań paska wadliwe fabrycznie obydwa nowe były w moim przypadku?
Bo mechanik też się dziwił że palcami go sobie wyciskał bez problemu.I to terkotanie się zaczyna jak się rozgrzeje, czyli jak się obrusza i lekko chodzić musi, potem jak se odstoi to twardnieje widocznie.Lipa jakaś...
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 27-02-2016, 09:35   

Czyli dokładnie tak jak mój stary napinacz. Taki mój patent, ja nie będąc pewny stary napinacz zablokowałem zawleczką i napiełem pasek rolką ( mocno ale z wyczuciem). To terkotanie to klepanie ramienia rolki o napinacz, może nie koniecznie wadliwy jest Twój tłumik tylko źle wstępnie napięty pasek rolką.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.